05-30-2018, 01:20 PM (This post was last modified: 05-30-2018, 01:20 PM by tim2pin.)
Ik denk dat het vooral eerst een kwestie is van vertrekkende spelers, want op vandaag heb je (buiten de doelmannen en linksmidden) op zich al een volledig kern:
keepers: Dutoit => hier moet nog minstens 1 doublure komen + Dutoit zou ook op vertrekken staan
verdedigers: links: Bjelicia en Ndenbe ~ centraal: Lombaerts, Tomasevic, Bossaerts, Bushiri en Vanheusden ~ rechts: Capon en Razaeian ==> op zich alle posities dubbel bezet, centraal zelfs dubbel +1
middenvelders: links: D'Haese ~ centraal: Nkaka, Özkan, Jonckheere, Vandendriessche, Banda, Canesin en Berrier ~ rechts: Bataille, Conté en Rasjel ==> op links lijkt me hier toch zeker een versterking nodig (= vervanger Musona?)
aanvallers: Bah, Zivkovic, Gano, Guri en Iseka Leya ==> lijkt me ook een volledige voorhoede
Natuurlijk ik weet ook dat Lombaerts, Berrier, Conté, Gano, Özkan?, Bossaerts? ... op de wip zitten maar die moeten eerst echt effectief wel weg zijn é. Die hebben hier een leuk contract, welke subtopper wil en kan dat evenaren?
05-30-2018, 01:47 PM (This post was last modified: 05-30-2018, 01:49 PM by Koene.)
tim2pin Wrote:Ik denk dat het vooral eerst een kwestie is van vertrekkende spelers, want op vandaag heb je (buiten de doelmannen en linksmidden) op zich al een volledig kern:
keepers: Dutoit => hier moet nog minstens 1 doublure komen + Dutoit zou ook op vertrekken staan
verdedigers: links: Bjelicia en Ndenbe ~ centraal: Lombaerts, Tomasevic, Bossaerts, Bushiri en Vanheusden ~ rechts: Capon en Razaeian ==> op zich alle posities dubbel bezet, centraal zelfs dubbel +1
middenvelders: links: D'Haese ~ centraal: Nkaka, Özkan, Jonckheere, Vandendriessche, Banda, Canesin en Berrier ~ rechts: Bataille, Conté en Rasjel ==> op links lijkt me hier toch zeker een versterking nodig (= vervanger Musona?)
aanvallers: Bah, Zivkovic, Gano, Guri en Iseka Leya ==> lijkt me ook een volledige voorhoede
Natuurlijk ik weet ook dat Lombaerts, Berrier, Conté, Gano, Özkan?, Bossaerts? ... op de wip zitten maar die moeten eerst echt effectief wel weg zijn é. Die hebben hier een leuk contract, welke subtopper wil en kan dat evenaren?
Ik vermoed dat je daar idd Berrier, Gano, Ozkan en Bossaerts van af moet doen. Die moeten weg of B-kern spelen. Gano zelf wil gewoon niet blijven, Berrier wel maar moet weg, Ozkan en bossaerts door de mand gevallen. Net als Conté die ze ook liever zien gaan. Enkel Lombaerts mag weg maar moet niet volgens ik begreep. Bah zou ook weggaan.
Leya Iseka en Vanheusden zijn nog niet zeker, die mag je weglaten voorlopig...
Rajsel zie ik dan weer als een inkomende transfer tov vorig seizoen.
Dan blijkt dat je enkel Doelman en links echt tekort komt. Maar we weten ook niet welk systeem GV zal willen spelen. 3-5-2 is een groot verschil tov 4-3-3 en 4-4-2? Dan moet je je spelers in functie daarvan aankopen.
Rezaeian zou ook weg kunnen zijn als die een super wk speelt, pas op.
Dus hou je eventueel dit over :
keepers: Dutoit**
verdedigers:
links: Bjelicia en Ndenbe
centraal: Lombaerts**, Tomasevic, Bushiri
rechts: Capon en Razaeian**