Goede , noodzakelijke (bleek later op de avond) overwinning. Iedereen heeft er zijn kop voor gelegd. Aangenaam verrast door Nkaka. Rezaian speelde wellicht zijn beste wedstrijd voor KV . Opnieuw sterke verdediging gezien.
*4got* Wrote:Ik vind dat de wedstrijd van Kevin Vandendriesch toch ook eens bewierookt mag worden.
Amai nog niet, heeft die weer een kilometertje gelopen. Niet de fijnste voetballer maar spelers als Vandendriessche heb je nodig in je kern. Nkaka lijkt me ook een waardige vervanger te worden voor Siani, al moeten we toch nog wat voorbehoud aantekenen. Als ik al hoor van mensen dat ie beter is dan Siani, komaan, die hebben waarschijnlijk het kortetermijngeheugen van een goudvis.
Tomasevic trouwens andermaal weer outstanding achterin. Het valt me op dat die gast nooit naar de kooi wordt geroepen, maar is, samen met Capon, en in het tweede gedeelte van het seizoen Lombaerts wel onze meest verdienstelijke speler.
*4got* Wrote:Ik vind dat de wedstrijd van Kevin Vandendriesch toch ook eens bewierookt mag worden.
Amai nog niet, heeft die weer een kilometertje gelopen. Niet de fijnste voetballer maar spelers als Vandendriessche heb je nodig in je kern. Nkaka lijkt me ook een waardige vervanger te worden voor Siani, al moeten we toch nog wat voorbehoud aantekenen. Als ik al hoor van mensen dat ie beter is dan Siani, komaan, die hebben waarschijnlijk het kortetermijngeheugen van een goudvis.
Tomasevic trouwens andermaal weer outstanding achterin. Het valt me op dat die gast nooit naar de kooi wordt geroepen, maar is, samen met Capon, en in het tweede gedeelte van het seizoen Lombaerts wel onze meest verdienstelijke speler.
Tomasevic zeer onderschatte speler. Capon, Tomasevic en Van den Driessche zijn spelers die er voor gaan . Zij moeten de kern vormen van het nieuw KVO. Voor het verfijnd technisch voetbal zal er wellicht geen budget zijn maar met karakter kom je ook al een heel eind.
Tomasevic zeer onderschatte speler. Capon, Tomasevic en Van den Driessche zijn spelers die er voor gaan . Zij moeten de kern vormen van het nieuw KVO. Voor het verfijnd technisch voetbal zal er wellicht geen budget zijn maar met karakter kom je ook al een heel eind.
Plus in die optiek ook een fitte Jonckheere, een hopelijk herstelde Rajsel, nieuwkomer Nkaka, een hopelijk naar zijn niveau toegroeiende Canesin, een Bjelica zoals ie gisteren speelde en onze jongeren. Vul die aan met gerichte spelers die meerwaarde geven ( twee spitsen, een spelmaker, een centrale verdediger en een flankspeler) en je kunt een mooi team vormen. Ervan uitgaand dat Musona,Milic, Lombaerts,Berrier en Jali vertrekken. En Gano mag ook weg, net als Zivkovic. Of misschien krijgt die laatste nog voordeel van de twijfel.
Turbof Wrote:Plus in die optiek ook een fitte Jonckheere, een hopelijk herstelde Rajsel, nieuwkomer Nkaka, een hopelijk naar zijn niveau toegroeiende Canesin, een Bjelica zoals ie gisteren speelde en onze jongeren. Vul die aan met gerichte spelers die meerwaarde geven ( twee spitsen, een spelmaker, een centrale verdediger en een flankspeler) en je kunt een mooi team vormen. Ervan uitgaand dat Musona,Milic, Lombaerts,Berrier en Jali vertrekken. En Gano mag ook weg, net als Zivkovic. Of misschien krijgt die laatste nog voordeel van de twijfel.
Volgend jaar zou er inderdaad een gans andere ploeg op het veld kunnen staan.
Tomasevic is inderdaad een zeer onderschatte speler. Ik vraag me zelf af of we hem zullen kunnen houden.
Als supporter echt genoten tenzij net voor de match toen een vuilbekker het nodig vond een schimpliedje te brengen op MC. Akkoord, ik vind het ook niet leuk dat hij weg is maar wat een boost heeft hij gegeven aan KVO!