(07-25-2018, 09:40 PM)Turbof Wrote: Ach, ik zie dat Rik Coucke weer aan het roer komt. Tenminste een echte Ostend Boy. Van mij mag iedereen die er enkel was omwille van Coucke of is omwille van het geld vertrekken. Doe verder met mensen die echt een hart voor de club hebben. En orlans als algemeen directeur , hopelijk niet zelfde liedje als bij Aalst. Als het geld op is, zal die ook snel weg zijn.
Ik heb hem ook nog gekend bij Aalst , .............
Niet bepaald een succes en was inderdaad rap weg.
71 spelers moeten of mogen nog vertrekken in de JP League (schrijft het laatste nieuws)
daarbij de 4-5 gekende namen van KVO
maar eens kijken naar de andere....... een zekere Emanuel Benson mag weg in Genk
Gertjan Demets in Waregem.....Morioka en Thelin in Anderlecht......Sander Coopman in Brugge
(08-01-2018, 04:21 PM)Lucje Wrote: Fernando zou er best rekening mee houden met het feit dat Hasi de laatste jaren vroegtijdig de laan werd uitgestuurd.
Klopt, als hij slim is dan gaat hij er niet op in.
Maar ja..... oliedollars....... kunnen veel doen hè.
Voor Canesin zou dit echt een verkeerde stap zijn in mijn ogen, die jongen heeft een stabiele, familiale omgeving nodig en geen dorre harde zandbak met een legioen aan spelers en coaches die komen en gaan ... mocht hij toch naar daar vertrekken zal hij financieel misschien een stap vooruit zetten maar mentaal maakt zo'n avontuur hem volledig kapot.
En die Hasi, dat iemand die kerel nog serieus neemt in het voetbalwereldje ... ongelofelijk ...