Das al goed nieuws .... na al dat negatieve , nu nog verklaring van kvo na het incident van gisteren ,want we worden hier afgeschilderd als hooligans die de politie aanvallen ...komaan zeg !
de spotter van oostende die duidelijk te herkennen is op het filmpje dat op voetbalkrant staat was op het eerste verdiep al zijn kontrole kwijt door verkeerde agressie houding aan te nemen en nog meer diskussie uit te lokken .Ik ga al 45 jaar naar het voetbal maar dat heb ik nog nooit gezien . Hopelijk krijgt die een schorsing en VOORAL mag die niet meer ingezet worden op KVO en op verplaatsing ... Ik weet dat het niet evident is maar zou toch van KVO en/of de supportervereniging een reaktie verwachten .
MARCO Wrote:Ik weet dat het niet evident is maar zou toch van KVO en/of de supportervereniging een reaktie verwachten .
Ja, en niet eentje van "we sturen een mail en de kous is af" Er moet een KRACHTIG en DUIDELIJK signaal komen van én KVO én de federatie dat dit niet meer kan. Niet zoals na antwerp "we betreuren blablabla"
Ik heb er van Brugge al briesend zien stormen naar de afsluiting. Zou dat bij ons gebeuren dan krijg je 500 jaar schorsing.
Het zijn geen 2 maten maar 50 maten en gewichten.
Ik kom al 55 jaar. Ongelofelijk wat er zondag gebeurd is: de actie(s) van de ( Oostendse) politie is gewoon schandalig.
Trouwens de (Brugse) politie stond als een Romeins legioen in slagorde opgesteld. Voor niks nodig. Supporters - ontgoocheld - gingen vreedzaam naar buiten.
Voor één keer: minder blauw ware ten zeerste gewenst.
Ja ik verwacht ook een zeer krachtig optreden van KVO- bestuur en supportersfederatie.
Ik pik dit niet.
Dit kan niet door de beugel. No way!
Het was inderdaad wel grappig (en zielig tegelijk) hoe die brugse supporters aan de zijlijn tekeer gingen bij het minste foutje. Die 10 jaar zonder titel begint er duidelijk door te wegen :-)
Maar zoals gezegd, zolang die mensen alleen maar eens goed verbaal uit hun dak gaan, hoeft er natuurlijk niet te worden ingegrepen. Bij ons wordt er door de spotters vol ongeduld uitgekeken tot er eens iemand een scheet laat of luid hoest en wordt hij eruit gepikt.
MARCO Wrote:Ik weet dat het niet evident is maar zou toch van KVO en/of de supportervereniging een reaktie verwachten .
Ja, en niet eentje van "we sturen een mail en de kous is af" Er moet een KRACHTIG en DUIDELIJK signaal komen van én KVO én de federatie dat dit niet meer kan. Niet zoals na antwerp "we betreuren blablabla"
En het blijft op beide fronten muisstil momenteel...
10-19-2015, 03:21 PM (This post was last modified: 10-19-2015, 03:23 PM by Erudict.)
Toch ongelooflijk dat die ene vrouw die rechtsprong van het verschieten toen er een spin op haar schoot viel (waarschijnlijk afkomstig uit de stoffige en lege trofeeënkast van club) ook een stadionverbod kreeg.
Hier moet een gewoon simpelweg van en de supporters ter plaatse en de supportersfederatie en van KVO zelf een klacht komen tegen de gefrustreerde zot komen.
Is echt al de 100ste keer.
Als er geen reactie van ons bestuur komt en de supporters beslissen om een reactie te tonen door 10min later het stadion binnen te komen zal ik gerust mee doen.