(07-29-2018, 03:11 PM)jantje Wrote: WAAR WAS SAKALA ??? hij scoorde twee keer in twee wedstrijden
kreeg zelfs geen plaats op de bank
Rajsel daarentegen die zelf zegt dat hij maar aan 70% zit , die mag starten ???????
er zat zelfs geen enkele echte aanvaller op de bank
@ Gertje , wie ging er in de spits spelen moest Guri of Zivcovic uit gevallen zijn ????
een extra spits zou welkom zijn
zelfs Custovic wist da, als we achter staan dat er gescoort moest worden
dus een extra spits !!!!
Capon hé jantje ..... je ga toch twijfelen aan onze play off 1 ploeg
We halen 2 Afrikanen en zijn blijkbaar geen meerwaarde ? Één op de bank en andere zelfs niet
Wat ik me afvraag waarom dat Akpala mocht vertrekken
Met guri alleen kan je toch geen volledig seizoen draaien .. in zivko zie ik eerder flankaanvaller geen diepe spits
Denk dat er groot tekort aan €€€€€ is dat is het probleem
Gert moet roeien met de riemen die voor handen zijn ....tijd dat tranfermarkt sluit bij aanvang competitie en wie komt er nu in plancke ze plaats ??
07-29-2018, 04:36 PM (This post was last modified: 07-29-2018, 04:41 PM by Ward.)
(07-29-2018, 09:30 AM)Keun Wrote: Zag het Yves niet doen in de tweede helft dubbele vervanging ...respect voor het lef
Hopelijk is canesin nu verlost van ze duivels
Nu ons optrekken aan de tweede helft .... en op naar volgende week en daar proberen puntje te stelen al speel je 90min beton voetbal ... geen 1 kvo supporter die er boos om zal zijn
Coucke ...Coucke ...oostende komt eraan
Die (veel te) late vervangingen van Yves VDH waren juist een probleem van de man en voor de ploeg.
Je staat achter, dus je moet iets doen. Maar wat?
Nkaka zat echt niet in de match, dus de vervanging door de pas aangetrokken Vanlerberghe was een evidentie. De uitleg van de trainer voor het niet onmiddellijk starten met Vanlerberghe kan ik ook best volgen.
En Rajsel, die zelf verklaarde dat hij nog maar 70% is, vervangen door Ndenbe na de rust was misschien zelfs gepland voor de match begon.
Bref, als je 2 spelers vervangt dan kan je inderdaad niet meer en een veldspeler en de doelman vervangen. Maar hoeveel maal in een competitie moet je dat doen?
Wat me verwondert is dat er zo weinig over Goran Milovic geschreven wordt. Zowel tegen Zagreb als tegen Moeskroen speelde hij een zeer goede match. Volgens mij een zeer goede aankoop, net trouwens als Faes en Vanlerberghe. Alleen doodjammer dat wij Vanlerberghe enkel konden huren, wat ik vrees dat we de man niet zullen kunnen houden na dit seizoen.
Vanlerberghe de man die de wedstrijd deed kantelen. Hij heeft een zeer mooie toekomst voor zich, spijtig genoeg zal het maar 1 seizoen zijn bij Kvo. En volgende week winnen met enkele scherpe counters!
(07-29-2018, 03:11 PM)jantje Wrote: WAAR WAS SAKALA ??? hij scoorde twee keer in twee wedstrijden
kreeg zelfs geen plaats op de bank
Rajsel daarentegen die zelf zegt dat hij maar aan 70% zit , die mag starten ???????
er zat zelfs geen enkele echte aanvaller op de bank
@ Gertje , wie ging er in de spits spelen moest Guri of Zivcovic uit gevallen zijn ????
een extra spits zou welkom zijn
zelfs Custovic wist da, als we achter staan dat er gescoort moest worden
dus een extra spits !!!!
Capon hé jantje ..... je ga toch twijfelen aan onze play off 1 ploeg
We halen 2 Afrikanen en zijn blijkbaar geen meerwaarde ? Één op de bank en andere zelfs niet
Wat ik me afvraag waarom dat Akpala mocht vertrekken
Met guri alleen kan je toch geen volledig seizoen draaien .. in zivko zie ik eerder flankaanvaller geen diepe spits
Denk dat er groot tekort aan €€€€€ is dat is het probleem
Gert moet roeien met de riemen die voor handen zijn ....tijd dat tranfermarkt sluit bij aanvang competitie en wie komt er nu in plancke ze plaats ??
Akpala wou enkel contract voor 2 jaar. Niet verstandig van hem om op zijn leeftijd het één jarig voorstel van KVO naast zich neer te leggen. Bovendien hebben we nog 7 spelers in het uitstalraam : Lombaerts, Bjelica, Rezaeian, Bossaerts, Conte, Bah en Özkan. Denk na verkoop of met het vrijgekomen budget kunnen we nog een paar gerichte aankopen doen waaronder een spelverdeler en targetspits. Volgende week aan Luc Devroe eens vragen of hij geen club voor hen heeft en KVO te verlossen van bepaalde spelers. Misschien utopisch maar kan er eventueel met Lombaerts onderhandeld worden voor een nieuw contract en dit naar KVO normen met eventueel een job na zijn carrière bij onze club. Eventuele versterkingen m.i. voor zoveel haalbaar : Coopman van Club (zal wel op huurbasis zijn gezien hoge transfersom) of Bezus van STVV.