08-30-2015, 07:52 AM (This post was last modified: 08-30-2015, 07:55 AM by Strangeloaper.)
Zulte had zich volledig ingesteld op onze wijze van spelen. Mannetje op Berrier, Jordan speciale aandacht. Onze passes werden heel dikwijls onderschept. Lange ballen vooruit die oprapertjes waren voor Bossut. Zij scoren op een diefje, na balverlies in het middenveld en na een schaarse aanval in de 2de helft. Hun manier van spelen is heel fysiek, trekken en duwen,.... Het is toch een stevige ploeg die niet gemakkelijk open te breken is. Het is de eerste match dat wij niet scoren. We kunnen de "nul" niet houden.
de kroniek van een aangekondigde nederlaag.
We hadden het meeste balbezit + de meeste doelkansen maar het ZWA dat scoorde. Het was een match van net niet en vooral de laatste pass (mede door de aanpak van een sluw ZWA).
Een nederlaag hoort in de sport maar we moeten ons niet teveel zorgen maken want we blijven kansen scheppen en domineren, maar soms heb je van die dagen. Uiteindelijk zal er dit weekend niet veel veranderen aan het klassement. De driepunten meenemen uit WB en we spreken niet meer over deze misstap.
ik erger me wel aan die onnozelaars in de tribune die amok maakten... zoiets hoort niet
Keun Wrote:Jantje en erudict nagel op de kop !!! Jordan heeft hem kapot gelopen op ze flank voor niets , kreeg zelden of nooit een pas al stond hij wel altyd vrij !!! waar is het voetbal over de flanken gebleven !! altijd maar centraal door midden willen gaan met lange ballen
Tja jantje wat ik al zei had er geen goed gevoel in tegen Zulte
toch mss nog eens polsen naar demets want spelmakers hebben we nu niet in overvloed
Vorig jaar was het exact hetzelfde nl. Siani is blijkbaar blind op zijn linkeroog en ziet Lukaku niet in een vrije positie ( of wil hij niet ) en geeft liever een bal in de diepte .
Spijtig dat we niet wat efficiënter waren, dan zat winst er zeker in. Ik vond Zulte behoorlijk irritant spelen, veel tijdrekken, veel fouten ook, raar dat we dan beide 1 gele kaart hebben, terwijl wij quasi geen fouten hebben gemaakt, geel van Loemba sloeg ook op niks. Scheids had ook veel meer dan 3 minuten moeten laten overspelen. 5 wissels is al 2,5 minuten en daarnaast hebben ze niks anders gedaan dan tijdrekken en dat wordt dan beloond? In Engeland zou er bij zo'n wedstrijd 6 minuten worden overgespeeld... Soit, niet dat het nog veel uitmaakte, maar toch.
Ik denk wel dat Cyriac en Akpala niet echt complementair zijn, hopelijk valt Saviour goed mee zodat hij de eerste vervanger van Musona kan worden.
ostend4ever Wrote:de kroniek van een aangekondigde nederlaag.
ik erger me wel aan die onnozelaars in de tribune die amok maakten... zoiets hoort niet
Volgens mij waren die amokmakers supporters van Zulte .... Ze waren al constand aan uitdagen , niemand had door dat het geen kvo supporters waren .... ik denk een gastje of 3 van 16j gesteund door hun vader denk ik
De kvo supporters treffen zeker geen schuld !!! Die gasten wilden in de time zelfs mensen die naar hun plaats terug wilden in nemen niet doorlaten , zaten meer dom te doen en naar de kvo supporters te kijken dan naar de match zelf
Dus niemand meer op die trappen laten staan en toch eens wat opletten met die G tribune met vrijkaarten enz ... want volgende keer zou het veel slechter kunnen aflopen ...denk dan aan Antwerpen voor de beker
ostend4ever Wrote:de kroniek van een aangekondigde nederlaag.
Volgens mij waren die amokmakers supporters van Zulte .... Ze waren al constand aan uitdagen , niemand had door dat het geen kvo supporters waren .... ik denk een gastje of 3 van 16j gesteund door hun vader denk ik
De kvo supporters treffen zeker geen schuld !!! Die gasten wilden in de time zelfs mensen die naar hun plaats terug wilden in nemen niet doorlaten , zaten meer dom te doen en naar de kvo supporters te kijken dan naar de match zelf
Dus niemand meer op die trappen laten staan en toch eens wat opletten met die G tribune met vrijkaarten enz ... want volgende keer zou het veel slechter kunnen aflopen ...denk dan aan Antwerpen voor de beker
Geen sups van ZW maar franstaligen ; waren voor de match al irritant aan het uitdagen ; zaten eerst achter mij ... blij dat ze weg waren ...
08-30-2015, 05:02 PM (This post was last modified: 08-30-2015, 05:20 PM by Ward.)
oostendenaar Wrote:Ik denk wel dat Cyriac en Akpala niet echt complementair zijn, hopelijk valt Saviour goed mee zodat hij de eerste vervanger van Musona kan worden.
Dacht dat al voor de match en we kregen daar nu gewoon de bevestiging van. En hopelijk is Godwin inderdaad onze 'Saviour' als Musona nog eens uitvalt wegens kwetsuur of schorsing.
MARCO Wrote:cornet staat inderdaad nog ver van basisplaats.
tijdens de pauze had hij ook beter een goede opwarming gedaan ipv naast de dug out volop fotos met hem en fans te laten nemen.
dit is iets voor of na de match maar niet tijdens.
Inderdaad, alhoewel de man deze week in een kranteninterview liet blijken dat hij toch wel een beetje naast zijn schoenen loopt. Spiegelt zichzelf aan Depoitre en wil duidelijk hoger op, maar zal zich toch eerst moeten bewijzen bij KVO... en dus om te beginnen leren degelijk opwarmen tijdens de rust.
Invalbeurt van Coulibaly is niet voor herhaling vatbaar, tenzij de hele voorhoede gekwetst of geschorst is. Weet echt niet wat de man nog kan aanbrengen in normale omstandigheden...
Ward Wrote:Invalbeurt van Coulibaly is niet voor herhaling vatbaar, tenzij de hele voorhoede gekwetst of geschorst is. Weet echt niet wat de man nog kan aanbrengen in normale omstandigheden...
Idd , dacht die gaat eens tonen dat de kritiek vorig seizoen onterecht was ...maar niets was minder waar
Blijkbaar hebben er veel supporters hun geërgerd aan cornet ze fotoshoot