Vandaag naar training geweest en paar vaststellingen
A) er was op bepaald ogenblik de vermoedelijke basisopstelling en dan de rest.
Op wat ik denk de basisopstelling zal zijn geen lombaerts en ook geen ndembe.die laatste had wel nogal wat tape rond zijn knie.
Wel tomasevic en rasjel met de basis.
B) lombaerts zijn motivatie lijkt heel laag
C) op bepaald ogenblik heeft Verheyen iedereen rond zich geroepen en zwaar beginnen schelden op gebrek aan inzet tijdens training(als ze zo blijven trainen 1 dag voor de match gingen ze op hun kl.... krijgen).Duurde hele tijd.
Fans langs de kant verbaasd maar ik vond het heel goed gedaan ...boodschap was duidelijk(natuurlijk ook stukje peptalk maar Verheyen was duidelijk HEEL ONTEVREDEN)
(07-27-2018, 10:15 AM)MARCO Wrote: Vandaag naar training geweest en paar vaststellingen
A) er was op bepaald ogenblik de vermoedelijke basisopstelling en dan de rest.
Op wat ik denk de basisopstelling zal zijn geen lombaerts en ook geen ndembe.die laatste had wel nogal wat tape rond zijn knie.
Wel tomasevic en rasjel met de basis.
B) lombaerts zijn motivatie lijkt heel laag
C) op bepaald ogenblik heeft Verheyen iedereen rond zich geroepen en zwaar beginnen schelden op gebrek aan inzet tijdens training(als ze zo blijven trainen 1 dag voor de match gingen ze op hun kl.... krijgen).Duurde hele tijd.
Fans langs de kant verbaasd maar ik vond het heel goed gedaan ...boodschap was duidelijk(natuurlijk ook stukje peptalk maar Verheyen was duidelijk HEEL ONTEVREDEN)
interessante info. Best dat hij ze eens op scherp stelt, want nog eens een seizoen van "het is MAAR tegen Moeskroen, Beveren, Eupen,..." zou wel eens fataal kunnen zijn.
Verdediging is t zorgenkind denk ik
Fars deed t goed id voorbereiding, maar telkens naast Lombaerts...
Mét Zivko ook hele knappe counters en goals gezien
Echt verbaasd dat wanneer t telt, Verheyen nu zou switchen ?
Of t moet zijn dat Lombaerts idd al in gesprek is met n club, en dan, Verheyen kennende, ist boeken toe, want hij speelt liever met n 18 jarige die wel gefocust is
(07-28-2018, 10:37 AM)Hannesson Wrote: Verdediging is t zorgenkind denk ik
Fars deed t goed id voorbereiding, maar telkens naast Lombaerts...
Mét Zivko ook hele knappe counters en goals gezien
Echt verbaasd dat wanneer t telt, Verheyen nu zou switchen ?
Of t moet zijn dat Lombaerts idd al in gesprek is met n club, en dan, Verheyen kennende, ist boeken toe, want hij speelt liever met n 18 jarige die wel gefocust is
Faes is volgens mij beste man !!! Met of zonder Lombaerts ... tuurlijk zou Lombaerts moeten spelen maar wij weten niet wat er achter zit ( een tranfer zit er dik in )
Gertje ze wissels waren erop !! Respect !! Wie durft dubbele vervanging doen aan de time
Nkaka terecht vervangen .... die denk echt dat hij Anderlecht man is en boven de rest sta
Wel Devroe kom hem maar halen je vedette !!
Heel blij voor canesin dat hij scoort ... mss eindelijk verlost
Al die zever op fb van gertje kwam niet naar de C van mij hoeft het niet zijn de spelers die het moeten doen !! Wel super zet gertje !!
Guri voorlopig te licht ... we hebben geen aanval callant .... dat zie broos en gertje ook !!
Dus als je nog eens play off 1 in de mond neemt eerst nadenken zou ik zeggen
Morioka en thelin die moeten we hebben !!!
Een spits en een 10
Tot slot Vanlerberghe heel sterk in gekomen !!!
Guri: nog wat te braaf in duel. Lokt 2de gele kaart uit. Goede kopbal naar kruising. Heel veel werkkracht en loopvermogen. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Moet zich blijkbaar nog aanpassen.
Faes: zeer degelijk. Heeft bijna geen enkele fout tegen gekregen.
Cappon: zeer goed zoals gewoonlijk.
Opwarming is niet enkel een balletje trappen. Combinatie van in de opwarming leidde tot doelpunt van Canesin.
Middenveld 1ste helft duidelijk te licht.
Overwinning zal hopelijk wat bevrijdend werken want er was toch nogal wat logische spanning.
Enkele opmerkingen
A) een gedeelte van de 0 1 achterstand aan de rust mag Verheyen wel op zijn conto nemen want 2 spelers opstellen die nog geen enkele oefenmatch begonnen zijn en niet volledig wedstrijdfit zijn(tomasevic en rasjel) Is toch een beetje sportieve zelfmoord.
B) Verheyen heeft wel aan de rust getoond dat hij een sterk trainer gaat worden door de goede vervangingen.vanlerberghe is zekers een goede aanwinst
C)heel sterke faes... ben benieuwd voor volgende week tegen dimata
D)de club/Verheyen heeft toch wat problemen met veel ervaren spelers nl een aantal die in de b kern zitten en een aantal die in de a kern zitten zoals bjelica, lombaerts en ook als nkaka en reza als ik die op de laatste training bezig zag.
Toch wel spijtig want sommige hebben we wel nu nodig.
En ja spelverdeler en spits nodig
Ik ga zekers naar anderlecht. Hopelijk veel volk mee
07-29-2018, 08:10 AM (This post was last modified: 07-29-2018, 08:11 AM by Keun.)
Marco wat jij zei van de vrijdag training was bijna een feit ....gertje werd kwaad omdat op niks trok
Vind het jammer voor Lombaerts .... Gert wil hem zeker opstellen daar ben ik zeker van ...maar mag niet van hogere hand (callant) door ze duur contract .... in de krant zegt hij letterlijk gedaan met de vedetten
Ze hebben geld nodig en hebben geen meer we geraken zelfs geen enkele b speler kwijt ...onze erfenis van onze beste vriend Devroe
Callant kan het niet laten om play off 1 terug in de mond te nemen ... zelfs vandaag terug in de krant !
stop ermee ... en maak dat er geen pionnen meer naar Brussel lopen !! En bouw een ploeg !
We hebben spits , een spelmaker en mss nog extra keeper nodig want onze nieuwe keeper voldoet blijkbaar niet ??
Verkoop eerst Bossearts , conte , ozkan, Razaien , bjelica .... en straks ook Lombaerts
Geen vedetten wel je ga er toch paar nodig hebben in je ploeg ... want tegen andere ploegen ga je niet altijd zo geluk aan je zijde hebben om terug te keren
Prachtige tweede helft. Wat iedereen op de tribunes zag, zag ook Verheyen, en hij handelde ernaar. Twee nodige en juiste wissels. Blij voor Canesin, ook de goal van Capon was zeer mooi. Vanderelst voelt zich zeer ontspannen bij onze ploeg en trapte voor de wedstrijd gewoon ballen mee met de spelers. De man heeft nog een heel goede voorzet in huis! Fier op de hele ploeg!!
Zag het Yves niet doen in de tweede helft dubbele vervanging ...respect voor het lef
Hopelijk is canesin nu verlost van ze duivels
Nu ons optrekken aan de tweede helft .... en op naar volgende week en daar proberen puntje te stelen al speel je 90min beton voetbal ... geen 1 kvo supporter die er boos om zal zijn
Als je zo een eerste helft tegen Standard speelt krijg je er 5 binnen.
Nkaka zeer pover (zit met zijn gedachten bij Anderlecht ? )
Rasjel : bleek.
Goed dat Vanlerberghe erbij kwam.
Mooi doelpunt van Capon en véél,veel gewerkt ,idem VDD.
En nog eens : spelverdeler en extra spits aub ,maar zal er wel niet van komen.
Na 1 match kan je moeilijk al een oordeel vellen , maar over PO 1 zouden ze toch beter even zwijgen.