jantje Wrote:Coucke en Devroe zijn het onkruid van Oostende
ge krijgt dat niet weg, dat blijft hier altijd terugkomen
slim gespeeld van Coucke /Devroe om de vriendjes hier te plaatsen
die zullen hen niet tegenwerken.
Ze gaan dus een speler kopen via KVO ( KVO is zogezegd minder kapitaalkrachtig )
om dan naar het rijke Anderlecht door te sluizen
want moest Anderlecht een speler rechtstreeks kopen , zou de prijs natuurlijk véél hoger zijn.
We hebben het zelf mee gemaakt toen Coucke hier voorzitter was
spelers werden duurder toen Coucke interesse toonde
hoe verlopen die onderhandelingen nu ?
jamaja , jullie hebben Nkaka gekregen voor 300.000, wij geven 350.000
en je mag hem nog een jaar huren voor 25.000 ?
Als Anderlecht hem destijds had gekocht moesten ze waarschijnlijk 1.000.000 betalen ???
Ik vind dit werkelijk hallucinant. Pure belangenvermenging.
*4got* Wrote:Mss heeft KVO dat geld wel nodig om het budget rond te krijgen.
Budget rond te krijgen ?? ons budget gaat zelfs omhoog .... en aan de winstpremie’s zal het ook niet liggen
Heb zo gevoel dat er vuil spelletje ga gespeeld worden , ze zouden nu nkaka nog jaar verhuren aan ons ...gaan ze nu in Brussel bepalen wie bij ons ga spelen en wie niet ? wilde Devroe vroeger al geen samenwerking met kvo en Anderlecht om hun jeugd bij ons te stallen .... straks mogen de verhuurde spelers nog niet spelen ook tegen Anderlecht zoals club deed bij Zulte
Na Brugge , Roeselare , Oostende nu Brussel gaat hij nu nog wat het kieken uithangen
En bye the way ..... nog 2 dagen en de week is al om ...voor onze toptranfers
Hopelijk krijgen wij dit jaar een volwaardige reeks oefenmatchen i.p.v. die flauwe kul van vorig jaar. Onze top spelers kwamen aan de start van de competitie met een slaapmuts op. De gevolgen waren meteen duidelijk en rampzalig. en we zijn die erbarmelijke voorbereiding nooit te boven gekomen.
De laatste matchen hebben duidelijk gemaakt dat de jongeren hun kans krijgen maar ook dat ze nog veel werk zullen moeten verzetten om snelheid, kracht en uithouding op peil te krijgen. Dat ze op training mee kunnen met de gevestigde waarden bewijst alleen dat het triestig gesteld is met die conditie van onze 'vaste waarden'.. WERK aan de winkel !!!
carlo Wrote:Hopelijk krijgen wij dit jaar een volwaardige reeks oefenmatchen i.p.v. die flauwe kul van vorig jaar. Onze top spelers kwamen aan de start van de competitie met een slaapmuts op. De gevolgen waren meteen duidelijk en rampzalig. en we zijn die erbarmelijke voorbereiding nooit te boven gekomen.
De laatste matchen hebben duidelijk gemaakt dat de jongeren hun kans krijgen maar ook dat ze nog veel werk zullen moeten verzetten om snelheid, kracht en uithouding op peil te krijgen. Dat ze op training mee kunnen met de gevestigde waarden bewijst alleen dat het triestig gesteld is met die conditie van onze 'vaste waarden'.. WERK aan de winkel !!!
Ik ben er 99% zeker van dat de training dit nieuw seizoen heel wat anders gaan voorstellen dan ons huidig seizoen .... gertje hamert op uithouding en kracht (powerplay) iedereen moet voor iedereen willen werken en dat is het probleem iedereen deed zowat waar ze goesting in hadden
hadden we 11 vdd en akpala’s kwamen we nooit in de problemen
Wat ik me zorgen maak is de lange blessures altijd .... jali, musona,bossaerts , jonckhere ,rajsel nu thomasevic en belicia ...
Heb vernomen dat ze op 18juni hun eerste training zou hebben ....hoop dat er weer geen karrevracht testers komen en dan we met stevige basis kunnen starten
05-12-2018, 07:45 AM (This post was last modified: 05-12-2018, 07:47 AM by Turbof.)
Nochtans hadden we het hele seizoen de beste dokter van België in onze rangen volgens coucke (goossens) en nu zelfs een heuse goeroe ! Dat belooft !
Volgens mij zaten de vriendenmatchen er voor veel minder tussen dan de gebuisde transfers : Rezaeian, Gano, Bjelica, Vanhamel, Bah, Zivkovic en Banda. Zie hier het gevoerde beleid van afgelopen seizoen. Met Rajsel hadden we pech.