Ja heeft inderdaad na Oostende bewezen dat hij een toptrainer is.
Idd die geeft Gano persoonlijk stamp onder ze Kl....
als je op training geen bal uitsteekt wat wil je dan op de matchday
Het schip is totaal stuurloos .... vooral te danken aan onze super manager Devroe !!!
Je kan niet vlug genoeg weg zijn naar die mauve !!!
En doe je aankopen mee !
Ach het was Gano niet alleen hé. De rest was in de tweede helft ook dramatisch. Ploeg is serieus ziek en kan geen vuist maken. Het zal er nog om gaan spannen want ik zie ons eerlijk gezegd niet veel punten meer pakken.
Hoe lang zullen ze nog Gano zijn handje vasthouden Berrier werd vervangen onverklaarbaar !!!! er waren toch andere spelers die minder in de match zaten dan hem (Siani die twee goals op zijn geweten heeft na balverlies en Jali ) in mijn krant Het Nieuwsblad heeft Canesin de minste punten ze kennen er evenveel van als onze standbeeld trainer
Man, man, man.... wat was dit gisteravond.
Ik ben er nog niet goed van!!
1e helft OK, dat kon er nog door maar de 2e helft was gewoonweg ZWAK!!
KVO echt onwaardig.
Nu zal het nog bibberen zijn tot speeldag 30. Zeker met de wedstrijden nog naar Zulte Waregem, Antwerp en AA Gent en thuis tegen Anderlecht, STVV en Standard.
Ik vond wissel Berrier heus niet zo vreemd. Zat totaal niet in de match en wilde alles forceren. Heeft bovendien de ploeg gedestabliseerd enkele maanden geleden maar dat mag dan weer blijkbaar van onze fans, zolang ze maar Gano kunnen uitmaken en tegen de trainer zingen. We hebben alleszins geen publiek eerste klasse waardig ook. In mechelen blijven ze zingen en aanmoedigen, hier fluiten ze uit.
Kan er trouwens iemand mijnheer Jali in een zak naar anderlecht brengen aub ?
de voorzitter zijn we al kwijt, we geven er Devroe gratis bij
voor Dutoit is er belangstelling uit Frankrijk ( de nul houden zit er ook niet meer in )
Milic en Tomasevic hadden belangstelling uit Brugge ( tzal waarschijnlijk Cerkel zijn , of Yves wil Zarco wel bij Gent )
Siani wil naar El Jazeera
Jali naar Engeland
Berrier Thailand
Musona .......
Rozehnal en Conté mogen kiezen , als ze maar weg geraken
Razaeian zoekt een ploeg waar hij wel mag spelen
Canesin krijgt eindelijk zijn kansen, zo niet, liet die ook al verstaan weg te willen
Akpala kan ook naar Cerkel
we blijven natuurlijk zitten met onze super spits
als we geld toegeven geraken we die misschien ook wel kwijt ( zoo Antwerpen , pairi daiza , Olmense zoo......)
We moeten het niet te ver zoeken ... er zit bij ons een super manager die denkt dat hij de beste is van Europa en dat je zomaar een bosje spelers kan samen gooien en er een ploeg van maken
Custovic mocht contract krijgen maar niet van 2 j hé voor trainer die nooit t1 was en die nog niets bewezen had !!
Als je 2,5 milj betaald voor een speler die tegen geen ei trapt is er volgens mij wel meer aan de hand
We moesten al lang een nieuwe wind hebben en geen T2 met zelfde trainingen enz..
Je ziet op het veld wat er gepresteerd word op de training 0,0
het gaat de spelers ook geen bal aan hé , ik zag milic lachen toen jali de bal verloor voor ons eigen doel .... waar zijn we mee bezig en nog te zwijgen van wat die mannen verdienen !!
We een trainer die geen gezag heeft over ze spelers
We komen nog in de problemen geloof me .... Mechelen heeft ingegrepen en volgende matchen ga Mechelen nog punten pakken onder vanwijk ..... wij gaan niets ondernemen omdat er geen € meer mag uitgegeven worden .... mc en Devroe moesten allang weg zijn want hoelanger het duurt hoe zieker de ploeg word dat moet mc toch ook weten , of is het toch beter dat we in tweede zou zitten om ze Anderlecht jeugd bij ons te droppen ?
Erg hoe je kvo op kaart zette en de kvo supporters fier maakte om achter ze stuurloos aan hun lot over te laten !
De overnemer moest er gisteren al zijn ipv eind februari !