ik vind het heel moeilijk om een mening te vormen over Berrier: op het moment dat je geduld met hem op is, toont hij zijn genialiteit en op het moment dat je bij jezelf denkt dat hij niet meer weg te denken is uit de ploeg, speelt hij non-matchen. Mocht ik coach zijn, het zou mijn grootste dilemma zijn.
gintonic Wrote:Ik begrijp niet goed waarom onze ploeg plots zo angstig werd na een kwartier. Telkens die bal terug naar achter. Bang om eens door dat middenveld te gaan, iedere keer die ongeïnspireerde hoge pass die wel 'eens toevallig goed zal landen'. Zo geraken we er niet, er moet slimmer gespeeld worden en de spelers moeten elkaar beter helpen. De groep kwam gisteren redelijk individualistisch over, hopelijk worden mogelijke stribbelingen vlug aangepakt en vergeten. Komaan KVO herpak jullie, als collectief gaan voor PO1/Europees! Laat deze unieke kans niet liggen!
PS: beste speaker en supporters, meer support/aanmoediging moet niet alleen uit C tribune komen! (ik zit niet in C overigens). Een vroege voorsp^rong staat nooit garant voor een overwinning en een match duurt 90'.
Inderdaad , altijd met die stomme hoge pass : er moet slimmer gespeeld worden en hier heeft de trainer een belangrijke taak : als het minder draait ( zacht uitggedrukt ) zal Yves zijn meerwaarde moeten bewijzen .
Daar mis ik dan weer fredje ze mentaliteit .... die stond te schreeuwen en te roepen en waren ze direct wakker
Dat is volledig juist : met Fred stonden ze DIRECT met 2 voetjes op de grond . Geen twijfel over !
Aan Yves om zich te bewijzen.
Hij kan het volgens mij wel.
kavéé Wrote:ik vind het heel moeilijk om een mening te vormen over Berrier: op het moment dat je geduld met hem op is, toont hij zijn genialiteit en op het moment dat je bij jezelf denkt dat hij niet meer weg te denken is uit de ploeg, speelt hij non-matchen. Mocht ik coach zijn, het zou mijn grootste dilemma zijn.
Volg ik wel. Ik vond hem dit weekend 1 vd besten, maar t is ook al anders geweest. Maar ja, moest hij altijd top zijn, hij speelde niet in België.
Verdient waarschijnlijk het meeste van de hele kern en er zijn er hier tevreden als ie vier geniale matchen speelt en tien slechte. Berrier kan een geniale voetballer zijn op momenten, maar is het meestal niet. Bovendien loopt ie precies altijd te mekkeren als ie niet speelt en heeft toch niet de echte KVO mentaliteit. Nee, wat mij betreft ruimte vrij maken ih budget en dan iemand halen die wel een patron kan zijn. Om maar te zwijgen over het gros van zijn slechte hoekschoppen. En blijft maar alles opeisen, zo zal er inderdaad altijd wel eens een assist uit de boom vallen.
wat een gezever !!!!! een neutrale toeschouwer ziet wat hij ziet . Wie is er eigenlijk nog goed ????? Vorig jaar hebben we vanaf eind november amper een 3-tal goede wedstrijden gezien en werd en wordt VDB geprezen . volgens zelfverklaarde kenners zijn Berrier ,Milic en Musona zwakke schakels , Lukaku is te vaak gekwetst , Jali de ene match alles de andere match niets , Cyriac onzichtbaar , van Akpala had men meer verwacht .................... .
We staan wel 3de , YVDH is de 3de onder de belgische trainers en we zien meestal VEEL beter voetbal dan vorig seizoen
Deze KVO heeft betere statistieken en prestaties dan alle Oostendse voetbalploegen van de laatste 2000 jaar maar er zijn hier mensen die nog altijd niet tevreden zijn en die blijven zagen. Dat ze een abonement kopen van FC Barcelona (FCB!) en dat ze hun nickname veranderen in Protput !
Met de huidige kern is PO 1 de ambitie , of niet ?
De laatste matchen zien we zeker géén PO 1 voetbal : dat mag ook gezegd worden : heeft niets met zagen te maken.
Ook onze trainer zegt dat de kwaliteit beter moet : is hij dan ook een zaag ?
Waarom heb je in godsnaam een forum .... als je geen kritiek meer mag geven die personen die kritiek geven dragen kvo diep in het hart !!!!
We kunnen wekelijks zeggen ..... ach iedereen speelt goed , volgende week mss beter
nog zo één dat ik stilaan niet meer kan horen "we zijn maar kvo" we waren kvo met een budget van 4milj !!!! Dit seizoen 11miljoen !!!! Volgend seizoen 15milj !!!!! nee we zijn geen topploeg maar ook geen kvo meer die van 2de komt en af en toe eens zakt naar 2de ... met dank aan heel het kvo bestuur !!! die mensen trekken dagelijks sponsors aan , hoe denk je dat je deze mensen over de streep trek als je wekelijks zou zeggen ach steekt hier al niet nauw we loeten niet winnen we zijn maar kvo
Als je geen ambitie meer hebt of winner mentaliteit .... waarom nog een aftrap geven ?
ach volgende week beter en we drinken er één op .... je kan dan beter naar fc de kampioenen gaan kijken