Turbof Wrote:Tja, als je geen spitsen hebt win je niet. Alle gevaar moet van musona komen. 2.5 miljoen voor gano en zivkovic die enkel iets brengt als ie autostrade aan ruimte heeft. Dimata goed vervangen zou ik zeggen. Die bah sturen ze al richting turkije blijibaar. Devroe heegt zijn huiswerk goed gedaan. En zal nu wel al met anderlecht in zijn kop zitten.
Canesin viel goed in, al doe ik niet mee.aan die zever dat hij altijd moet spelen. Bracht ook al een jaar niks. Maar verdient nu wel weer een kans.
En capon mag nu al de trofee krijgen als speler van het seizoen zeker ?
Capon mag een verlenging van zijn contract krijgen.
Even laten bezinken... wij verdienden te winnen maar inderdaad: er kwam niets van de vleugels tot Canesin in kwam ... en als er dan al eens een bal van rechts kwam was er ... niemand. Bekijk maar de beelden: bij veroveren van de bal duurt het heel lang eer dat onze spitsen vooraan zijn en ondertussen moeten de vleugels maar proberen zelf iets te forceren. En terugkeren uit buitenspel ... sloef sloef ...
Wat ik niet snap is waarom Gano bij Waasland 'iedere' match scoorde en bij ons niet. Wordt hij gebruikt voor wat hij kan? Ik zie hem veel als target spits aangespeeld worden maar zijn balcontrole is absoluut niet goed genoeg voor die job.
Nu, ik zie ons niet degraderen met het spel dat getoond werd. Zaterdag de puntjes pakken is wel een must.
Turbof Wrote:Tja, als je geen spitsen hebt win je niet. Alle gevaar moet van musona komen. 2.5 miljoen voor gano en zivkovic die enkel iets brengt als ie autostrade aan ruimte heeft. Dimata goed vervangen zou ik zeggen. Die bah sturen ze al richting turkije blijibaar. Devroe heegt zijn huiswerk goed gedaan. En zal nu wel al met anderlecht in zijn kop zitten.
Canesin viel goed in, al doe ik niet mee.aan die zever dat hij altijd moet spelen. Bracht ook al een jaar niks. Maar verdient nu wel weer een kans.
En capon mag nu al de trofee krijgen als speler van het seizoen zeker ?
Zoals Canesin NU speelt mag je hem niet op de bank zetten.
Ik hoop dat hij een hele match tegen Kortrijk speelt.
johnny Wrote:het geval Canesin je kan niets tonen als je ieder keer op de bank moet plaats nemen er zijn bepaalde spelers die meer krediet krijgen en die er minder van terecht brengen dat is in één woord zever
Canesin startte vorig seizoen vaak en bracht niets. Haalt al erg lang zijn niveau niet meer. Nu viel hij goed in en verdient ie om zaterdag te starten.