Hij was subliem tegen Antwerpen. Mocht de mayonaise met Gert lukken dan gaan wij nog veel plezier beleven aan dat ventje … en trouwens: hij loopt nu 10 keer zoveel als toen wij kampioen speelden in 2-de ...
Ik vond hem ook goed tegen Antwerp .
De ploeg speelde op een hoger niveau en met meer creativiteit met hem , hij was zowat het "ontbrekende element "
Nadeel van een Berrier : over een GANS seizoen heeft hij teveel mindere matchen , en dit zal , denk ik , alleen maar toenemen.
Ook een minpunt zijn de hoekschoppen en de vrije trappen.
Weegt , denk ik , ook zwaar door op de loonlast.
En we moeten de tering naar de nering zetten ,..................
Dat Berrier kan voetballen, dat weten we. Dat toonde hij opnieuw in een fin-de-saisonmatch, waarin de tegenstander niet met het mes tussen de tanden speelde.
Anderzijds; als hij voor een nieuw contract moet spelen dan krijg je een meer gemotiveerde "maestro"...
Ik ben een voorstander van berrier maar er is een reuze groot probleem bvb als hij het goed doet de eerste maanden en er is in december weer een interessant loonvoorstel voor berrier van Japan,Thailand,China....dan is hij weer met zijn gedachten weg...
En zoiets is niet echt op te vangen in contract.
ik zou eens graag die glazen bol willen lenen en al die negatieve uit spraken over Berrier het is toch de prestaties dat hij op de mat legt die tellen als hij moest iedere match subliem zijn dan zou hij niet bij KVO spelen
johnny Wrote:ik zou eens graag die glazen bol willen lenen en al die negatieve uit spraken over Berrier het is toch de prestaties dat hij op de mat legt die tellen als hij moest iedere match subliem zijn dan zou hij niet bij KVO spelen
Inderdaad!!! En zelfs Gouden Schoen Ruud Vormer bij Club Brugge had meer dan eens een off-day...
We zullen ermee moeten leren leven dat dit soort transfers meer regel dan uitzondering zullen zijn. En dat hoeft niet altijd slecht te zijn als je ziet welke onbekende spelers soms door ploegen als Charleroi, Lokeren, Zulte, .. worden binnengehaald en meerwaardes voor de competitie blijken te zijn. De tijd van grote namen is voorbij, de tijd van onbekenden die ons positief zullen verrassen is aangebroken (hoop ik).