ratatouille Wrote:Musona is wellicht onze beste aanvallend ingestelde speler. Beetje slachtoffer van zijn veelzijdigheid. Moet steeds schuiven waardoor hij bijna nooit op zijn best plaats uitgespeeld wordt. Is daar hoe langer hoe minder over te spreken. Ik vond dat het er tegen Waregem goed aan te zien was zeker nadat Dimata hem niet aanspeelde in begin van de match.
Vonden jullie ook niet dat er in Charleroi beter gecombineerd werd met Musona in de punt dan tegen Waregem met Dimata in de punt?
Dimata zegt zelf dat hij liever op de flank speelt , Musona wil achter de spits dus op de 10
we hebben dus een 9 nodig , een type Kevin Vandenbergh scoort er meer dan 50 in 1ste prov en heeft 1ste klasse ervaring
of een Santini , Depoitre ??....... Leye
Vandenbergh (hopelijk bedoel je enkel het type, en niet de man zelf, die kan écht niet meer mee), Santini, Depoitre en Leye: 4 compleet verschillende types, dus daar maak je het niet echt duidelijk mee Jantje...
Dimata is volgens mij niet te houden, die kan op een ander waarschijnlijk het 10-voud krijgen van wat hij bij ons heeft. Als je Europees speelt, is er misschien nog een waterkansje, maar zelfs dan denk ik dat hij vertrekt.
Op Depoitre als vervanger moet je ook niet hopen; die jongen is afgelopen zomer naar een Europese topclub getransfereerd voor 10mio. Die komt echt niet terug naar KVO hoor...