Ik ben nog niet zo zekers dat akpala en cyriac niet samen kunnen spelen .Niet in het huidige systeem waar cyriac helemaal op de vleugel moet staan maar wel in een 4 4 2 opstelling . Het is wel zo dat het huidige systeem succesvol is en daarom voorlopig niet wijzigen zou ik denken . Maar dan zou ik eerder antunes achteraan zetten en lukaku op de vleugel ervoor.
De inbreng van Coulibaly was inderdaad niet goed (motivatie ???) .Voor zo een powerplay of het einde zou ik eerder brillant ingebracht hebben (kopbal even sterk en 2 x sneller) of vandendriessche voor zijn infiltraties .
Milic is volgens mij verdedigend een sterke speler maar zijn uitverdedigen is echt niet beter aan het worden .Aan de sportieve staf om daar nu intensieve trainingen op te geven uren en dagen aan een stuk tot het OK is .Hij heeft volgens mij groeipotentieel en het is een kwestie van individuele extra training .
08-30-2015, 07:22 PM (This post was last modified: 08-30-2015, 07:23 PM by Lucje.)
Begrijp niet dat Milic de voorkeur krijgt op Brillant. Uitverdedigen is een ramp en de tegenstander weet en ziet dat ook. Werd in balbezit nooit aangevallen en hij mocht steeds de lange voorzetten trappen zonder succes. Volgens mij kan Rozehnal toch ook op de 4 spelen.
Bepaalde vervangingen begreep ik ook niet goed. Wat we vorige week teveel kregen mocht we zaterdag niet krijgen. Er waren kansen en het voetbal was ver van slecht. Chapeau toch voor Francky Dury die een perfect taktisch plan had uitgestippeld.
pinanti Wrote:We werden koud gepakt.
Akpala moest scoren.
Cornet moest zeker scoren.
Dan was het 2-2 en was ik tevreden.
Hadden we maar een type Depoitre.
Wat er niet is , kan er nog komen, geef ze nog even geduld
de eerste wedstrijden was er druk, er moest 6 op 6 behaald worden, voor een topper tegen Anderlecht
we verloren 2 punten op STVV, die ploeg was nog volop in kampioenenstemming en ze hadden Club Brugge al puntenloos huiswaarts gezonden.
de topper tegen Anderlecht mocht gezien worden, en de week erop gingen we op een diefje punten pakken in Luik
de druk om niet te verliezen is intussen ook al van de dam, door thuis te verliezen tegen de killers van Club Brugge , SVZW
we vertrekken volgende week met nieuwe moed, we weten dat we niet onklopbaar zijn en dat we de kansen moeten afmaken als we willen winnen.
we hebben een overtuigende zege nodig, om het vertrouwen bij onze afwerkers omhoog te tillen
zodra ze met de ogen dicht zullen scoren, zitten we goed
09-01-2015, 01:58 PM (This post was last modified: 09-01-2015, 01:59 PM by tim2pin.)
Had toch de inpakt van een Musona wat onderschat de voorbije matchen, t'was duidelijk dat een Cyriac op links iets minder rendeert.
Cyriac lijkt me nuttiger in de punt waar hij iets snediger, technischer, scherper voor de dag komt dan Akpala.
Nu zoals hier boven gezegd, geen ramp, Zulte heeft ons goed opgevangen, we gingen een keer verliezen é.
Een weekje bezinnen en dan opnieuw proberen de 3 punten te halen op Beveren!