(08-15-2018, 01:02 PM)Keun Wrote: Sakala en zivco zouden ook beter bij RWDM spelen al geef ik sakala nog voordeel van de twijfel
Zivco past niet in het systeem dat we spelen.
Hadden we nog de as Berrier - Canesin , of alleen Berrier ( of iemand anders met de kwaliteit van een Berrier ) , dan zagen we een andere Zivco.
Men moet meer de snelheid van Zivco benutten en dan hebben we een 10 nodig.
Kan Gertje onze Boonen niet omscholen? Gezien op training dat hij de bal behoorlijk kan bijhouden en zou volgens insiders het spel kunnen lezen.
Vrees dat de koppigheid van de fox en Gertje ons punten zal kosten.
Verheyen heeft een systeem voor ogen waarbij collectief gehandeld wordt, defensief en offensief. Looplijnen, positiespel en automatismen zijn dan belangrijker dan individuele acties. Het vraagt tijd om dat in te slijpen. Als de trainer zijn systeem nu al overboord zou gooien, dan zou ik me pas zorgen maken.
Eenmaal zo'n systeem opgepikt is door de groep, sta je als ploeg veel sterker dan wanneer je afhankelijk bent van de flitsen van een "maestro".
(08-17-2018, 07:14 PM)Gaston Wrote: Verheyen heeft een systeem voor ogen waarbij collectief gehandeld wordt, defensief en offensief. Looplijnen, positiespel en automatismen zijn dan belangrijker dan individuele acties. Het vraagt tijd om dat in te slijpen. Als de trainer zijn systeem nu al overboord zou gooien, dan zou ik me pas zorgen maken.
Eenmaal zo'n systeem opgepikt is door de groep, sta je als ploeg veel sterker dan wanneer je afhankelijk bent van de flitsen van een "maestro".
Vraag is of we de kwaliteit hebben voor ze een systeem.
En de flitsen van een "maestro" kunnen veel punten opleveren.
Vanlerberghe speelde 1x goed en is sindsdien in gedachte al terug bij Club...beseft blijkbaar niet dat wat hij nu brengt goed genoeg is om op de bank te zitten bij de reserven. Nkaka was goed in play-offs maar met wat hij nu brengt kan hij via Anderlecht naar Union.... Beide heren moeten dringend vertimmerd worden in de bovenkamer....
(08-19-2018, 06:23 PM)carlo Wrote: Vanlerberghe speelde 1x goed en is sindsdien in gedachte al terug bij Club...beseft blijkbaar niet dat wat hij nu brengt goed genoeg is om op de bank te zitten bij de reserven. Nkaka was goed in play-offs maar met wat hij nu brengt kan hij via Anderlecht naar Union.... Beide heren moeten dringend vertimmerd worden in de bovenkamer....