Voetbalkrant: Coosemans geeft aan dat hij absoluut naar KVO wil. Mechelen heeft al besprekingen gestart met een Nederlandse doelman. Witte rook binnenkort???
06-08-2018, 11:25 AM (This post was last modified: 06-08-2018, 11:27 AM by Keun.)
Denk dat broos wel wil vooruit gaan .... maar dat er vooral gewikt en gewogen word €€€€
Callant
onze voorzitter beloofde ons een waardig play off 1 ploeg en een budget van een 18milj ..... beter zwijgen dan zou ik zeggen maar wat nu niet is kan nog komen hoop ik toch
Dan beloofde hij ons maand geleden paar toptranfers ..... niets
Broos beloofde ons 2 weken geleden 1a2 transfers ....niets
Tot op heden nog steeds niets en nog volle week voor de start van de voorbereiding
Begin me nu toch wel lichtjes aan wat zorgen te maken als er dit weekend geen versterkingen bij komen
danny2 Wrote:Broos had beter gezwegen twee weken geleden , hierdoor maakte hij een oningevuld verwachtingspatroon .
idd, een schat aan ervaring als trainer, maar als sportief manager krijg je te maken met andere valkuilen in de voetbalwereld. Bij deze al een eerste lesje geleerd: supporters horen het niet graag, maar als er niets 100% zeker is, zwijgt men beter over mogelijke transfers.
Ik blijf me toch afvragen waarom een competitie eind juli start en de transferperiode meer dan een maand langer duurt. Geen enkele clubbestuurder kan dat toch een goed systeem vinden. Waarom niet de transferperiodes laten stoppen bij aanvang van de competitie? Dat ze dat eens op UEFA niveau regelen hé.. Maar vermoedelijk zullen deze met de macht (makelaars) hier wel geen voorstander van zijn.
Bijgevolg vrees ik dat ploegen als KV 3.0 het moeilijk zullen hebben om de kern tegen eind juli rond te hebben. De prijzen nu liggen nog veel te hoog, zowel transferprijzen als looneisen vd spelers. Bij KV 2.0 was het afronden van een vroege prestigetransfer belangrijker dan hoeveel het zou wegen op ons budget. Nu de kaarten anders liggen, zullen wij ons geduldiger moeten opstellen.
Veel spelers weg dus heel belangrijk om een goede voorbereiding te hebben met zoveel mogelijk van de nieuwe kernspelers .... maar waar zijn ze?
Straks is het al weer gejammer dat de nieuwe spelers nog niet inzetbaar zijn omdat ze trainingsachterstand hebben ..
carlo Wrote:Veel spelers weg dus heel belangrijk om een goede voorbereiding te hebben met zoveel mogelijk van de nieuwe kernspelers .... maar waar zijn ze?
Straks is het al weer gejammer dat de nieuwe spelers nog niet inzetbaar zijn omdat ze trainingsachterstand hebben ..
Of geen visum krijgen ...... we mogen of moeten rekenen op zeker 3 Anderlecht spelers die bij ons gaan gestalt worden wees daar maar zeker van
carlo Wrote:Veel spelers weg dus heel belangrijk om een goede voorbereiding te hebben met zoveel mogelijk van de nieuwe kernspelers .... maar waar zijn ze?
Of geen visum krijgen ...... we mogen of moeten rekenen op zeker 3 Anderlecht spelers die bij ons gaan gestalt worden wees daar maar zeker van
Awel Keun, diene Alexis Saelemaekers van den Anderlecht mag gerust komen.