En nogmaals , de eindverantwoordelijkheid daarvoor ligt toch bij het bestuur, zijnde bij Marc coucke maar vooral bij Luc devroe ? Transfers trek je ook aan op basis van een bepaalde mentaliteit die bij een club past. Dit lijkt bij kvo helemaal niet te gebeuren. Al zal devroe soms ook wel eens naar de pijpen van de baas moeten dansen met namen als lombaerts en Proto. Maar het is toch aan devroe om een relatie met je spelers te hebben en ze te managen ? Kun je niet alleen door trainersstaf laten doen.
Moraal van het verhaal , stop met die vedetten aan te trekken. Ik denk dat het loon van lombaerts ook berrier de ogen uitsteekt eerlijk gezegd.
Blijkbaar toch een woelig weekje achter de schermen: Gano niet geselecteerd voor morgen. Van een basisplaats naar zijn zetel, wat zou daar achter zitten? Hopelijk doordat Zivkovic en Bah een indrukwekkende trainingsweek achter de rug heeft en vanaf morgen zullen beginnen knallen.
Turbof daar zeg je iets wie is eind verantwoordelijke .... mc op de eerste plaats al betwijfel ik dat hij zich van de boel veel aantrekt .... heeft al genoeg aan ze kop met al ze bedrijven denk ik
Zette ze pionnen uit die het werk voor hem moeten doen .... al blijf hij de hoofdverantwoordelijke
het loopt compleet uit de hand !!
Het is alsof ons sloepje stuurloos op drift is .... en daar moet mc idd ingrijpen of straks zitten we in 2de en is het compleet naar de wup
Weet ....val in herhaling .... maar wat kocht Devroe en zijn het nu zijn bevriende makelaars die Devroe zelf in de kou zetten door hun spelers plukke zot te maken met $$$$
Gano 2milj ( nooit waard volgens mij ) paniek aankoop !! Ook op de bank man man ... onze gouden stier zelfs niet op de bank
Respect voor Custovic !!!! niet hard werken op training of te lui op het veld wel op de bank of naar b kern ...laat ons nu hopen dat zivko of bah het kunnen waar maken nu
ALS het klopt dat Gano zich te goed voelt om op de bank te zitten dan is die jongen dus echt zo egocentrisch als hij overkomt op het veld.
Matige voetballers met capsones, niet iets wat je in je ploeg wil.
oostendenaar Wrote:ALS het klopt dat Gano zich te goed voelt om op de bank te zitten dan is die jongen dus echt zo egocentrisch als hij overkomt op het veld.
Matige voetballers met capsones, niet iets wat je in je ploeg wil.
Die indruk wekt hij bij mij ook op. Soms letterlijk en figuurlijk op een eiland: wachtend tot de assists hem in de schoot worden geworpen, zonder een meter teveel willen lopen. In tegenstelling tot Akpala die mij toch positief blijft verrassen: niet altijd succesvol, maar hij smijt zich wel 100%. Dringend tijd voor Gano om zich te herpakken en de perceptie rond zijn persoon om te keren.
Gano zou goed kunnen zijn maar werkt niet graag. Is ook geen targetspits. Zoals ik al schreef, onze doelman loopt meer dan hij en dat kan niet.
Doen wat de coach vraagt, je 100% inzetten en teamspeler zijn ... 3 dingen waar hij geen zin in heeft.
Hopelijk brengt zijn niet selectie hem tot een beetje beter inzicht.
KVO zelf heeft wellicht nood aan een sportpsycholoog om al die individualisten een beetje realiteitszin bij te brengen.
Een terechte beslissing van de trainer. GANO was zeer slecht de laatste matchen, daarom zou hij moeten aanvaarden om andere de kans te geven. Akpala probeert zich constant vrij te lopen, Gano daarin tegen volgt de verdedigers?
Ook wel sterk dat Custovic de ballen heeft om in te grijpen en de dure vogels te tonen dat het hem menens is. Al zal hij natuurlijk enkel maar gelijk krijgen als er punten worden gepakt.
Toen men aankondigde dat men BAH gekocht had ben ik eens gaan informeren bij mijn Standard informanten.
Beter dan Dimata zeiden ze, scoort aan de lopende band maar wegens "problemen met het bestuur" kreeg hij geen plaats in de A kern van Standard.
Ivm Zivco hoor ik dat hij een miskoop is en deze winter zal aangeboden worden huur/koop.
Zei Leekens of iemand anders in het verleden niet dat Gano niet meer dan de subtop aankan?
Het weerwoord op de trainer is presteren op de training en tijdens de match.
Akpala niet horen zagen dat hij ondanks een goeie vorm in PO1 plaats moest ruimen voor Gano...-))
In vergelijking met het vorig bestuur zie je dat Mr Coucke echt wel een zakenmens is.
De soap met Depoitre en Zulte ging bij hem geen waar zijn.
Boter bij de vis..
100% gelijk, contract is contract en wil je weg dan moet je betalen. Stelt ook een voorbeeld aan de anderen.
Als je zo makkelijker spelers zal aantrekken weet ik niet maar we hebben toch genoeg voorbeelden van " minder bekende" spelers die nu wel groot geld scheppen.
Berrier koos voor zekerheid en vernieuwde zijn contract op het einde van zijn loopbaan.
Moest maar niet tekenen en kon dan gratis weg.
Ik vraag me toch eens af hoe een speler als Berrier zou reageren in volgende situatie. Stel Berrier heeft een mooi stuk bouwgrond gekocht. De aannemer heeft hem contractueel verzekerd dat hij de bouwwerken zal aanvatten in maart. Wanneer Berrier halverwege maart gaat kijken hoe zijn toekomstige woning uit de grond rijst stelt hij vast dat de aannemer nog geen steen gelegd heeft, meer zelfs, er is totaal niets gebeurd. Als Berrier de aannemer contacteert om uitleg krijgt hij te horen dat de aannemer iemand anders zijn woning eerst zal bouwen omdat deze laatste beduidend meer betaalt. Vraag is nu zou Berrier zeggen tegen de aannemer , OK, doe maar je kunt tenslotte meer verdienen, of zou hij hem op zijn contract wijzen?