De tenues waar nu in wordt gespeeld, zijn dat die waar KVO dit jaar in zal spelen?
Vorig seizoen werden de oefenwedstrijden ook in voorlopige rode outfits gespeeld.
Ik zou het jammer vinden als er zo weinig geel en groen in zou zijn verwerkt.
Onze kleuren mogen best wel meer opvallen, al was het maar in de zoom van de mouwen zoals vorig seizoen.
dirk Wrote:Blijkbaar is het kleur van de truitjes belangrijker dan het vertoonde spel .
De wijze waarop we ons de rest van het seizoen presenteren aan de buitenwereld.
Tonen dat we fier zijn op onze clubkleuren (deel van onze identiteit als KVO).
Dat is inderdaad (ook) belangrijk.
Misschien wel belangrijker dan een oefenpot tegen een provincialer, aan het begin van de voorbereiding.
Daar juist op training kregen er een paar uitbrander van Yves .... moet gedaan zijn met die terug speelballen op de keeper !! yesssss eindelijk
Zo te zien zijn er nog niet veel gewoon aan de spelstijl van Yves ... sommige stonden erbij en keken ernaar
Denk dat nog wat ga duren tot ze het vatten
Een waardemeter is het natuurlijk niet, maar dit was een ploeg waar er toch enkele goede spelers zitten.
In de 1e helft speelden we goed de bal rond. Veel ballen voor Loemba, die wel zin heeft om te voetballen. Jordan die af en toe eens naar voor meeging, maar verslikte zich toch een paar keer. Jali weer met enkele mooie cross ballen.
Vdd vond ik gretig spelen, vroeg vaak de bal, stond niet stil en is niet bang om enkele meters te lopen.
Over Couli zwijgen we maar.
De rest viel niet echt op. Schuttie kon bij momenten nog iets beter verdedigen.
Vooral Jali stond veel vrij, maar de bal ging te snel terug naar achteren.
De 2e helft ging gelijk op. Elk een keer het doelhout geraakt. Biebauw moest toch enkele keren een bal pakken.
Veel kansen om er iets moois van te maken, maar onze spitsen missen duidelijk nog scherpte.
Musona ziet er scherp uit, maar is beter centraal. Miste ook een reuze kans. Cornet wrong ook een serieuze kans de nek om. Blazevic kon me enigszins bekoren, maar werd soms verkeerd aangespeeld.
Coussement werd toch een paar keer gepasseerd als linksback.
Siani was de beste in de 2e helft.
Berrier haalt zijn niveau wel terug.
Maar er is nog veel werk.
Yves moet ook nog wat de sterktes en zwaktes van elke speler beter leren kennen.