Ik heb het niet voor die Vanlerberghe ... balverlies bij de vleet.
Met de bal aan de voet recht naar 3 verdedigers lopen en dan balverlies natuurlijk want hij dacht: ik ben van Brugge, ze zullen dus wel uit de weg gaan ... niet dus. Zoveel keer dat hij liever het onmogelijke probeert (althans onmogelijk voor hem) ipv een pas te geven Grrrrr
De goal van Cercle, niet moeilijk als je Vanlerberge in de buurt hebt.
(09-21-2018, 03:45 PM)carlo Wrote: Ik heb het niet voor die Vanlerberghe ... balverlies bij de vleet.
Met de bal aan de voet recht naar 3 verdedigers lopen en dan balverlies natuurlijk want hij dacht: ik ben van Brugge, ze zullen dus wel uit de weg gaan ... niet dus. Zoveel keer dat hij liever het onmogelijke probeert (althans onmogelijk voor hem) ipv een pas te geven Grrrrr
(09-21-2018, 03:45 PM)carlo Wrote: Ik heb het niet voor die Vanlerberghe ... balverlies bij de vleet.
Ik vind Vanlerberghe ook nog geen echte meerwaarde (buiten z’n eerste invalbeurt), maar dat komt ook deels omdat er vaak weinig afspeelmogelijkheden zijn. Dan probeert hij idd iets teveel te forceren, eens de ploeg beter draait, zal die ook wel beter tot z’n recht komen.