ik vind het sportieve belangrijk. Door later het stadion binnen te komen help je de ploeg niet en dat vind ik het belangrijkste.
Wat het extra-sportieve betreft... dat moet door de bevoegde diensten of personen geregeld worden. Dit is ondertussen aan de gang. Dus laat het onderzoek in alle sereniteit gebeuren en laten we ons toespitsen op het sportieve luik. Onze jongens zullen in de komende wedstrijden alle steun kunnen gebruiken.
Wat volgens mij ook knaagt bij de supporters is dat op het praatcafe blijkbaar door de politie veel cafepraat is verkocht en dat de incidenten tegen antwerp nog niet half verteerd waren en hier is al een nieuw incident..
Erudict Wrote:Wat volgens mij ook knaagt bij de supporters is dat op het praatcafe blijkbaar door de politie veel cafepraat is verkocht en dat de incidenten tegen antwerp nog niet half verteerd waren en hier is al een nieuw incident..
Nagel op de kop .... eerst die vechtpartij in de C , week later overal aangekondigd dat er veel van antwerp in onze vakken gingen plaats nemen ...als resultaat ...
Het ergste is gewoon dat mensen stadion verbod kregen voor bijna niks hé , personen die wat op fb zetten ...Bam stadion verbod
wat zingen naar de tegenstander of arbiter ...bam , zo kan je nooit veel volk trekken naar zee want dat gaat rond als een vuurtje
Vele mensen durven gewoon niks te zeggen... om een stadion verbod te krijgen want overal lezen ze mee ! Vind ik héél erg !!!
weet nog onze vorige passage in eerste daar waren bijna nooit stadionverbods er stonden )zelfs nog hekkens waar ze aanhangen bijna nooit of nooit problemen gezien met kvo supporters !!! zijn we dan zoveel anders geworden ????
Zou het niet mogelijk zijn om langs deze weg (of andere mogelijkheid) constructieve ideeën door te sturen (mss via privéberichten) om herhalingen van hetgeen gebeurde zoveel mogelijk in te perken? Die kunnen dan door de federatie overgemaakt worden aan het KVO-bestuur en voorgelegd worden aan de politie.
*4got* Wrote:Zou het niet mogelijk zijn om langs deze weg (of andere mogelijkheid) constructieve ideeën door te sturen (mss via privéberichten) om herhalingen van hetgeen gebeurde zoveel mogelijk in te perken? Die kunnen dan door de federatie overgemaakt worden aan het KVO-bestuur en voorgelegd worden aan de politie.
Dit kan zeker.
Mail gerust maar door naar andre@kustboys.be. Ik bezorg deze dan wel aan de bevoegde personen op KVO.
Voor een spotter die dixit zijn korpschef anoniem plaats neemt tussen het publiek doet hij dat wel heel opvallend, je moet maar eens komen kijken hé chef ...
maar voor mij is eerder paraderen voor de A en de B tribune ....