Keun Wrote:...naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ??
Wordt U het nooit beu om spijkers op laag water te zoeken?
Het is maar best dat dit forum op sterven na dood is, want ik denk niet dat enige sponsor geïnteresseerd zou blijven of worden in KVO mocht er hier veel volk komen dat zoals U eindeloos emmert over Coucke, een zich mogelijk verrijkende Broos, enz...
Get a life man!
Je leest wat je wil lezen hé wardje .... en niemand zegt dat jij op dat forum moet zitten hé of reageren als het volgens jou toch dood is
Jij ziet het blijkbaar allemaal zwart wat er hier geschreven word .... ik stel vragen wat er in de media verteld word.... ik val mensen niet persoonlijk aan zoals jij doet
Denk dat iedereen hier kvo supporter is en het beste wil voor kvo
Keun Wrote:Interview met broos gelezen .... dus zolang hij er zit komen er geen transfers meer zoals Lombaerts
wat ik op zich normaal vind .... maar callant krijg zowat de ziekte van Coucke mee met ze tweets
Volgende week toptranfers .... supporters staan aan te schuiven voor hun abo ??alsof er geen plaats meer ga zijn en wat ik mij nog altijd afvraag is ons budget gaat naar omhoog ??? we slanken af naar 22 veldspelers en 3 keepers (25) van 31
allemaal goed en correct , goedkopere spelers .... naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ??
Het is toch nogal logisch dat de voorzitter positief is, mocht hij zo negatief zijn (als jou) zou dat afstralen op de ganse club.
Ons hoger budget zal wel gebruikt worden om een structureel evenwicht te halen zodat we geen transfers moeten doen om het seizoen niet af te sluiten met een groot verlies.
Ik herhaal gewoon hun woorden .... het budget gaat omhoog ( maar denk als je nu luchtkastelen verkoopt dat het straks als een boemerang kan dubbel hard terug kan keren )
Blijf met je voeten op de grond aub ... mensen zijn niet dom hé , we zijn kvo en geen real hé
Callant is bijlange mc niet hé
Laat broos ze ploeg bouwen en gertje ze werk doen .... en terug een ploeg bouwen die hun in het zweet werkt en hun kop ervoor legt , dat is wat we in Oostende willen niet tevele show
verliezen we no problem als we er maar voor gevochten hebben hé zo zie ik het
Dus berichten van hogere budgetten ...toptranfers enz... vind ik eerder een nadeel dan voordeel
mensen komen naar het voetbal om vooral voetbal te zien
Als je echt vol stadion wil moet het op de groene mat gebeuren en niet via Twitter dat is mij mening
05-06-2018, 04:49 PM (This post was last modified: 05-06-2018, 04:50 PM by Ward.)
Keun Wrote:
Ward Wrote:
Keun Wrote:...naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ??
Het is maar best dat dit forum op sterven na dood is, want ik denk niet dat enige sponsor geïnteresseerd zou blijven of worden in KVO mocht er hier veel volk komen dat zoals U eindeloos emmert over Coucke, een zich mogelijk verrijkende Broos, enz...
ik val mensen niet persoonlijk aan zoals jij doet
U valt niemand persoonlijk aan? Ik vraag me af of U die zin over Broos zou durven te herhalen, mocht U voor de man staan...
Ward Wrote:Het is maar best dat dit forum op sterven na dood is, want ik denk niet dat enige sponsor geïnteresseerd zou blijven of worden in KVO mocht er hier veel volk komen dat zoals U eindeloos emmert over Coucke, een zich mogelijk verrijkende Broos, enz...
ik val mensen niet persoonlijk aan zoals jij doet
U valt niemand persoonlijk aan? Ik vraag me af of U die zin over Broos zou durven te herhalen, mocht U voor de man staan...
Ppfff ...wie zoekt er spijkers op laag water ?? Is niet omdat ik zeg dat broos in het verleden dure vogel is dat hij het niet waard is hé .... ik ben héél blij met de komst van broos !!! Zeker een grotere voetbalkenner dan onze voorganger !
hoge bomen moeten veel wind kunnen vangen ..... wij hier op het dood forumtje zijn maar kleinbier
05-06-2018, 05:21 PM (This post was last modified: 05-06-2018, 05:23 PM by pinanti.)
Keun Wrote:Ik herhaal gewoon hun woorden .... het budget gaat omhoog ( maar denk als je nu luchtkastelen verkoopt dat het straks als een boemerang kan dubbel hard terug kan keren )
Blijf met je voeten op de grond aub ... mensen zijn niet dom hé , we zijn kvo en geen real hé
Callant is bijlange mc niet hé
Laat broos ze ploeg bouwen en gertje ze werk doen .... en terug een ploeg bouwen die hun in het zweet werkt en hun kop ervoor legt , dat is wat we in Oostende willen niet tevele show
verliezen we no problem als we er maar voor gevochten hebben hé zo zie ik het
Dus berichten van hogere budgetten ...toptranfers enz... vind ik eerder een nadeel dan voordeel
mensen komen naar het voetbal om vooral voetbal te zien
Als je echt vol stadion wil moet het op de groene mat gebeuren en niet via Twitter dat is mij mening
Ik heb ook mijn buik vol met die " toptransfers " , we hebben gezien wat de gevolgen zijn.
En inderdaad : voetjes op de grond aub , ................
Afwachten en dan commentaar geven lijkt me de beste oplossing. Dat Broos genoeg kennis en ervaring heeft om een ploeg in elkaar te steken staat buiten kijf. Moet niet altijd gebeuren met media-transfers. Zijn eerste “transfers” staan mij wel aan. Ik zie het volledig zitten met de vernieuwde staf. Zonder twijfel volgen er nog wel een paar gesmaakte transfers. Bij Devroe en MC waren ook niet alle transfers voltreffers. Genoeg voorbeelden voorhanden.