Ik denk niet dat Lombaerts zal blijven.
Hij blijft een serieuze loonlast en aan de andere kant als 33 jarige met champions league ervaring kan hij makkelijk poen scheppen in het midden oosten of China.
Maar wil hij dat wel?
Het begin van de competitie kan niet vroeg genoeg komen.
De grote test zal op 5/8 zijn tegen KVO B...
Ndenbe en Faes goede match. De rest is niet op niveau. Ik had meer en vroegere wissels verwacht. Wakker worden gasten. Volgende week direct zeer belangrijke 3 punten.
(07-20-2018, 06:56 PM)gintonic Wrote: Ndenbe en Faes goede match. De rest is niet op niveau. Ik had meer en vroegere wissels verwacht. Wakker worden gasten. Volgende week direct zeer belangrijke 3 punten.
Idd, gaat er direct op moeten zijn niet zoals vorig jaar
die faes is zeker een aanwinst !!! Goeie match !!
Geef ze nog voordeel van de twijfel want van die oefenmatchen kan je weinig zeggen ....maar als je alleen voor het doel komt verwacht je toch bal tussen de palen als je killer bent
Faes en onze Kroaat zekers ok maar vrees dat guri duidelijk te licht gaat uitvallen tegen stevige centrale verdedigers...
We hebben ook niet echt scorende middenvelders zodat doelpunten maken voor deze ploeg een zware taak gaat worden tenzij rasjel snel terug aan 100% zit en sakkala meevalt.
(07-20-2018, 07:18 PM)MARCO Wrote: Faes en onze Kroaat zekers ok maar vrees dat guri duidelijk te licht gaat uitvallen tegen stevige centrale verdedigers...
We hebben ook niet echt scorende middenvelders zodat doelpunten maken voor deze ploeg een zware taak gaat worden tenzij rasjel snel terug aan 100% zit en sakkala meevalt.
En niet scoren betekend niet winnen .... ik vond guri persoonlijk ook nog te licht en wou contant naar de fout van de tegenstrever zoeken ipv het doel op te zoeken .... maar we kunnen weinig zeggen ...volgende week is het voor de centen en thuis mag je tegen moeskroen zeker geen punten laten liggen bij de start
Goede match van Faes, lijkt me wel een meerwaarde voor ons te kunnen worden. Rest van de ploeg was toch maar matig. Geen van de andere nieuwkomers kon me bekoren.Op het middenveld zullen we toch nog een voetballer nodig hebben, met het vertrek van Berrier, Siani en Jali hebben we echt te weinig voetballend vermogen op het middenveld.
En in de spits zal het vrees ik toch vooral hopen worden dat Zivkovic fit blijft. Guri heb ik toch m’n twijfels over. We hadden misschien toch best Akpala nog wat langer gehouden.
Die Ivanusec van de Kroaten was wel een speler die we zouden kunnen gebruiken, maar zal wel niet haalbaar zijn denk ik. Heeft blijkbaar al voor de nationale ploeg gespeeld.
Kan me vinden in de reply van Oostendenaar.
We missen een nummer 10 en een spits die wat weegt op een verdediging.
Nu Bezus van STVV zou weg willen. Dit vind ik persoonlijk een goeie spelverdeler. Misschien een optie voor KVO ?
(07-21-2018, 03:33 PM)Lucje Wrote: Kan me vinden in de reply van Oostendenaar.
We missen een nummer 10 en een spits die wat weegt op een verdediging.
Nu Bezus van STVV zou weg willen. Dit vind ik persoonlijk een goeie spelverdeler. Misschien een optie voor KVO ?
Het probleem van een spelverdeler is al lang gekend , spijtig, ......
Dat zal ons veel punten kosten.