02-28-2016, 07:44 PM (This post was last modified: 02-28-2016, 07:48 PM by kohae.)
Pas nu de beelden kunnen bekijken. 2 weggeefgoals in de 1e helft, dan geef je die mannen vleugels natuurlijk. Weeral een belachelijke penaltyfout van Jordan; op die fase moet je nooit zo inkomen. Op de 2e goal eerst balverlies v Jordan, en dan 5 man in de box v OHL, en onvoldoende jongens v ons terug. Tja...
Wel opvallend: wat een heerlijke voetballer is die Trossard, zeg: 3 assists die echt perfect getrapt waren. Knap, daar zullen ze in Genk volgend seizoen veel plezier aan beleven.
Enig goed nieuws: met de huidige uitslagen dit weekend (Standard gelijk en Charleroi momenteel aan de leiding) is PO1 nu echt wel 99,99% zeker. Genk, Charleroi en Zulte kunnen ons nog voorbij, maar die laatste enkel als wij 0/6 halen en zij 6/6, én als daarbij het doelpuntensaldo (wij +13 en zij -1) wordt omgedraaid. Alles kan natuurlijk, maar ik zou er geen geld durven op inzetten.
carlo Wrote:Proficiat aan de spelers van Leuven, Standard, Genk en wellicht ook Charleroi, die vechten er tenminste voor, zoals kvo vroeger. Nu hebben wij vedetten die in 45 min niet één bal tussen de palen krijgen. Dat verdient ook een Proficiat zeker? ??
Ik denk er ook zo over .... Je kan verliezen maar de manier waarop ??? en dan nog 4 doelpunten binnen te de laatste ploeg
Iedereen spreekt dat er een reukje aan de match zit wel terecht zeker als je juist de match tegen Gent zag !!
Leuven sterk ?? wij gewoon laks en super zwak ja !!!
sommige zeggen we hebben al een mooi seizoen had enz .... Alsof het al afgelopen is en alles binnen is en we mogen blij zijn dat we nog in 1ste spelen .... Je kan je blijven weg steken achter het kvo van vroeger maar eens kijken naar onze bank en die van Leuven .... hallo .... Dat spreekt boekdelen !!!!
kohae Wrote:Pas nu de beelden kunnen bekijken. 2 weggeefgoals in de 1e helft, dan geef je die mannen vleugels natuurlijk. Weeral een belachelijke penaltyfout van Jordan; op die fase moet je nooit zo inkomen. Op de 2e goal eerst balverlies v Jordan, en dan 5 man in de box v OHL, en onvoldoende jongens v ons terug. Tja...
Wel opvallend: wat een heerlijke voetballer is die Trossard, zeg: 3 assists die echt perfect getrapt waren. Knap, daar zullen ze in Genk volgend seizoen veel plezier aan beleven.
Enig goed nieuws: met de huidige uitslagen dit weekend (Standard gelijk en Charleroi momenteel aan de leiding) is PO1 nu echt wel 99,99% zeker. Genk, Charleroi en Zulte kunnen ons nog voorbij, maar die laatste enkel als wij 0/6 halen en zij 6/6, én als daarbij het doelpuntensaldo (wij +13 en zij -1) wordt omgedraaid. Alles kan natuurlijk, maar ik zou er geen geld durven op inzetten.
En nu 100% zeker; Charleroi verliest thuis van Beveren, zodat we slechts door Genk en Zulte (zij het onwaarschijnlijk) kunnen bijgehaald worden.
02-28-2016, 09:08 PM (This post was last modified: 02-28-2016, 09:11 PM by Ward.)
kohae Wrote:Pas nu de beelden kunnen bekijken. 2 weggeefgoals in de 1e helft, dan geef je die mannen vleugels natuurlijk. Weeral een belachelijke penaltyfout van Jordan; op die fase moet je nooit zo inkomen. Op de 2e goal eerst balverlies v Jordan, en dan 5 man in de box v OHL, en onvoldoende jongens v ons terug. Tja...
Ondertussen hebben we de zekerheid, want Charleroi heeft verloren.
En wat betreft Lukaku, als je er het balverlies bij de 2e. goal van OHL bijrekent, dan bleek hij bij de 4 goals ofwel niet te staan waar hij moest staan of lag hij aan de basis van de goal.
Wat zei Lukaku in dat laatste interview ook weer? Verdedigen is niet echt wat ik liefst doe...
02-29-2016, 03:51 AM (This post was last modified: 02-29-2016, 04:04 AM by boenk.)
Bedankt voor de punten en proficiat met POI. Benieuwd wat jullie kunnen doen tegen de grote jongens. Ik denk dat jullie (zoals net bewezen) te onregelmatig zijn om voor de knikkers mee te doen, maar dat jullie wel scherprechter kunnen spelen, misschien meedoen voor dat laatste Europees ticket? Probeer er vooral van te genieten zou ik zeggen, en als er iets uit de bus valt, des te beter. KVO was een leuke ploeg om in't oog te houden dit seizoen.
johnny Wrote:Ik heb gisteren gepraat tegen mensen die in het Leuvense wonen, iedere dag zat er in de bus een folder van de burgemeester met erop vermeld dat ze zeker gingen winnen tegen KVO je moet niet meer vragen zeker!!!!!
Tiens, ik woon in het centrum van Leuven, net binnen de ring op minder dan 200 meter van het stadion en heb niks in de bus gekregen. Ik ken ook niemand die dit wel in de bus heeft gekregen. Zelfs niet 1x, laat staan dagelijks. Ik heb ook nergens melding gelezen op ons forum of op de drie meest actieve facebook groepen omtrent OHL dat mensen zoiets in de bus kregen. Als je bedoelt dat Louis elke kans te baat neemt om onzin te verkopen, dat kan wel kloppen, net zoals hij vorige week zei dat hij de spelers achter de koeien zou binden indien ze zouden verliezen van Moeskroen en dat de club haar nieuwe tribune op haar buik kon schrijven indien we degraderen. Wat is er gebeurd? OHL gaat zich belachelijk maken in Moeskroen, en Tobback zegt dat het maar om te lachen was allemaal in de hoop de troepen te motiveren. Dus denk in't vervolg aub 5 minuten na.
Wat insinueer je hier trouwens? De scheids heeft een neutrale match gefloten. Heeft misschien 1x geel getrokken op heel de match, en voor de rest waren er amper dubieuze fasen. De penalty was er wel degelijk eentje, al had je daarvoor misschien een herhaling nodig om zeker te zijn. Buitenspel fasen klopten doorgaans dacht ik. Wat dan? Jullie trainer/spelers omkopen? Het was niet dat er telkens één speler flaterde, het was een slechte prestatie van jullie hele ploeg. Wil je dan zeggen dat Tobback pakweg 18 man heeft omgekocht? Aub zeg. Als er één wedstrijd verdacht was, dan was het KVO - OHL en niet OHL - KVO.
Soit. Succes in POI.
johnny Wrote:SCHEIDSRECHTERS VOOR DE WEDSTRIJD OUD-HEVERLEE-K.V.OOSTENDE
't Is Oud-Heverlee Leuven. De fusie was tussen 3 clubs (Daring Leuven, Stade Leuven, Zwarte Duivels Oud-Heverlee) en er wordt gespeeld op't veld van Stade Leuven.
UIt de duim zuigen of niet, ik blijf er bij dat "onze mannen " gewoon te laks waren. Ze krijgen een domme penalty, en dan dito snelle goal tegen, en nog reageren ze niet. Er waren er op het middenveld een paar aan t verzuipen, daar moest eigenlijk aan de rust op ingegrepen worden. Verder vind ik toch dat Leuven gewoon meer verdiende te winnen. Veel meer. Spijtig maar helaas, zo is het nu eenmaal. En het uitvallen van Cappon deed er ook geen goed aan, er was niemand die echt overnam.
Ook Vandendriessche werd toch regelmatig hard aangepakt, maar zo speelt hij zelf ook natuurlijk. En wat betreft die insinuaties.. ik vind dat quatsch en zever. Toon mij ook maar een screenshot van die folders...
Nu de druk eraf is voor deelname PO1 zal het mss wat beter gaan ?????
Dat ophemelen na Gent was er mss teveel aan, tja denk dat het bij vele ploegen zo is !
Tijd om ons al voor te bereiden op play off 1 ..... en één en ander uit te testen , nu hoeft er niks meer en alles kan
Ofwel krijgen we weer z'n matchen gelijk tegen ohl ofwel geven ze alles gelijk tegen Gent ????
wat de commentaren op lukaku betreft .... tja speelt soms te laks en denk teveel offensief .... maar is dan aan de trainer om hem rij hoger te zetten en met 3 zuivere verdedigers te spelen hé
Yves moet ze troepen terug kunnen motiveren en alle neuzen in dezelfde richting krijgen ... want de ééne wijst naar de andere bij tegendoelpunt ..... dus Yves rozehnal terug centraal aub hij stuurt die jongens !!!
Ik zie 1 lichtpuntje !!! Pederson hij kan ons nog veel bij brengen .... hoop de oude cyriac nog eens terug te zien want die zit duidelijk in een dipje
johnny Wrote:Denk je dat ik dit uit mijn duim zuigt volgens jouw bevindingen
Ik stel je duidelijk de vraag: wat insinueer je dan precies? Wat is er dan volgens jou gebeurd? Wie is er "omgekocht", wat is er "geregeld"? Of is de ziekte van Reynaud en Riou plots overgeslagen op jullie volledige kern... met voorkennis van Tobback? Zeg dan gewoon wat jij stelt dat er gebeurd is.
En of je dat nu uit je duim zuigt of niet, als je twee minuten nadenkt, dan wéét je dat je insinuaties complete onzin zijn. Alsof Tobback dan nog zo lomp zou zijn om eventjes openlijk zo'n omkoopschandaal aan te kondigen. Meermaals :lol: Misschien hebben er supporters iets tegen jou gezegd, misschien waren ze met je voeten aan't rammelen, misschien heb je het verkeerd begrepen, en spraken ze over interviews in de zondagskrant en in de streekkrant etc waarin hij "supportert" en aanmoedigde voor de wedstrijd. Misschien is er iets verloren gegaan tussen zat gebral, geen idee. Maar wat jij al dan niet uit je duim zuigt, ik kan je verzekeren dat ik dat niet doe. Hier valt geen propaganda materiaal in de bus van Tobback die eventjes de volgende overwinning van OHL aankondigt.
Maar nogmaals, zeg vooral wat je precies insinueert. Want hoe ik het lees, insinueer je in de eerste plaats dat je eigen ploeg rot en corrupt is dat ze gezamenlijk matchen fixen.