Als die hard fan begin ik nu zelfs twijfels te krijgen, ik zou ook eens graag de abo cijfers krijgen.
Denk dat er volgend seizoen veel lege plaatsen zullen zijn, al zal volgens KVO alle thuismatchen
uitverkocht zijn.
Goran MILOVIC - 29j - centraal verdediger - 1 A voor Kroatië - komt over van Osijek (februari/juni basisspeler) daarvoor speelde hij 2 jaar in China - voordien 4 jaar voor Hajduk Split (145 wedstrijden) - begon zijn carrière bij NK Split.
Zijn statistieken kunnen me wel bekoren. Als we er zo veel plezier aan hebben als onze ex. Joegoslaven Milic, Tomasevic en Marusic zitten we goed.
Ik heb alvast meer vertrouwen in het scout werk van broos dan van onze voorganger
Goeie spelers moeten niet altijd de duurste te zijn
Als we type rozehnal hebben zitten we alvast goed
De tijd zal het uitwijzen als ze een meerwaarde zijn
We hebben voorlopig zarko , lombaerts, goran en rocky achteraan dus een vanheusden ga niet komen denk ik
Keun Wrote:Ik heb alvast meer vertrouwen in het scout werk van broos dan van onze voorganger
Goeie spelers moeten niet altijd de duurste te zijn
Als we type rozehnal hebben zitten we alvast goed
De tijd zal het uitwijzen als ze een meerwaarde zijn
We hebben voorlopig zarko , lombaerts, goran en rocky achteraan dus een vanheusden ga niet komen denk ik
ik ben normaal geen voorstander van het terughalen van vertrokken spelers. Maar Siani kan voor mij op én naast het veld toch nog een serieuze invloed hebben op een jonge groep. Hij kent de club, de competitie en heeft leiderscapaciteiten, dus direct inzetbaar. Ik zou nie weten welke speler met zo'n brok ervaring en dezelfde kwaliteiten uit onze competitie nog naar hier wil komen. Dus laat hem maar terugkeren!