(08-23-2018, 05:57 PM)pinanti Wrote: Wat niet wegneemt dat je de negatieve zaken MOET vermelden ,daarvoor dient een forum.
Ik beschouw mezelf als een kritische burger en heb ook vaak twijfels over bepaalde keuzes.
Kritiek moet voor mij dus zeker kunnen.
Sommigen verwarren kritiek echter met negativisme ; door spelers met de grond gelijk te maken, door medewerkers te verwijten voor leugenaar en saboteur en door te blijven zagen over zaken die niet meer gaan veranderen.
KV is herstellende van een zware aderlating.
"Durven zeggen" wat er niet goed gaat is oké, maar soms moet men ook eens vertrouwen durven hebben in mensen die in moeilijke omstandigheden werken.
(08-23-2018, 05:57 PM)pinanti Wrote: Wat niet wegneemt dat je de negatieve zaken MOET vermelden ,daarvoor dient een forum.
Ik beschouw mezelf als een kritische burger en heb ook vaak twijfels over bepaalde keuzes.
Kritiek moet voor mij dus zeker kunnen.
Sommigen verwarren kritiek echter met negativisme ; door spelers met de grond gelijk te maken, door medewerkers te verwijten voor leugenaar en saboteur en door te blijven zagen over zaken die niet meer gaan veranderen.
KV is herstellende van een zware aderlating.
"Durven zeggen" wat er niet goed gaat is oké, maar soms moet men ook eens vertrouwen durven hebben in mensen die in moeilijke omstandigheden werken.
Ik maak geen enkele speler met de grond gelijk.
Ik verwijt geen enkele medewerker voor leugenaar of saboteur.
Als ik zaag over zaken die niet meer gaan veranderen is dat omdat ze mij diep geraakt hebben.
Zal wel overgaan.
Na Ramin, straks Bossaerts en misschien Dutoit onze club verlaten zullen vele vrouwelijke supporters in diepe rouw worden gedompeld. Zal dit maar niet posten op facebook of ze schieten me af.
Na Ramin, straks Bossaerts en misschien Dutoit onze club verlaten zullen vele vrouwelijke supporters in diepe rouw worden gedompeld. Zal dit maar niet posten op facebook of ze schieten me af.
Hoop dat ze nog conte en Lombaerts kwijt geraken zodat we wat centen kunnen gebruiken om deftige aanval in elkaar te steken
Een extra spits zou zeker welkom zijn ....type Akpala
(08-29-2018, 01:16 PM)Keun Wrote: Hoop dat ze nog conte en Lombaerts kwijt geraken zodat we wat centen kunnen gebruiken om deftige aanval in elkaar te steken
Een extra spits zou zeker welkom zijn ....type Akpala