Beste wat wij kunnen doen als club is vragen dat de betrokken agent, die iedere match prominent aanwezig is, geweerd wordt. Er zijn nog genoeg "weekend-premie" activiteiten waarop hij nu al rondloopt om zo een riant preetje binnen te halen.
Elke loopwedstrijd of elke andere groepsactiviteit is hij aanwezig, zal al genoeg zijn zeker. Hopelijk wordt er geen loper uitgepikt om hem met de matrak te behandelen zoals in het filmpje te zien is ...
Das al goed nieuws .... na al dat negatieve , nu nog verklaring van kvo na het incident van gisteren ,want we worden hier afgeschilderd als hooligans die de politie aanvallen ...komaan zeg !
Goede titel gezien: "Rodeneuzendag moet veranderen in belachelijkerodekaartendag"
ik verwacht ook wel reaktie van bestuur en supporters maar zou niet als aktie de 10 min later binnenkomen doen .Hiermee straffen we ook onze spelers en vooral denk ik dat we daarmee onze spotter nog gelukkig maken .
Er moet gezorgd worden dat die spotter/politieinspekteur nooit (NOOIT) meer aanwezig is op KVO of op verplaatsing .Daartoe moet KVO nu de nodige akties ondernemen .
Ik heb persoonlijk mijn getuigenis ook doorgegeven aan KVO
MARCO Wrote:ik verwacht ook wel reaktie van bestuur en supporters maar zou niet als aktie de 10 min later binnenkomen doen .Hiermee straffen we ook onze spelers en vooral denk ik dat we daarmee onze spotter nog gelukkig maken .
Er moet gezorgd worden dat die spotter/politieinspekteur nooit (NOOIT) meer aanwezig is op KVO of op verplaatsing .Daartoe moet KVO nu de nodige akties ondernemen .
Ik heb persoonlijk mijn getuigenis ook doorgegeven aan KVO
Is net een goed signaal die ook door de pers zal worden opgenomen en zonder enige vorm van agressie. Hoe meer ruchtbaarheid er nu kan gegeven worden aan de voorvallen des te beter.
Dus waarom zaterdag in Gent niet in de kantine blijven tot 20.10u? En daarna 80 minuten opnieuw volop achter ons ploegje staan zoals in Brugge waar we ze gewoon weggezongen hebben.
Ik ben volledig akkoord dat een sterk signaal naar de pers gegeven zou moeten worden maar de 10min zouden ze eerder als anekdotisch beschouwen .
Misschien eens supporters KVO die een persconferentie geven .Ik denk dat de supporters recht hebben om aan de pers te vertellen wat er gebeurd is en dit terwijl de sfeer optimaal was .Alleen moet het wel goed voorbereid zijn dat het juridisch waterdicht is .
We hebben wel de steun van KVO nodig om voldoende pers te hebben maar het lijkt me wel een primeur en KVO is populair dus kan het misschien wel lukken .
Het gebeuren van gisteren heeft mij sterk aangegrepen. Ik hoor ondertussen dat de Oostendse politie een onderzoek instelt. We verwachten ook nog dat het KVO management én supportersfederatie duidelijk stelling nemen. Laat ons anderzijds geen zaken impulsief beslissen waarvan we later spijt van zullen hebben: 10 minuten later het stadion betreden vind ik geen goed idee. De jongens hebben ons nodig vanaf minuut één.
Dit moet intern en met betrokkenen geregeld worden. Je gaat daar toch geen 10 minuten later voor komen op de uitmatchen, hoe belachelijk ga je je dan maken in gent en de media en tegenover de spelers en bestuur... Wij staan met Gent op de eerste plaats (!!!) en zaterdag is heel belangrijk.