04-17-2016, 09:30 PM (This post was last modified: 04-17-2016, 09:31 PM by Turbof.)
markos Wrote:Dat Lucje nu maar eens gaat aankloppen bij FCB om Brandon Mechele te halen koop of huurbasis.
De Michel moet hem toch niet.
Is een CV die ook RB kan spelen, bovendien van de streek.
Samen met Engels een koppel van de toekomst voor FCB.
Laat hem spelen samen met Rozenhal en we hebben een oplossing voor onze missing link.
Voila, jij snapt het, zulke spelers moet je halen. Streekspeler, jong en talentvol. En als er een middenvelder weggaat, pak dan Birger Verstraete er ook maar bij.
markos Wrote:Milic 4/10 in de kranten...
Maar ja die mag iedere match spelen...
Wie ga je in milic ze plaats zetten ?? We hebben niemand meer
Devroe en spelers van club huren vergeet het maar .... voor ze kop niet !
Jantje en ik zelf gaven hier op de forum eens aan jaren terug dat ze moesten Tuurke gaan scouten
ik wist van sommige dat hij aan de lopenband scoorde bij de beloften ... ook zo jongen uit eigenstreek .... maar ja liever vedette met naam voor veel geld halen ..... vind ze manier van werken nog al gemakkelijk .... spelers terug halen die in de tijd het mooi maakten
dat vind ik persoonlijk geen scouting , maar ja wij zijn maar de domme supportertjes die er geen bal van kennen
ach we kunnen er blijven over zagen .... ik weet als er geen scouts bijkomen of iemand die Devroe ze plaats inneemt dat volgend seizoen alles zelfde blijft en dat de meeste van onze sterkhouders weg zijn
Volgend seizoen doen we het met Pederson in de spits , elghanassy en een godeau enz...
Eerste maanden speelden we waarschijnlijk iets boven ons niveau en nu iets eronder. Feit is wel dat de drive en het snelle combinatievoetbal bij ons helemaal weg is. Onze zwakte misschien en ook het feit dat het voor de topploegen nu ook money-time is en zij zich meer smijten. Hopelijk kunnen we morgen 3 punten pakken want anders zal de motivatie nog meer wegzakken vrees ik.
Ja , beste assistent scouten in spe . Het is inderdaad de schuld van Devroe dat Poulain , Diabi , Saintini , Di Camargo , ......................... hier niet wilden komen
2 jaar geleden wilde Verstraete toch ook niet komen ?
En keun zou misschien ook aan de weet kunnen komen waarom Watt hier niet wilde spelen .
En dan is er nog die ex-speler van Genk die een jaar in de Engelse 2de klasse ging spelen en die nu af en toe mag invallen bij Brugge . Die wilde toch ook niet komen naar hier.
Ik vraag mij ook af of Canesin beter speelt met Berrier in zijn rug of dat Berrier beter speelt met canesin voor hem .
jantje Wrote:de volgende vedette die zal komen gaat waarschijnlijk Vargas zijn hé
het feit is nu wel , dat zowel Anderlecht als Club aan KVO het dubbele vragen, ten opzichte van andere ploegen
wij moeten wachten tot de spelers einde contract zijn, om ze naar hier te halen
Dierckx ,Mechele , Verstraete , allemaal uit de streek en bruikbaar
bij Cerkel zit nog een goeie middenvelder , zelfs Leekens wil hem naar Lokeren halen ,Maertens, hij woont in Jabbeke
Zou nu ook niet overdrijven.
Verstraete is niet echt een versterking.
Ivm Maertens zouden we de mening van Piwie moeten vragen...--)
Een omgekeerde transfer Cercle naar KVO, zou een primeur zijn...
Meestal is het van KV naar Cercle. Zie Piwie en Luissent.
markos Wrote:Dat Lucje nu maar eens gaat aankloppen bij FCB om Brandon Mechele te halen koop of huurbasis.
De Michel moet hem toch niet.
Is een CV die ook RB kan spelen, bovendien van de streek.
Samen met Engels een koppel van de toekomst voor FCB.
Laat hem spelen samen met Rozenhal en we hebben een oplossing voor onze missing link.
Mechele kan helemaal niet op rechtsback spelen. Is een zuivere centrale verdediger, nog een klassieke mandekker in feite. Passing is veel te zwak om op de rechtsback te zetten, technisch is hij daar ook veel te beperkt voor. Zou me overigens verbazen als die na dit seizoen van Club naar KVO wil komen, uiteindelijk speelt die wel nog altijd een 30-tal wedstrijden bij Club? Sowieso zijn de 3 andere verdedigers bij Club allen een niveau hoger dan Mechele dus voor zo'n carrière zou het misschien niet slecht zijn om een stap terug te zetten.
04-19-2016, 05:37 AM (This post was last modified: 04-19-2016, 05:39 AM by Turbof.)
dirk Wrote:Ja , beste assistent scouten in spe . Het is inderdaad de schuld van Devroe dat Poulain , Diabi , Saintini , Di Camargo , ......................... hier niet wilden komen
.
En met dit bericht bewijs je meteen mijn gelijk. Devroe is vooral goed in 'namen' (proberen) te halen. Iedereen kent boven vernoemde spelers ( net als iedereen Rozehnal, Cyriac, Akpala, El Ghanassy, ..) kent. Zo moeilijk is het niet om daar je pijlen op te richten hoor, dat kan jij en ik ook als we een zak geld krijgen. Vrij creatief moet je daar niet voor zijn. Maar dan moet je ook niet verwonderd zijn als er een paar van die gevestigde waarden niet willen komen.
De kracht van een sportief manager en/of scouting is om (onbekende) spelers te halen voor weinig of geen geld , die laten ontbolsteren en dan verder verkopen. Je kunt niet zeggen dat we dit tot nu toe al hebben gedaan. Ja, met Lukaku en Canesin en die waren hier al voor de komst van onze sportief manager
Enfin, de iets oudere fans weten wel nog hoe de vorige passage van Devroe hier eindigde
jantje Wrote:de volgende vedette die zal komen gaat waarschijnlijk Vargas zijn hé
het feit is nu wel , dat zowel Anderlecht als Club aan KVO het dubbele vragen, ten opzichte van andere ploegen
wij moeten wachten tot de spelers einde contract zijn, om ze naar hier te halen
Dierckx ,Mechele , Verstraete , allemaal uit de streek en bruikbaar
bij Cerkel zit nog een goeie middenvelder , zelfs Leekens wil hem naar Lokeren halen ,Maertens, hij woont in Jabbeke
Zou nu ook niet overdrijven.
Verstraete is niet echt een versterking.
Ivm Maertens zouden we de mening van Piwie moeten vragen...--)
Een omgekeerde transfer Cercle naar KVO, zou een primeur zijn...
Meestal is het van KV naar Cercle. Zie Piwie en Luissent.
Haalden we vroeger niet altijd afdankers van Cercle terwijl onze beste spelers ginds gingen spelen ?