(03-06-2019, 04:24 PM)tim2pin Wrote: Los van een minder (doch ingecalculeerd) seizoen vind ik het heeeeel bizar dat Verheyen er nu al zelf de brui aan geeft.
Je bent zeker van behoud en kan (met ongeacht welke uitslagen) je volledig en zonder druk naar volgend seizoen toeleven. Lijkt me persoonlijk de leukste momenten voor een trainer: dingen proberen, kern doorlichten, aangeven en zoeken naar nieuwe spelers.
Maar er nu de brui aan geven en toch aangeven volgend seizoen opnieuw trainer te willen zijn... volgens mij weten we niet alles.
Klopt : we weten niet alles .
Is ook logisch.
Gert wilde minstens 4 volwaardige versterkingen , ik zeg wel versterkingen en zal die niet krijgen.
Met Canesin ,Tomasevic, en wie nog die vertrekken is dit een logische vraag van Verheyen.
Anders dreigt een scenario " Lokeren "
Dit is natuurlijk maar een gedeeltelijke verklaring.
Tis toch simpel.... De grond steunt hem niet en omgekeerd..... Dus respect dat hij er zelf de brui aan heeft
Als wederzijds niet klikt is het beter te stoppen
Denk dat de noodkreet naar 4a5 spelers broos in verkeerde keelgat geschoten is en tss die 2 ergens spaak gelopen is
PS.... Gaston je weet wa ze zeggen ee van Duracell.
Respect voor Verheyen dat hij zelf opstapt. Had ook kunnen wachten tot oktober en een ontslagpremie incasseren.
Ga ook akkoord met z’n analyse dat er deze zomer enkele echte versterkingen moeten komen of dat het een degradatie wordt.
Maar m.i. had hij toen hij hier tekende wel kunnen weten dat we qua budget beperkt zijn als één van de kleinste ploegen uit eerste zonder rijke geldschieter.
Zeer benieuwd naar de komende transferperiode, zal de belangrijkste zijn sinds de zomer van 2013.