Jali is al weg contract ontbonden. Vanhamel ook weg sinds gisteren.
Vandewiele, einde contract, moet weg heeft nooit één wedstrijd gespeeld in 1e elftal.
Van der Heyden (einde contract) Akpala einde contract (kan blijven indien contractbesprekingen goed aflopen)
Wat met De Bie (einde contract) Teunckens in beeld als 3e keeper.
Özkan moet ook terecht weg (was volgens mij een speler die moest af en toe opgesteld worden).
Hopelijk kunnen ze ook Conté ergens slijten. Bah wat met hem ?
Voor spelers als Gano, Berrier en Bossaerts moeten er toch mogelijkheden liggen om weg te kunnen.
Musona, Milic en Nkaka gaan we cashen en deze laatste terug huren.
Rezaeian die gaan we toch ook niet houden zeker.
Lombaerts mag zelf beslissen of die blijft of vertrekt.
Jali is al weg contract ontbonden. Vanhamel ook weg sinds gisteren.
Vandewiele, einde contract, moet weg heeft nooit één wedstrijd gespeeld in 1e elftal.
Van der Heyden (einde contract) Akpala einde contract (kan blijven indien contractbesprekingen goed aflopen)
Wat met De Bie (einde contract) Teunckens in beeld als 3e keeper.
Özkan moet ook terecht weg (was volgens mij een speler die moest af en toe opgesteld worden).
Hopelijk kunnen ze ook Conté ergens slijten. Bah wat met hem ?
Voor spelers als Gano, Berrier en Bossaerts moeten er toch mogelijkheden liggen om weg te kunnen.
Musona, Milic en Nkaka gaan we cashen en deze laatste terug huren.
Rezaeian die gaan we toch ook niet houden zeker.
Lombaerts mag zelf beslissen of die blijft of vertrekt.
KVO heeft al een reeds besparingen gedaan met de vertrekkers en niet alleen met hun loon.
Jali woonde in een appartement in de Louisastraat van groep Caenen, auto van Unicars(veronderstel dat deze terug naar de eigenaar gaat).
Betaalde Jali dit allemaal? Denk het niet dus ook hier een besparing.
Vandewiele kwam op voorstel van Yveske zoals ik eerder vermelde. Kan hem misschien volgen naar de Gantoise...
Denk eerder amateurklasse voor hem.
De Bie was gewoon een beloftenkeeper. Teunckens is blijkbaar van een andere klasse en zal zich hier niet begraven als derde keeper.
Als Coosemans alsnog zou komen dan denk dat Teunckens zeker komt om met hem in competitie te gaan.
Als er iemand van de Gantoise afkomt dan ist meestal iets wat "pruttelt". Zelfs Foket, maar die speelde dan op de verkeerde positie bij ons...lol
Ik zou Bah nog houden en hem verhuren. Conté is blijkbaar niet goed voor de sfeer in de kleedkamer en mag mee met Berrier.
Bossaerts wil blijven en indien hij zou blijven zou ik opteren voor een uitleenbeurt aan Sibir Novosibirsk.
De duurste spelers(transfer) kan voor een appel en een ei naar RSCA...
Gaan we eigenlijk de sommen weten van de uitgaande transfers?
Vanhamel is blijkbaar 900.000 Euro waard, hoeveel betaalden de ratten?
Toch geen 900.000?? Of anders zijn ze failliet.