Turbof Wrote:Dat wil dus zeggen dat we Lombaerts en proto best zo snel mogelijk weg doen want wellicht komt er dan een pak geld vrij voor spelers die wel een meerwaarde zijn en/of wel zin hebben.
Hoe zie je de verdediging bij een kwetsuur van of schorsing van Rosehnal ?????
Rocky Bushiri ?? Matthias Bossaerts ??
Capon -Tomasevic - Milic -Bjelica
idd als we nu één iets 'teveel' van hebben zijn het wel centrale verdedigers
Keun Wrote:Je ga me toch niet vertellen dat bijna 75% van je kern wil vertrekken dat alles goed zit bij kvo .... spelers die gewoon geen zin meer hebben in trainen en hun dan maar gekwetst zetten .... lijkt wel eerder op een staking in een bedrijf , je moet mij niet wijs maken dat iedereen plots weg wil voor het geld hé
Keun, hoe meer je overdrijft, hoe ongeloofwaardiger je wordt...
Wie overdrijft er ??? Proto naar de b kern .... Alé de soap gaat verder , familie kan er zelfs niet aan tippen
Straks met Dutoit in doel , gaat hier van kwaad naar erger !!
Keun Wrote:Je ga me toch niet vertellen dat bijna 75% van je kern wil vertrekken dat alles goed zit bij kvo .... spelers die gewoon geen zin meer hebben in trainen en hun dan maar gekwetst zetten .... lijkt wel eerder op een staking in een bedrijf , je moet mij niet wijs maken dat iedereen plots weg wil voor het geld hé
Keun, hoe meer je overdrijft, hoe ongeloofwaardiger je wordt...
Wie overdrijft er ??? Proto naar de b kern .... Alé de soap gaat verder , familie kan er zelfs niet aan tippen
Straks met Dutoit in doel , gaat hier van kwaad naar erger !!
Rustig blijven ademen, alles komt goed.
Dit is de enige juiste maatregel als een speler er alles aan doet om weg te geraken, zonder respect voor de club. Veel soap is dat niet, enkel een gepaste straf.
En kan je me dan de vorige episodes van deze 'soap' nog even toelichten dan? Buiten de dramatische 0 op 15 zag ik namelijk weinig soapmateriaal passeren de voorbije weken.
Turbof Wrote:Dat wil dus zeggen dat we Lombaerts en proto best zo snel mogelijk weg doen want wellicht komt er dan een pak geld vrij voor spelers die wel een meerwaarde zijn en/of wel zin hebben.
Hoe zie je de verdediging bij een kwetsuur van of schorsing van Rosehnal ?????
Rocky Bushiri ?? Matthias Bossaerts ??
Capon -Tomasevic - Milic -Bjelica
Jantje, je gaat Tomasevic toch niet tegen zijn eigen voet in laten spelen? Zijn plaats is niet naast Capon, maar naast Blejica. Oei, ik heb blijkbaar vergeten dat Milic daar speelt...