Strangeloaper Wrote:Ben nog aan het nagenieten. Wat een match!!!! Wat een sfeer!!!!!
Musona al 3 doelpunten (topscore) en Cyriac zal "vertrokken" zijn. Zijn eerste goal zal de ban breken. Berrier: wat een niveau! Canesin: herboren. Siani topregelaar op het middenveld. Vandendriesch heeft onmiddellijk het niveau opgepikt. Cappon heeft ervaring zat. Opbouwend zeer goed. Rosenhal: organisator van de verdediging. Kopbalsterk. Milic: ongelukkige owngoal maar verder zeer betrouwbaar. Lukaku: erg snel en moeilijk te passeren. Ovono: hoog niveau. Voelt een sterke doublure die klaarstaat.
We hebben een "weireldploegje" dat zeer goed uitgebalanceerd is. Geen zwakke plekken en vooral veel snelheid en vooral snelheid van uitvoering.
100% akkoord.
Prachtige teamprestatie, amper iets op aan te merken. Wat me opviel is dat Ovono dit jaar met meer vertrouwen keept. De secure verdediging heeft hier veel mee te maken denk ik + het feit dat hij niet meer zijn 'up-t-gemak-moves' uit de kast haalt. We zijn geen underdog meer dus de opbouw mag vooruit gaan.
Verschil tussen KVO en RCA ?
11 die graag voetballen en voor elkaar spelen tegen
een bende individualisten die zelfs na zo een wanprestatie nog steeds zeggen: ik ben enkel met mezelf bezig zoals Kara na de match wist te vertellen.
Van een 'top' transfert gesproken .... heb dat maar in je ploeg.
carlo Wrote:Verschil tussen KVO en RCA ?
een bende individualisten die zelfs na zo een wanprestatie nog steeds zeggen: ik ben enkel met mezelf bezig zoals Kara na de match wist te vertellen.
carlo Wrote:Verschil tussen KVO en RCA ?
prachtige match.. anderlecht heeft 11 serieuse namen maar wij hebben een ploeg... een ploeg die wilt voor elkaar spelen. deze overwinning is voor de geschiedenisboeken want we zijn alleen leider, merci kvo voor deze overwinning (hopelijk ook een zege tegen de blauwtjes?) de sfeer was super! kzal nog lang nagenieten... echt merci!!
Misschien nog een vervelend staartje van de match. Musona moet voor de reviewcommissie verschijnen om zijn tackle op Tielemans te "verdedigen". Heb al zwaardere fouten gezien die niet bestraft werden. Tenslotte kreeg Musona een gele kaart en ik dacht dat dit incident afgesloten was.
08-18-2015, 10:06 PM (This post was last modified: 08-18-2015, 10:09 PM by jantje.)
Strangeloaper Wrote:Misschien nog een vervelend staartje van de match. Musona moet voor de reviewcommissie verschijnen om zijn tackle op Tielemans te "verdedigen". Heb al zwaardere fouten gezien die niet bestraft werden. Tenslotte kreeg Musona een gele kaart en ik dacht dat dit incident afgesloten was.
die commissie werkt weer met twee gezichten ,
vorige week werd Berrier aangetrapt, maar daar werd niets over gezegd,
tegen KVO daarentegen.....weer in ons nadeel
gelukkig hebben we een zeer sterke bank , die dat kan opvangen
ik zou eens willen zien of de revieuw commissie zal ingrijpen , als ze onterecht een doelpunt gaan afkeuren !!!!
De verdediging stond er wel maar blijf twijfels hebben met Milic.
Rozehnal coacht hem wel maar een Dewaest of Poulain was beter.
Denk dat we Poulain deze winter zullen zien.