12-27-2016, 10:45 PM (This post was last modified: 12-27-2016, 10:46 PM by gintonic.)
*4got* Wrote:Ik stond trouwens versteld dat er nog een file stond aan het secretariaat voor, naar ik veronderstel, tickets voor de halve finale Croky-cup.
dat was voor de gratis rendiermutsen. waarvan ik dacht dat ze bij de ingang zouden werden uitgedeeld. voor de match. aan iedereen.
dirk Wrote:Ik denk dat er slechts veel gewonnen werd door enkele gokkers .
Velen in de C dachten er ook zo over ... er waren er zelfs die dachten omdat we zo goed overeen komen met Eupen dat we ze lieten winnen ... moet zeggen aan het spelbeeld zou je eigenlijk echt vragen kunnen stellen
Hoop echt dat ze hun herpakken al vrees ik terug het uitstapje naar Spanje
Erudict Wrote:Niet teveel gaan doemdenken nu. Oké het was archislecht maar als we vroeger een penalty kregen of de schuiver van El Ghanasy binnen ging of Rosehnal niet in de fout ging bij de 0-2 dan waren we waarschijnlijk met hetzelfde spelbeeld heel wat minder kritisch geweest. Heeft geen zin om over complottheoriën te gaan denken, ik denk dat Yves gewoon vertrouwen wou geven aan de ploeg dat op won op Kortrijk. Vergeet niet dat Cyriac toch 5 keer scoorde in 7 wedstrijden (ook zonder goed te spelen).
Ik heb er het vertrouwen in dat dit ook een les was voor Yves die ook mee zal groeien in dit soort situaties. Na de winterstop staan we er gewoon terug.
Kritiek op voetbal hangt inderdaad voor een groot deel af van het resultaat.
Het resultaat is" heilig".
Maar zelfs bij een 2-2 of zelfs 3-2 zou ik zeer ontevreden blijven.
We moeten ons optrekken aan de mooie matchen, tegen Club, Genk etc..... Zoals alle ploegen kunnen we ook een off day hebben. Nu moeten we allemaal naar de toekomst kijken. We staan op de 4 de plaats toch niet slecht. Voetbal op 2 de kerstdag vind ik niet goed, iedereen wil bij zijn familie zijn, e buitenlanders willen ook naar huis.
neerhof Wrote:We moeten ons optrekken aan de mooie matchen, tegen Club, Genk etc..... Zoals alle ploegen kunnen we ook een off day hebben. Nu moeten we allemaal naar de toekomst kijken. We staan op de 4 de plaats toch niet slecht. Voetbal op 2 de kerstdag vind ik niet goed, iedereen wil bij zijn familie zijn, e buitenlanders willen ook naar huis.
Dat van 'buitenlanders willen ook naar huis' heb ik nooit volledig begrepen ... door te spelen als een vod ga je niet opeens op e vliegmachine richting thuis zitten ... er zijn genoeg mensen die op feestdagen aan het werk zijn en eigenlijk liever thuis waren, maar dat wil niet zeggen dat ze er met hun klak naartoe gooien, integendeel tandje bij om met een goed gevoel naar huis te keren.
We zijn een verwend stelletje zeurpieten geworden. Gent en Genk ? ... daar komen we niet meer voor buiten. Ja op de Heizel willen we wel paraat zijn maar al wat er aan voorafgaat lijkt er te veel aan.
*4got* Wrote:Keun, als je de trend van de stage in Spanje doortrekt naar de vorige seizoenen zullen we er dus opliggen tegen Racing Genk, want dat is onze eerste match. Ik vrees er ook voor. Ik stond trouwens versteld dat er nog een file stond aan het secretariaat voor, naar ik veronderstel, tickets voor de halve finale Croky-cup. Ik denk er sterk aan om de halve finale een keer over te slaan en vanuit mijn zetel te kijken.
Amai wat een top supporter dat jij bent ! 1 keer slecht spelen en je komt al niet meer ... misschien beter supporter van Barcelona worden (prijs van abo is wel ietske duurder)
1X slecht spelen?????????????????????? We zijn nu 3 matchen verder en ........................................ .
Begin seizoen werd ook geen mooi voetbal gespeeld maar we wonnen wel thuis .
En wat Barcelona betreft ; als een -10 spelertje geen goede pas kan geven wordt hij afgevoerd .