Amai mc
Als jij zegt de beker is een prioriteit,
Denk dat de trainer da nie gehoord heeft!!
En wat er gebeurd is met de plaatsen voor de zogezegde brave antwerpsupporters,
Een echte schande!!!
Dit is kvo onwaardig beste voorzitter!!! Zowel sportief als de organisatie
De spotters zullen wel weer hun best doen op moeskroen!!
Nogmaals een echte schande!!
09-24-2015, 08:51 AM (This post was last modified: 09-24-2015, 08:58 AM by tim2pin.)
Man man man ... t'was echt schandalig wat er in de tribunes gebeurde gisteren.
Tegen Kortrijk werd met veel machtsvertoon een meneer van rond de 50 uit de tribune halen omdat hij daar als KVK supporter (met vrienden van KVO) naar de match zat te kijken. (voor mij was het voldoende geweest moesten ze die meneer vriendelijk gevraagd hebben zijn KVK sjaal op te bergen). Nu krioelde het van de groepjes (dronken) Antwerp-supporters vanaf het stukje van het kruispunt van de northlaan en de nieuwpoortsesteenweg ... je voelde de spanning opbouwen ... maar van ordehandhavers of enige controle nergens iets te bespeuren.
Op FB circuleerde letterlijk 100den berichten dat Antwerp-fans hier 15, daar 20, hier 14, daar 12 ... tickets hadden kunnen bemachtigen. Dat er af en toe eens een 'normale' supporter van de tegenstander in een KVO tribune zit daar aan toe, maar met honderden 'risico' supporters ganse stukken kunnen gaan bezetten dat kan niet vind ik, waarom speel je ander thuis? Combi-regeling noemen ze dat dan ... Was het bijvoorbeeld geen optie om het E-vak toch kort voor aanvang van de wedstrijd te openen en alle Antwerp supporters daarheen te leiden? Anders geen start van de match ...
En het 'bericht aan onze fans' is ook een lachertje ... als we goed lezen kon er niets aan gedaan worden en is het 'gecontroleerd' en 'beheerst' getolereerd ... haha veel controle en beheersbaarheid kwam er toch niet bij kijken leek me. We mogen van geluk spreken dat we een kalme supportersgroep hebben of ik had het niet willen meemaken gisteren ...
... en na de match wast polonaise in de VIP bar zeker? (sorry t'is sterker dan mezelf )
Over het spel ga ik niet beginnen, we waren zwak, Antwerpen veel gretiger, verdiend verloren maar dat gebeurt.
Dat we verloren hebben kan ik gerust mee leven ; KVO voetbalde als een natte dweil --> Antwerp heeft verdiend gewonnen.
Waar ik niet mee kan leven :
tickets en abo's doorgeven kan NIET !!! je kan nooit weten aan wie je dit doorgeeft ... dus die bullshit over de tickets van de A zijn overgekocht van de bedrijven .... kan NIET
dat je toelaat dat de tegenpartij de plaats inneemt van onze eigen sups en daarna de boel nog gaat ophitsen kan NIET
als je dan aan de alomgekende spotters vraagt hoe dat kan, zetten zij een vinger op de mond van 'zwijgen' en het antwoord ... wij hebben de tickets niet verkocht ... kan NIET
dat de ordehandhavers niet hebben ingegrepen kan NIET ; er zijn er bij ons die voor minder een stadionverbod hebben gekregen ... (Geertje).
dat na de match op straat plots van overal clubsupporters opdaagden om die Antwerpsups uit te dagen ten kosten van de KVO-sup kan NIET !
Ik heb me gisteren echt geërgerd aan de verspreiding van de Antwerpsups over ons stadion. Dan sluit men op het einde nog de dranktent en beginnen die mannen van de Security nog ambetant te doen tegenover ons ....
Begrijpen wie begrijpe kan ... hier dienen koppen te rollen vind ik ... dit is onverantwoord tegenover je eigen supporters !!!!
Socrates Wrote:Wat hebben wij geleerd gisteren :
Dat Brillant en De Schutter terecht op de bank of in de tribune zitten
Dat Anthunes nog niet het gewenste niveau haalt
Dat Jali bevestigd dat hij na een reis naar Afrika voor een paar weken als een patat voetbalt
Dat je tegen gelijk welke tegenstander, zonder inzet en vechtlust niet kan winnen
Dat wij verre van een top ploeg zijn en dat wij dus met onze voeten goed op de grond moeten blijven
Dat het bestuur beter geen buisness arrangement had verkocht aan Antwerpse bedrijven
Dat 2 jaar geleden Yves Lejaegere ons stamnummer aan Antwerp bijna had verkocht maar dat gisteren het bestuur wel de ziel van kvo verkocht heeft
Dat ondanks het nabije verleden, Patrick De Cuyper lachend in ons stadium aanwezig was en zich zichbaar in zijn nopjes voelde
ik moet je gelijk geven ,
Jali scoort blijkbaar beter bij de vrouwen, is totaal niet wat ze er van zeggen
ook Canesin die zich kandidaat rode duivel wil stellen, zal véél beter uit de hoek moeten komen
na zo een wedstrijd zal de trainer toch iets geleerd hebben,
ze hebben 30 spelers én ze mogen er 10 aan de deur zetten, dat hebben ze gisteren bewezen
er zijn er die hun kans niet krijgen en diegene die het wel gekregen hebben, hebben het bewezen
waar zitten al die spelers met zoveel talent, die met grote trom aangetrokken werden door Devroe ?? Locigno-Blazevic- Saviour-Cornet
onze assistenkoning schitterde weer , hij speelde zoals plat water..... zonder bubbels (Perrier)
niet moeilijk om assisten koning te zijn als je 20 hoekschoppen en vrijschoppen moogt geven
er zal wel ooit één goeie tussen zitten, waardoor hij een puntje scoort
het viel mij op, dat ze zelfs de moeite niet meer deden om achter zijn diepe ballen te lopen
gelukkig zag Yves het ook, dat hij alweer over zijn hoogtepunt heen is , werd dan ook terecht vervangen
ik kijk al uit naar het heroptreden van Michiel
Musona, zou volgens de trainer met zijn ogen dicht scoren op training,
ehwel gisteren had hij dan beter zijn ogen open gedaan
want blijkbaar zag hij het doel niet staan
tot slot
we weten niet wat er allemaal achter de schermen gebeurd , maar ik heb toch ergens gelezen,dat Coucke voor het project van Decuyper/Antwerp te vinden was.
ze mogen de namen niet vernoemen, waar Decuyper plots het geld vandaan haalt ,om eventjes 8.5 miljoen te spenderen in een ploeg die bijna failliet was.
de mensen van Antwerpen waren zeer welkom op onze tribunes , en zeggen dat ze maar 500 ticketjes hadden voor het bezoekersvak :p
maar swat, dat is onze zaak niet
Wat een belachelijk bericht van kvo !! Dat is gewoon bericht plaatsen om te plaatsen ! Ik ben er zeker van dat 60% van die mannen in de A geen stadionverbod zullen hebben!! Maar owee als de kvo supporter eens iets roept
Misschien volgende thuis wedstrijd ons ongenoegen uiten met bv een spandoek ?
Maar een idee eh ...
"Zij mogen alles en wij niets" is hier wel op zijn plaats. Nog steeds gedegouteerd. Ongelooflijk dat we dit moeten meemaken. Overal mensen die er niks van begrepen, dat kon zomaar. Ah ja, t waren die van antwerp, die zijn met veel, daar blijven we af.
Ik vond er NIKS maar dan ook NIKS gecontroleerd aan. Het enige gecontroleerde waren de KVO supporters, die dan ook braaf bleven zitten. En mss het toiletbezoek van de ordediensten.
Onmogelijk te vatten wat werd toegelaten. Onmogelijk te begrijpen dat hier niks van zou komen. We willen antwoorden ipv een nietszeggend perscommunique. Excuus. Wij EISEN antwoorden. En straffen. Als ze dat tegen onze sfeermakers kunnen kunnen ze dat zeker ook tegen hen.
Graag iemand van t bestuur? En niet met woordjes om ons kalm te krijgen, want dat zullen de meesten NIET pikken !
De match.. weinig van te zeggen, velen zagen het niet eens. Eerste goal, nie veel aan te doen. Tweede goal : je mag die nooit laten schieten. Enkele spelers tonen waarom ze zelfs niet op de bank uitkomen. Anderen hebben t veel te licht opgevat. Dit trok echt op evenveel als de organisatie.
Schelpe8400 Wrote:Wat een belachelijk bericht van kvo !! Dat is gewoon bericht plaatsen om te plaatsen ! Ik ben er zeker van dat 60% van die mannen in de A geen stadionverbod zullen hebben!! Maar owee als de kvo supporter eens iets roept
Maar een idee eh ...
Groot spandoek dan. maar echt GROOT.
Enkele quotes?
"Wij zullen wel weer zwijgen"
"Zij mogen alles en wij niets"
"Waar is t bengaals vuur vandaag?"
"Thuisfans eisen gelijke behandeling : wij willen ook carte blanche"
09-24-2015, 09:35 AM (This post was last modified: 09-24-2015, 09:50 AM by Bram.)
dirk Wrote:Antwerp 1000% verdiende overwinning
Het reklamepaneel werd weer voòr het einde van elke speelhelft door Bram Keirsebilck op het veld geduwd zodat een aantal mensen in de B het doel voor de C niet meer konden zien . Ik heb daarvoor reeds verschillende keren een opmerking gemaakt , maar na een 2 of 3 thuismatchen is dit weer hetzelfde , wat getuigt van GEEN respect voor de supporter door de pers - en communicatie- verantwoordelijke .
Dit was op uitdrukkelijke EIS van de televisie. Indien wij dit niet doen, volgen boetes. Is een manco die we nu hebben in ons huidig stadion, met de nieuwe tribune zal dat probleem worden verholpen.
Dit gebeurt trouwens alleen maar bij de matchen waar er na de match meteen interviews worden gedaan (de 'toppers'). Bij alle andere wedstrijden doen we dit bewust niet zodat jullie de match zouden kunnen blijven zien.
Mocht je mij een beetje kennen, weet je dat ik heel veel respect heb voor de trouwe supporters, maar de tv beslist en de clubs krijgen er tonnen tv-geld voor.
Op de andere gebeurtenissen ga ik hier niet meer verder ingaan.
Behalve dat ik wil zeggen dat er zeker door verscheidene partijen inschattingsfouten zijn gebeurd en er waren ook enkele zaken die je niet kon vermijden. Rotgevoel voor iedereen die KVO warm hart toedraagt, mezelf incluis. Maar ik wil mezelf niet wegsteken want ik vind dialoog belangrijk, daarom dat ik er ook opsta om hier persoonlijk te reageren en wil zeggen dat ik er, net als jullie, niet goed van ben.
Schelpe8400 Wrote:Wat een belachelijk bericht van kvo !! Dat is gewoon bericht plaatsen om te plaatsen ! Ik ben er zeker van dat 60% van die mannen in de A geen stadionverbod zullen hebben!! Maar owee als de kvo supporter eens iets roept
Maar een idee eh ...
Groot spandoek dan. maar echt GROOT.
Enkele quotes?
"Wij zullen wel weer zwijgen"
"Zij mogen alles en wij niets"
"Waar is t bengaals vuur vandaag?"
"Thuisfans eisen gelijke behandeling : wij willen ook carte blanche"
Inderdaad! Over heel de C ? Of toch minstens over de C2 !
" wij zullen wel weer zwijgen" is niet mis !
Volgt er een boete van al dat vuurwerk ? moest er kv supporters maar één aansteken dan zijn ze daar met tien man om hem buiten te zetten en natuurlijk drie
maand stadionverbod want dat durven ze.