De 3punten zijn binnen das al dat telt
Een nachtmerrie van een match en we gaan niet het hele jaar het geluk aan onze zijde hebben maar toch even genieten.
Ondoa 8/10
Capon 7/10 milovic 8/10. Faes 9/10 zarko 8/10 belicia 8/10
Vanlerberghe 6/10 - nkaka 5/10
Canesin 8,5/10 Vdd 7/10 Rajsel 5/10
Indy 6/10
Guri 7,5 zivco 7,5
Tijd dat we wat bij halen op het middenveld en aanval achteraan zit het goed volgens mij
Ik kan me ook zo ergeren aan vanlerberghe denkt echt dat hij super is ....maar trekt op niks
Loopt ook veel te ver en verlies dan de bal
Al paar matchen een ramp ...nkaka is ze vervanger maar die kwam nog slechter in
Best dat we sterke muur hebben met een faes haal hem weg en we staan in schietkraam
Vdd sterk werkend maar veel te veel fouten passen ( terug ) zet hem op de 6 en vanlerberghe en nkaka op de bank en trek paar sterke middenvelders aan want daar wringt het schoentje
Aanval mag er ook nog wel wat bij al kwam zivco goed in ...guri werkt hard maar staat er alleen voor zonder enkele steun
Veel veel werk aan de winkel ..... maar zijn de 3 punten die tellen
Een nachtmerrie van een match en we gaan niet het hele jaar het geluk aan onze zijde hebben maar toch even genieten.
Ondoa 8/10
Capon 7/10 milovic 8/10. Faes 9/10 zarko 8/10 belicia 8/10
Vanlerberghe 6/10 - nkaka 5/10
Canesin 8,5/10 Vdd 7/10 Rajsel 5/10
Indy 6/10
Guri 7,5 zivco 7,5
Tijd dat we wat bij halen op het middenveld en aanval achteraan zit het goed volgens mij
(08-19-2018, 07:43 AM)carlo Wrote: Raar, niemand een mening te ventileren over KVK-KVO ?Ondoa doet me denken aan ovono , maar heb meer vertrouwen in hem dan Dutoit
Geef mij maar Bataille en laat Vanlerberge zijn gezondheidswndelingetje elders doen want de 'oude' Berrier liep rapper en meer dan hij en Berrier gaf passes wat hij niet doet. Als een blinde naar 3 man lopen en liever de bal verliezen dan een pas te geven. Het moet zijn dat hij verborgen kwaliteiten heeft maar die zijn wel heel goed verborgen.
En, wat vonden jullie van Ondoa?
Ik kan me ook zo ergeren aan vanlerberghe denkt echt dat hij super is ....maar trekt op niks
Loopt ook veel te ver en verlies dan de bal
Al paar matchen een ramp ...nkaka is ze vervanger maar die kwam nog slechter in
Best dat we sterke muur hebben met een faes haal hem weg en we staan in schietkraam
Vdd sterk werkend maar veel te veel fouten passen ( terug ) zet hem op de 6 en vanlerberghe en nkaka op de bank en trek paar sterke middenvelders aan want daar wringt het schoentje
Aanval mag er ook nog wel wat bij al kwam zivco goed in ...guri werkt hard maar staat er alleen voor zonder enkele steun
Veel veel werk aan de winkel ..... maar zijn de 3 punten die tellen