03-04-2018, 01:06 PM (This post was last modified: 03-04-2018, 01:10 PM by jantje.)
dirk Wrote:En allemaal gehaald door Devroe . Dit moet bij velen toch pijn doen
ik denk dat er hier altijd iets van Devroe zal blijven rondhangen
hij wordt wel vervangen door Plancke ( ex - Roeselare ) , Devroe was ook ex- Roeselare
gezien wat er allemaal van KVO naar Roeselare gegaan is
al die vervangers die klaarstonden om Devroe op te volgen ,
dat zijn er allemaal die samenwerken ook hé
hoeveel spelers gingen er niet van KVO naar Antwerp , Roeselare ( Schmisser-Cornet- Godwin-Biebauw.....)
straks gaan er wel een paar richting Anderlecht en omgekeerd ook
Gisteren stonden twee nieuwe spelers van dit seizoen in de basis, Bjelica en Gano. Beiden in paniek nog gehaald eind augustus, die laatste voor 2,5 miljoen.. Alle andere toptransfers zaten op de bank of zelfs niet in de selectie.
En volgens ik weet is Tomasevic een transfer van Vanderhaeghe, net als Marusic en Capon trouwens.
Tuurlijk heeft Devroe ook goede transfers gedaan, het tegendeel zou pas héél erg zijn. Enfin, veel van die transfers kunnen natuurlijk ook wel door Coucke gedaan zijn, als je leest in de krant dat Devroe meegaat naar Anderlecht vooral omdat ie luistert en ja zegt tegen Coucke.
Gisteren stonden twee nieuwe spelers van dit seizoen in de basis, Bjelica en Gano. Beiden in paniek nog gehaald eind augustus, die laatste voor 2,5 miljoen.. Alle andere toptransfers zaten op de bank of zelfs niet in de selectie.
En volgens ik weet is Tomasevic een transfer van Vanderhaeghe, net als Marusic en Capon trouwens.
Tuurlijk heeft Devroe ook goede transfers gedaan, het tegendeel zou pas héél erg zijn. Enfin, veel van die transfers kunnen natuurlijk ook wel door Coucke gedaan zijn, als je leest in de krant dat Devroe meegaat naar Anderlecht vooral omdat ie luistert en ja zegt tegen Coucke.
Dirk ga nu kunnen de transfers volgen bij Anderlecht ....Banda kreeg geen kans in heel het seizoen aan wie lig het dan ? Aan de trainer of aan hem zelf ??
Devroe is verleden tijd !!! Tijdperk broos is aangebroken en ik geloof er echt in !