Na gisteren is het duidelijk dat we in PO2 geen rol van betekenis meer zullen spelen. Laten we het kaf van het koren scheiden en verder doen met degene waar we nog vertrouwen in hebben naar volgend jaar toe. Naast Lombaerts in de verdediging missen we op het middenveld inderdaad persoonlijkheid en leiderschap. We zullen toch een aantal krijgers in onze ploeg erbij moeten krijgen om volgend jaar een rol van betekenis te kunnen spelen. Een diepe spits hebben we in ieder geval al, nu nog wat meer aanvallende kracht op de flanken (of wat meer lef/vrijheid van de flank-backs) om hem de juisten aanvoer te geven.
Ik vrees dat we fysiek enorm veel tekort schieten . Het is al een ganse tijd dat we maar +/- 30 min. per match meekunnen , soms 2 x 15 min zoals vorige week het 1ste en laatste kwartier , soms 1/2 uur in de 1ste of 2de helft . De passing is al jaren een probleem bij KVO .Ik vrees ook dat de trainer zijn ploeg niet ( meer) in handen heeft . In de 2de helft was het gewoon huilen met de pet op . Waarom wachten tot het laatste kwartier om te vervangen ? Bataille was met zijn 15 minuten speeltijd één van de betere op het veld .
Conclusie ; als Custovic hoofdtrainer blijft verleng ik na vele jaren mijn abonnement niet meer .
Er zijn er nog veel die hun abo niet verlengde volgens ik gisteren hoorde links en rechts
Mensen wachten wat af denk ik ( ja voor ze hier weer zagen ik blijf kvo )
Omdat er gewoon geen duidelijkheid is naar volgend seizoen .... je betaald een abo incl play off 1 maar er staat geen ploeg meer op het veld die volgend seizoen kan strijden om de eerste klassers pijn te doen en een trainer die gisteren terug de schuld op ze ploeg stak omdat ze achteruit trokken ..... volgens mij zat hij ook diep in de dugout voor de regen
Custovic heeft gewoon de pech dat hij de erfenis van Devroe kreeg ....die nu ga show verkopen in Brussel
gaat Devroe nu Gano terug kopen voor 2,5 milj ??
Musona , jali “gekwetst “ berrier die met ze kop speelt enz... enz.... begin er maar aan
Custovic zal het veel beter doen bij andere ploeg ... maar in Oostende is het op
Dus broos ,na woensdag zo vlug mogelijk knopen doorhakken aub en ons een visie geven naar wie weg mag en wie moet blijven
Want een “play off 1 ploeg“ of voor een ploeg in linkerkolom bouw je niet zomaar denk ik
Keun Wrote:Ga tijd worden dat die play offs gedaan is
Ik zeg het allang dat custovic van geen hout pijlen kan maken hij staat gewoon niet boven ze groep
We konden nog deksel op de neus nog gekregen hebben
Wat zeiden ze in de open brief deze week het moet van de supporters komen
Wel de C was top !! En zeker die gast in het kooitje !
Gezien hoeveel ruimte er lag tussen Canesin en de 2 verdedigende middenvelders ? Het uitvallen van N'Kaka was de totale doodsteek gezien we daarna geen poot meer aan de grond kregen en ons gelukkig mochten prijzen met een puntendeling.
jantje Wrote:@ keun , er was daar gisteren een kluchtigaard die beweerde dat ze niet meer mogen winnen (besparingen :p )
't geld voor de winstpremies is mee naar Anderlecht ,
(er wordt daar een kampioenenpremie beloofd, maar hoe betaal je dat met geblokkeerd geld ? )
jantje,
Je moet je gelukkig voelen, hé? Je bent jammer genoeg uit je nek aan het kletsen. De centen in de holding Alychlo van Coucke zijn helemaal niet geblokkeerd.
Coucke kan bij Alychlo echter geen kapitaalvermindering doorvoeren door het verzet van Perrigo. Dat is een heel ander verhaal. Alychlo zelf mag verder ondernemingen kopen en verkopen, waaronder recent Anderlecht...
Supporters zoals jij doen me denken aan mensen, die in een vechtscheiding verwikkeld zijn. Coucke heeft een ander lief, leer daar mee leven. En verzuur het plezier van de andere supporters van KVO niet door je eindeloos gezeur.
Lucje Wrote:Gezien hoeveel ruimte er lag tussen Canesin en de 2 verdedigende middenvelders ? Het uitvallen van N'Kaka was de totale doodsteek gezien we daarna geen poot meer aan de grond kregen en ons gelukkig mochten prijzen met een puntendeling.
Inderdaad. Enig nieuws over de ernst van de kwetsuur van N'Kaka?
Lucje Wrote:Gezien hoeveel ruimte er lag tussen Canesin en de 2 verdedigende middenvelders ? Het uitvallen van N'Kaka was de totale doodsteek gezien we daarna geen poot meer aan de grond kregen en ons gelukkig mochten prijzen met een puntendeling.
Inderdaad. Enig nieuws over de ernst van de kwetsuur van N'Kaka?