tim2pin Wrote:Verschillende vrienden van me werden al gecontacteerd via facebook messenger of ze hun abonnement niet willen verkopen ... toevallig allemaal uit de regio Antwerpen en omstreken ... ik vrees dus weer het ergste ...
Paspoort en abo anders er niet in .... het is opgelost !!! Sorry voor die , die hun abo doorgeven of gratis tickets
Omwille van verhoogd veiligheidsrisico kan ik geen tickets kopen omdat ik geen abonneehouder ben, niet online, niet via de ticketshop en ook niet voor aanvang van de wedstrijd.
Dus Gaston zal zeer tevreden kunnen zijn. Ik zal de wedstrijd niet kunnen bijwonen.
Groeten
Wat had je nu gedacht...
Van welke streek ben je dan Scott, eerlijk ?
tim2pin Wrote:Verschillende vrienden van me werden al gecontacteerd via facebook messenger of ze hun abonnement niet willen verkopen ... toevallig allemaal uit de regio Antwerpen en omstreken ... ik vrees dus weer het ergste ...
Dedication hebben ze wel, in ieder geval. Maar als je beetje verstand in je kop hebt, ga je daar toch nooit op in, als abonnee.
Dedication hebben ze wel, in ieder geval. Maar als je beetje verstand in je kop hebt, ga je daar toch nooit op in, als abonnee.
t'zal wel zijn dat je daar niet op ingaat !
Je kan ook andersom redeneren als je een beetje verstand hebt ga je niet bij de tegenstanders abonnementen gaan schooien om in diens supportersvakken te gaan zitten ...
08-22-2017, 09:38 AM (This post was last modified: 08-22-2017, 09:41 AM by kavéé.)
tim2pin Wrote:
kavéé Wrote:
t'zal wel zijn dat je daar niet op ingaat !
Je kan ook andersom redeneren als je een beetje verstand hebt ga je niet bij de tegenstanders abonnementen gaan schooien om in diens supportersvakken te gaan zitten ...
zou ik ook nooit doen, want niets ambetanter dan naar een match te gaan kijken zonder dat je je mond mag opendoen. Maar goed, dat zootje ongeregeld (ok ok, de uitzondering zal de regel wel bevestigen) denkt natuurlijk iets minder diep na en denkt dat ze overal hun goesting mogen doen, met de nodige arrogante en met het nodige gebrek aan respect voor de modale supporter.
Indien er toch halve of hele garen hun abonnement zouden verkopen of uitlenen hoop ik dat dit gebeurt aan een amokmaker zodat beide onnozelaars minstens verschillende jaren een stadionverbod , hopelijk voor altijd , krijgen . Verder zouden daar bovenop nog een gerechtelijke vervolging met zeer zware boetes moeten bijkomen .
SCHEIDSRECHTERS VOOR DE WEDSTRIJD KV.OOSTENDE - R. ANTWERP FC.
REF: BOUCAUT ALEXANDRE (29)
AR1: CONOTTE LAURENT (41)
AR2: LEMAIRE FLORIAN ( 32)
OFF4: VAN DAMME KEVIN ( 8)
08-23-2017, 12:51 PM (This post was last modified: 08-23-2017, 12:53 PM by kavéé.)
Net nog eens wat artikels opgezocht ivm de hele saga 4 jaar geleden. (bv http://sportmagazine.knack.be/sport/voet...61013.html) Als ik dat lees, begint m'n bloed weer te koken en hoop ik dat heel KVO (op en naast het veld) er zondag alles aan doet om die Decuyper puntenloos terug te sturen. Ongelooflijk eigenlijk hoe het voortbestaan van KV op dat moment zo twijfelachtig was en als je ziet waar we op dit moment staan (los van het sportieve de laatste maand).