markos Wrote:De journalist in bovenstaande artikel vermelde het gebrek aan ervaren spelers.
Het is toch niet dat we er geen hebben hé de dertigers Capon-Skula-VDD zijn spelers met bakken ervaring waarvan Skula zelfs international is...
Zoals vermeld in het artikel kunnen we in de winterstop nog wat bijsturen. Jongeren verhuren en meer gerichte aankopen.
Klopt : rustig blijven.
Winterstop kan nog bijsturen.
07-25-2020, 05:17 PM (This post was last modified: 07-25-2020, 05:22 PM by Strangeloaper.)
KV Oostende heeft namiddag een partij tegen Union SG afgewerkt. De kustjongens verloren nipt met 1-2.
Deniz trapte al snel op de lat voor Union, maar het was KVO dat op voorsprong kwam. Hjulsager zorgde na een blunder in de defensie voor de openingstreffer. Nog voor de rest werd ht 1-1 nadat Fixelles een strafschop wist om te zetten: 1-1.
In de tweede helft moest KVO, dat toch nog wat werk voor de boeg heeft, in het slot nog een goal van Nielsen slikken. Zo verloor het alsnog met 1-2 van de club uit Eerste Klasse B.
Basisploeg krijgt vorm.
verdediging nog wat wankel, maar volgens mij rekent hij vooral op Hendry om daar voor zekerheid te zorgen.
volgens mij wordt dit het basiselftal:
(08-01-2020, 02:49 PM)JulianoMmano Wrote: Basisploeg krijgt vorm.
verdediging nog wat wankel, maar volgens mij rekent hij vooral op Hendry om daar voor zekerheid te zorgen.
volgens mij wordt dit het basiselftal:
Ja lijkt mij goede bestebasiself.Enkele kleine opmerkingen
A) misschien zal het eerder jakel zijn dan hendry
B) misschien toch eerder een 4 4 2 dan 4 3 3 want ik vrees een beetje dat we daar echt te zwak gaan zijn met 3
C) is duidelijk dat noch 2 a 3 direct volwaardige basisspelers moeten bijkomen om een iets rustiger seizoen mee te maken
Dhaese vind ik nog te licht wegen om als volwaardige kernspeler te starten. Hjulsaeger rechtsmidden en in het centrum een echte patron. Maar die is er nog niet. Dus voorlopig zal dit de beste opstelling zijn.