t800d200 Wrote:Keun ze moeten er zoveel opnemen anders moeten ze ander werk doen bedoel kvo supporters natuurlijk van de anderen zijn benauwd .
Dat maakt nu de gewone supporter zo kwaad he .... iedereen kent wel iemand die een sv kreeg voor soms enkel iets te roepen of op de gele lijntjes te staan , een spandoekje , weet ik veel nog al nul tolerantie voor de kvo aanhang ..... en dan moet je gisteren dit onder ogen zien !!!
We kennen al het eindresultaat ...die gaat het op die steken ...politie en stewards hebben de tickets niet verkocht ....hoorde ik gisteren al van steward als mensen hen aanspraken op het gedrag van de Antwerpse aanhang
en wetende dat dit van weken vooraf voorspeld was !!! ja ze gaan wel weer hun uitleg hebben .... we hebben het gecontroleerd aangepakt enz...blijkbaar niet gelukt want op een dug-out springen nog nooit ergens gezien !!! En aub achteraf niet afkomen met al die van antwerp hebben een sv aan hun been hé
Hoe kun je nu nog geloofwaardig over komen als steward ,spotters of politie enz ....
Hoe kunnen onze stewards nu nog mensen aanmaanen na zoiets ...er zullen zware reacties komen bij hun eerste opmerkingen en dat is te verstaan ook .... of gooien we straks iedere kvo supporter eruit zonder pardon ?
Wat las ik vooraf in de krant dat iedereen weet dat er met de Oostendse politie niet te sollen valt
Beter zwijgen zou ik zeggen ....
denk dat onze voorzitter alles behalve opgezet is met wat er zich heeft plaats gevonden ....want hy zat er nog dichts bij ..... er zullen zich een paar mogen komen uitleg geven aan het adres van coucke denk ik
gintonic Wrote:Iemand spreekt hier over de ziel van kvo is gisteren verkocht.
Hier mag een serieus signaal komen van organisatie en politie.
Wat een klucht gisteren. Kafka. Onbeschrijfelijk.
Bende fascistische sups daar in die club, amai ik denk dat dewever een veel groter probleem met zijn eigen arische zwijnen dan met zijn migrantjes.
Welk IQ heb je als je als een aap op het spelerskot gaat staan bonzen....
Blij dat we verloren hebben want de boel ging daar werkelijk ontploffen op tribunes a en b.
NOOIT MEER DIT.
Het waren niet Arische zwijntjes die de tribune zonder kaart opstormden. Gelieve dan ook uw politieke mening voor u te houden aub. Dit afschuwelijk schouwspel heeft niets met politiek en/of rassen te maken.
Geldgewin staat blijkbaar boven de bescherming en veiligheid van de brave KVO supporter.
09-24-2015, 02:17 PM (This post was last modified: 09-24-2015, 03:11 PM by gintonic.)
Lucje Wrote:Het waren niet Arische zwijntjes die de tribune zonder kaart opstormden. Gelieve dan ook uw politieke mening voor u te houden aub. Dit afschuwelijk schouwspel heeft niets met politiek en/of rassen te maken.
"JODEN, JODEN, JODEN" klonk het in tribune B.
En Filip Dewinter kwam geamuseerd uit de vip tent wandelen. Die man haat voetbal. Enfin, ik hou er nu over op. Want je hebt wel gelijk dat het er uiteindelijk niets mee te maken heeft.
Opgepast staat niet achter de omheining naar de spelers te kijken want daar zijn ze doorgang vrij laten voor de veiligheid bende sukkels .
We hebben het gezien waar jullie staan met de veiligheid .
Vroeger zaten op het voetbalveld en in de mast te kijken naar het voetbal waar was dan de veiligheid.
Zowel de club KV Oostende, de stewards en de politie hebben gisteren hun geloofwaardigheid volledig verloren. Hoe gaan ze dit weer rechtzetten: Ja natuurlijk, door vanaf de volgende wedstrijd extra streng op te treden en de eerste de beste een stadionverbod te geven voor één of andere banaal feit.
Aan de bestuursleden die meelezen: Jullie roepen supporters massaal op om ook de verplaatsingen te maken. Wel, het zijn net die supporters, die het hart van de club vormen, die jullie gisteren nog het meest geschoffeerd hebben! De mededeling op de website volstaat niet hoor. Willen jullie hierover de dialoog aangaan met ons, de supporters? Wel, organiseer dan binnen de 2 weken een soort "praatcafé" over dit onderwerp waar alle verantwoordelijken (club, stewards, politie) aanwezig zijn en doe eens een geloofwaardige poging om dit uit te leggen en te verantwoorden!
09-24-2015, 03:23 PM (This post was last modified: 09-24-2015, 03:24 PM by bjorno.)
In het bericht van KVO: Het klopt dat in totaal enkele honderden Antwerpse fans plaats hebben genomen in Oostendse vakken en dan met name vooral in de A-tribune. Dit kwam vooral doordat zij zich via Antwerpse bedrijven hebben ingeschreven voor de businessarrangementen (wedstrijd + diner), waardoor deze niet onder de combiregeling binnen de voetbalwetgeving vallen.
Dus als ik het goed begrijp als je geld hebt moet je de wet niet volgen? Het leven zoals het is? En wij normale werkmensen volgen mooi de regels. We hebben ons ticket mooi volgens de regels gekocht. Overal waar we gisteren gaan of stonden werd ons ticket gevraagd. Die hebben we vervolgens braaf getoond. Dan is het enorm frustrerend als je weet dat er idd in het verleden brave mensen van ons gestraft geweest zijn. Voor feiten die, ivm wat sommige gisteren deden, echt peanuts zijn.
Het is ook iets dat eigen is aan het voetbal hetgeen gisteren is gebeurt. In andere sporten: koers, basket, volley, ... zitten de sups van de verschillende clubs/sporters door/bij elkaar. Zonder problemen. In het voetbal kan dit blijkbaar niet. Alé het kan wel (dat is gisteren gebleken). Maar het kan blijkbaar niet op een beschaafde volwassen manier. Dat is nu eenmaal eigen aan het voetbal zeker?
Tot slot nog één vraagje. Als je in de C3 zit waarom mag je dan niet langs poort 1 binnen? Zou de opstopping aan de doorgang naar de C aan poort 2 al zeker verkleinen.
gintonic Wrote:Iemand spreekt hier over de ziel van kvo is gisteren verkocht.
Hier mag een serieus signaal komen van organisatie en politie.
Wat een klucht gisteren. Kafka. Onbeschrijfelijk.
Bende fascistische sups daar in die club, amai ik denk dat dewever een veel groter probleem met zijn eigen arische zwijnen dan met zijn migrantjes.
Welk IQ heb je als je als een aap op het spelerskot gaat staan bonzen....
Blij dat we verloren hebben want de boel ging daar werkelijk ontploffen op tribunes a en b.
NOOIT MEER DIT.
Groot gelijk.
Iedereen met een beetje verstand ziet in , dat bij verlies van Antwerp de situatie volledig ging ontsporen.
Ze mogen lullen zoveel ze willen over business seats, er zijn geen dergelijke "seats" in de B en evenmin in de andere tribunes en ze zaten overal.
In de B zaten er zeker een 150-tal en ze zaten dan nog grotendeels samen, dus heeft KVO bewust pakketten tickets met de plaatsen van vaste abonnees verkocht.
Zware fout erkennen en excuses aanbieden is enige dat ik wil aanvaarden.
Ik heb normaal een bijna volledig veld in beeld en zat nu achter een paal en ongeveer 20% van het veld was vanaf die plaats niet te zien. Die van a'pen kregen wel de goede plaatsen in de B.
Nogmaals oprecht bedankt.
De volgende dergelijke extra te betalen match blijf ik thuis en spendeer mijn 20€ aan iemand die wel respect heeft voor mijn centen.
09-24-2015, 07:05 PM (This post was last modified: 09-24-2015, 07:06 PM by visfretter.)
Beste vrienden supporters ,
Onze voorzitter en ook onze commerciële cel hebben er voor gezorgd dat er meer dan 400 businessdiners in het businessgebouw waren , ongezien voor een bekermatch , dit gaat niet zomaar . Alles wat het businessgebouw betreft verliep volgens de regels , ieder bedrijf die tickets had in de A is gekend en is verantwoordelijk voor de daden van zijn klanten , naar ik hoorde zijn er nu al meer dan 20 vervolgingen . Zolang men toelaat 4 tickets per id te verkopen bij losse verkoop zullen er problemen zijn , het is een bijzonder jammerlijke zaak voor onze eigen sups wat er gisteren mislopen is ,,maar wij moeten met zijn allen verder , wij kvo staan nog altijd op 1 en laat ons alle werk die reeds opgebouwd is niet vernietigen door supporters die hun club niet waard zijn . Het is nu aan de mensen van de veiligheid te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt , Steun maximaal de club in Moeskroen , geloof me , velen zijn jaloers op wat kvo al gepresteerd geeft in de jpl. We hebben al zoveel mooie momenten gehad dit seizoen , Forza kvo
Wat eigenlijk nog het meest beschamend is is het feit dat ze op het secretariaat zonder blikken of blozen stonden te liegen tegen de abonnees die graag op hun vaste plaats hadden gezeten ...
"dat kan niet, dan had u uw plaats al lang geleden moeten reserveren en is nu niet meer vrij "
en dat terwijl ons nooit de informatie noch de kans gegeven is, dus LEUGENS, en ondertussen maar verkopen zonder identiteitscontrole. Goed bezig, kassa kassa !