We haalden toch Tomasevic als vervanger voor Lukaku?
Waarom Milic daar zetten, een Milic die altijd zwak is maar toch mag spelen.
Blijf het herhalen heb niks tegen Milic maar bekijk de cijfers eens in de kranten is altijd de zwakste.
Is een serieuze miskoop van onze TD maar moet spelen in de hoop dat er een zot een goed bod doet.
Dat Marc daarmee akkoord gaat begrijp ik niet. Hij moet toch ook wel weten dat we nog een goeie CV nodig hebben.
... een goeie CV nodig ????
CV's genoeg, en er liep een bankzitter centraal die alle gaten dichtte en in die laatste fase richtlijnen gaf en zelf zijn eigen man dekte ... maar ze luisterden niet.
Neen, geef mij een werkende Cyriac en als hij geen goesting heeft zet hem dan op de bank. Geef mij dan maar Akpala en is zijn batterij plat: ok, vervangen maar niet de match beginnen met een paar wandelende toeristen.
Trouwens: Cyriac kan hoog springen maar als target man inzetten ????
10-03-2016, 09:27 AM (This post was last modified: 10-03-2016, 09:28 AM by Strangeloaper.)
Hebben jullie gezien hoeveel doelpunten er gemaakt werden uit een stilstaande fase??? Ongelooflijk veel. Dat we zo'n doelpunt(en) binnenkrijgen is niet echt verwonderlijk. Wat er wel opvalt is dat we dit "wapen" zelf nog niet (genoeg) hanteren. We hebben spelers genoeg met een goede traptechniek. Wordt er te weinig op getraind??? Ik herinner me het jaar dat we kampioen speelden in 2de, waar dit een van onze belangrijke troeven was.
Strangeloaper Wrote:Hebben jullie gezien hoeveel doelpunten er gemaakt werden uit een stilstaande fase??? Ongelooflijk veel. Dat we zo'n doelpunt(en) binnenkrijgen is niet echt verwonderlijk. Wat er wel opvalt is dat we dit "wapen" zelf nog niet (genoeg) hanteren. We hebben spelers genoeg met een goede traptechniek. Wordt er te weinig op getraind??? Ik herinner me het jaar dat we kampioen speelden in 2de, waar dit een van onze belangrijke troeven was.
Dat klopt : in tweede klasse : fout op Vandamme , Brouckaert geeft vrije trap , goal van Schmisser of iemand anders. Zo hebben we er veel gemaakt.
De defensie van onze tegenstanders toen was natuurlijk minder goed dan ploegen in eerste.
En ik denk dat het binnen krijgen van goals uit stilstaande fases al een probleem is sedert we terug in eerste spelen : Vanderbiest kon zich daar enorm over opwinden ( terecht ) : ik hoor hem nog zeggen : " altijd die goals tegen op vrije trappen : we trainen er op , we hebben 2 torens achteraan en het blijft duren , ........ "
we missen een additionale CV die POI waardig is.Dan kan Tomasevic op de plaats van lukaku staan wat zijn beste positie is . Milic op links is geen volwaardige oplossing.