Goede tweede helft gezien, mede omdat Jonckeere er niet meer opstond, zijn eerste helft was m.i. gewoon slecht. Te weinig duelkracht en te traag voor wedstrijden van dit niveau. Middenveld Jali, Siani en VDD/Berrier lijkt mij het best om op verplaatsing te spelen. Goede invalbeurt van Akpala, kaatste goed en liet middenveld goed aansluiten. Ook VDD viel goed in. Rode kaart vond ik zeer licht, ook deze voor Club. Penalty kan je idd fluiten, al denk ik wel dat men deze niet had gegeven mocht het in ons voordeel zijn, al is dit misschien iets te Calimero gedacht van me.
10-18-2015, 04:05 PM (This post was last modified: 10-18-2015, 04:33 PM by gintonic.)
Jammer dat we geen punt meepakken, maar al bij al sterk dat kvo de tweede helft naar zich toe trok. Je moet het maar doen thuis in brugge.. Op naar gent!
Edit: welke bende debielen brengen kvo in een slecht daglicht?
gintonic Wrote:Jammer dat we geen punt meepakken, maar al bij al sterk dat kvo de tweede helft naar zich toe trok. Je moet het maar doen thuis in brugge.. Op naar gent!
Ik lees op fb toch andere verhalen .... Een jongetje van een jaar of 15 pak rammel geven door de gekende spotter
Naar schijnt is alles gefilmd dus ga geen oordeel vellen , maar begint toch wel wekelijks iets te zijn
Ik heb totaal geen rellen nog geweld gezien en had nooit het antwerp gevoel !!!... al zag ik tijdens de match wel weer paar mensen op gepakt worden om wat te veel verbaal te roepen naar de scheids na die rode kaart ... Want er was gewoon leute en plezier bij ons
Tegen eind dit seizoen zitten we nog aan de helft van onze abo's als ze zo voort doen
Die van
Club springen bijna veld op een na fout gooien van die bierkartons .... niemand die supporters aanspreekt ...bij ons = stadionverbod
Waarom bij ons zo super streng optreden ?? We zijn één van de beste supporters van land !!!!
gintonic Wrote:Jammer dat we geen punt meepakken, maar al bij al sterk dat kvo de tweede helft naar zich toe trok. Je moet het maar doen thuis in brugge.. Op naar gent!
Serieus atypisch kvo support. Weg ermee. Blijf vooral thuis tegen Gent.
Wij hebben de beste fans van het land en daar steek ik mijn hand voor in het vuur !
In het bezoekersvak was er enkel leute en plezier...
Ongelooflijk, ze hebben verdorie iemand een schedelbreuk geslagen, doe eens normaal zeg !
Ik roep al weken op om actie van kvo & de supportersfederatie ?
Moeten we wachten tot ze iemand dood slagen ? AUB zeg !
Het optreden van politie en spotters wordt echt degoutant. Het geraakt echt tijd dat er eens deftig rond tafel wordt gezeten met de ordediensten en het bestuur of supportersfederatie. Wij hebben lammetjes van supporters in vergelijking met andere ploegen en toch slaagt men erin om aan de lopende band sv's uit te delen.
Voor de rest, heerlijke ambiance tijdens de tweede helft en een ploeg die er na een lamentabele eerste helft opnieuw voor wilde vechten. Trots op mijn ploeg!
Waarom staat er een muur van flikken voor onze neus bij het buitenkomen? Als provocatie kan dat al tellen. Als je dan nog eens de massale stroom reacties leest op FB dringt een serieus onderzoek zich op. Het was een topsfeer, maar velen zullen afhaken op verplaatsing Door zo'n stoten. Om duidelijk te zijn: ik heb 0,0 agressie gezien vanwege de supporters. Of is eens luid vloeken ook al verboden?
Ik heb idd ook niks gezien ..... Blijkbaar niemand , er werden al supporters uit geplukt tijdens de wedstrijd , als je al eens niet meer mag roepen dat je het niet eens bent met de spelleiding ....kunnen we beter met ze allen in onze zetel blijven zitten waar we zo veel kunnen roepen of dat we willen
Tegen antwerp breken ze bijna ons stadion af en geen spotter te zien ...ze wilden niet tss komen om escalaties te veroorzaken , maar weekelijks plukken ze onze supporters eruit voor iets van niets ..... Te luid roepen =stadionverbod
een jongen een schedelfraktuur slaan met een matrak is toch niet meer normaal en idd waarom al dat machts vertoon
Buiten het stadion liepen kvo en club supporters naast elkaar naar hun wagen .... blijkbaar verveelde de politie zich zeker ?
Mijn stiefdochter zat gisteren met vrienden in het noord vak, en toen ze thuis kwam zei ze dat ze al na een half uur naar huis wilde.
Bij hoekschoppen werden er naar de kV spelers bekers met bier gegooid "Reactie spotters en stewards NIHIL" Naar de lijnrechter
een bierkarton met volle bekers gegooid "Reactie spotters en stewards Nihil" De man achter haar steeds maar roepen naar onze doelman van vuile
zwarte en rechtstaand op zijn stoel een aap nadoen "Reactie spotters en stewards Nihil. Durf dat als KV supporter doen heb je met de "Superflik" te doen.
Als het hij die is die gisteren die jongen het ziekenhuis heeft ingeslagen, dan hoop ik dat bij het bestuur de ogen zullen opengaan.
En misschien eens al de stadionverboden van de laatste tijd opvragen en deze eens in te zien. Ik hen mijn dossier van vorig seizoen opgestuurd
en heb zelfs geen reactie gekregen. Jammer maar het zit er dik in dat ik na mijn onterecht stadionverbod het na 43 jaar bekeken hou bij KVO
en mijn gasten in provinciale ga aanmoedigen. BTW veel sterkte aan de supporter en de familie van de in elkaar geslagen politie hooligan.
Het was een prachtige dag om aan klantenbinding te doen voor de awaymatchen. Hopelijk geeft de club een sterk signaal tegen deze wanpraktijken zodat de supporters zich gesteund voelen en vol goeie moed de machtige sfeer volgende week herhalen in Gent.
10-19-2015, 09:55 AM (This post was last modified: 10-19-2015, 09:56 AM by *4got*.)
Het zal mss eens nodig zijn om her op te frissen aan supporters, stewards en politiediensten waarom indertijd de FOD Voetbalcel werd opgericht. Ik citeer de FOD Justitie, de openingszin luidt : De "de wet betreffende de veiligheid bij voetbalwedstrijden" – beter bekend als de voetbalwet – moet ervoor zorgen dat voetbalwedstrijden weer een veilig en aangenaam familiefeest worden.
Mss eens het moment voor de spotters om zich van een andere kant te laten zien en op de website van KVO de belangrijkste artikels ( voor de supporters althans) uit deze wet grondig te doorlichten (liefst met voorbeelden) zodat de supporters weten waaraan zich te houden.
Wat bij de spotters op KVO gebeurt kan bij sommige supporters het gevoel opwekken dat hier naar willekeur gehandeld wordt.