Verwachten we met zijn allen niet te veel ? Ik bedoel, kijken jullie wel es nr Andere matchen in België? Ik vind het algemene niveau in de competitie gewoon zwak dit seizoen. Op Genk en club na is er geen enkele ploeg die goed voetbal brengt. Wij staan met die 8ste plek gewoon waar we op dit moment horen te staan denk ik, ook op vlak van Voetbal.
Beveren was zeer zwak ,eerste klasse onwaardig.
Tegen zo' ploeg moesten we 3 punten halen.
Ondoa zat er met de tegengoal naast , die bal moest uit de 16.
Marquet speelt altijd terug naar achter.
Bij balbezit zijn er niet genoeg aanspeelpunten , de spelers schuiven niet mee.
En last but not least : ik begrijp de wissel (s ) van Verheyen niet : Guri in de plaats van Sakala , die vrij goed in de match zat.
Guri heeft zoals gewoonlijk niets getoond , we speelden in feite met 10 man , op een moment dat er ruimte vrijkwam.
Volgens mij is Guri geen spits voor eerste klasse in Belgie.
2 punten verloren.
(10-07-2018, 09:18 AM)pinanti Wrote: Beveren was zeer zwak ,eerste klasse onwaardig.
Tegen zo' ploeg moesten we 3 punten halen.
Ondoa zat er met de tegengoal naast , die bal moest uit de 16.
Marquet speelt altijd terug naar achter.
Bij balbezit zijn er niet genoeg aanspeelpunten , de spelers schuiven niet mee.
En last but not least : ik begrijp de wissel (s ) van Verheyen niet : Guri in de plaats van Sakala , die vrij goed in de match zat.
Guri heeft zoals gewoonlijk niets getoond , we speelden in feite met 10 man , op een moment dat er ruimte vrijkwam.
Volgens mij is Guri geen spits voor eerste klasse in Belgie.
2 punten verloren.
Idd vond de wissel ook heel raar sakala niet altijd de perfecte spits maar loopt en werkt tenminste , vergelijk hem met zivco die maar een kwart van hem
Guri was een toptalent ???? Hebben we ze broer gehaald ofzo ??
Onze keeper heeft rare manieren om bal te saven ..... ik had toch wat mss wat meer verwacht van Hugo ze kennis ..... maar hij had zware erfenis gekregen
We halen een debock ???? Ik vraag nog altijd waarom ??
Coopman zal betere aankoop zijn .... maar we hebben geen echte spitsen
Nu hebben we een 10 ....coopman en Boonen dus tijd dat we wat meer voetbal zien
Ik had idd ook wat aanvallend voetbal verwacht van gertje
Ik begrijp de frustraties rond het spel maar toch even enkele zaken duiden :
- ook Verheyen wil graag beter spel zien met vooral meer doelgevaar. Het voetbalspel, zijnde opbouwen van achteruit en balbezit hebben, is al veel beter dan de eerste matchen. Maar nu moet dat nog worden omgezet in doelkansen en gevaar creëren. Gert beseft dat dit een werkpunt is. Coopman kan hierbij belangrijk worden.
- Sakala zat er stilaan wat door. Gert wou met Guri verse kracht brengen die als aanspeelpunt de bal kan bijhouden en wat rust in de ploeg brengen. Dat is er niet uitgekomen. Gert EN Hugo zagen Guri in Albanië en waren overtuigd van zijn kwaliteiten. Komt er voorlopig nog niet echt uit. Maar geef die jongen wat tijd, legio voorbeelden van buitenlandse spelers die aanpassingsperiode nodig hadden.
- De Bock kost KVO quasi niks, Leeds betaalt nagenoeg alle loon. Dan was dat gewoon een opportuniteit die je niet kon laten liggen, zeker omdat Lombaerts of Bjelica nog konden vertrekken op 31 augustus.
- Uiteindelijk zitten we in een overgangsjaar waarin Hugo veel zaken moest rechttrekken. Ik denk dat we dan niet kunnen klagen met een voorlopige achtste plaats. Vroeger gingen we gat in de lucht springen hiervoor he, vergeet dat niet. We zijn enkele jaren verwend geweest maar gevestigde waarden binnen halen voor monsterlonen zal er niet meer inzitten.
We zitten inderdaad in een overgangsjaar en de geldkraan is inderdaad dicht..De 8ste plaats is inderdaad mooi meegenomen en ik leef nog altijd heel erg mee met KVO en alles in acht genomen doen we het nog redelijk.
Maar dit neemt niet weg dat ik gisteren in Beveren was en we een betere ploeg hebben en daar ALTIJD de 3 punten moeten halen.Beveren heeft geen spelers zoals canesin ,faes ,bjelica ,tomasevic...en nog een paar andere.
Ik ben overtuigd dat van de hele ploeg van Beveren Verheyen er maar een 3tal in zijn ploeg zou opnemen.
Verheyen is een kenner en zal zekers in zijn onderste wel weten dat we gefaald hebben gisteren ,overgangsjaar of niet.
Een overgangsjaar oké, maar het “voetbal” laat de wensen over ....voor z’n matchen komen de mensen niet naar een voetbalstadion
Vroeger deden we het ook met veel minder maar weet wel dat we toch voetbal zagen
nu lijkt het eerder op anti voetbal en blok te zetten en hopen op een counter zelfs bij onze thuis matchen
Debock werd gehaald omdat Lombaerts of bjelicia zou vertrekken .... we hadden trouwens nog thomasevic op links ?? Nu 4man op links en niets vooraan dat is mijn punt ... niet persoonlijk op debock wel op de positie , hoeveel hebben we er op rechts ?? Capon ook niet aan ze beste seizoen bezig
wie moet zijn plaats innemen ??
Tuurlijk kreeg broos de strond van Devroe .... kijk maar naar Anderlecht nu we zijn pas 3maand verder en ze willen hem er al uit ... hier ooit gezegt dat het liedje in Brussel zolang niet ging duren als bij ons
Guri oké... kan goed zijn dat die gast wat tijd nodig heeft , maar waarom laat je dan een Akpala vertrekken ?? Terwijl we geen vervanger haalden ....fascion is ander type spits
(10-07-2018, 10:35 AM)Bram Wrote: Ik begrijp de frustraties rond het spel maar toch even enkele zaken duiden :
- ook Verheyen wil graag beter spel zien met vooral meer doelgevaar. Het voetbalspel, zijnde opbouwen van achteruit en balbezit hebben, is al veel beter dan de eerste matchen. Maar nu moet dat nog worden omgezet in doelkansen en gevaar creëren. Gert beseft dat dit een werkpunt is. Coopman kan hierbij belangrijk worden.
- Sakala zat er stilaan wat door. Gert wou met Guri verse kracht brengen die als aanspeelpunt de bal kan bijhouden en wat rust in de ploeg brengen. Dat is er niet uitgekomen. Gert EN Hugo zagen Guri in Albanië en waren overtuigd van zijn kwaliteiten. Komt er voorlopig nog niet echt uit. Maar geef die jongen wat tijd, legio voorbeelden van buitenlandse spelers die aanpassingsperiode nodig hadden.
- De Bock kost KVO quasi niks, Leeds betaalt nagenoeg alle loon. Dan was dat gewoon een opportuniteit die je niet kon laten liggen, zeker omdat Lombaerts of Bjelica nog konden vertrekken op 31 augustus.
- Uiteindelijk zitten we in een overgangsjaar waarin Hugo veel zaken moest rechttrekken. Ik denk dat we dan niet kunnen klagen met een voorlopige achtste plaats. Vroeger gingen we gat in de lucht springen hiervoor he, vergeet dat niet. We zijn enkele jaren verwend geweest maar gevestigde waarden binnen halen voor monsterlonen zal er niet meer inzitten.
Ik denk dat Guri al genoeg kansen gekregen heeft.
Valt te licht uit.
De competitie in Albanie is die van Belgie niet.
10-07-2018, 06:54 PM (This post was last modified: 10-07-2018, 07:01 PM by Lucje.)
Dank U Bram voor uw repliek waarmee ik grotendeels kan akkoord gaan.
De spitsen voldoen (voorlopig) niet, geen enkele. Durfde dit al na de eerste match tegen Moeskroen niet luid op zeggen.
Competitie in Albanië is zwakker dan met alle respect onze 1 B.
Mochten we Gano wat vroeger kunnen verkocht hebben dan hadden we misschien Leya Iseka kunnen aantrekken. Die gast wilde niet wachten en verkoos om naar Toulouse te gaan.
Toch jammer dat een Musona zit te verkommeren bij RSCA want we konden die heel goed gebruiken. Voor zoveel Knowledge het nog zat zitten bij ons.
Wat Akpala betreft die wilde contract voor 2 jaar. Ook Kortrijk wilde dat niet geven gezien zijn leeftijd en waarschijnlijk het kostenplaatje daaraan verbonden. Moeilijke knoop om door te hakken voor een club.
Straks nog Nkaka met strik de rond naar RSCA. Ze zullen daar erg opgetogen zijn met die transfer van onze vroegere manager.
We mogen kritiek hebben maar we kunnen ons geen grote aankopen meer permitteren. We zitten hier ook nog altijd met Lombaerts opgescheept zodanig dat er m.i. weinig financïële ademruimte is voor transfers.
Wat me stoort is dat je niet kan winnen van een heel een zwak Beveren die 3 ballen tussen de palen heeft heeft gekregen :
- een hoge verdwaalde voorzet.
- een trap door de keeper in twee keer gestopt.
- een hoekschop die werd binnen gekopt.
Een clean sheet is tot op heden onmogelijk want we hebben wel 2 degelijke keepers maar geen "puntenpakker". Zelfde probleem dus als vorig seizoen.
We mochten nooit die 1-1 laten gebeuren... Je tekent voor een punt maar dan teleurgesteld dat het er geen 3 zijn... Verdomme. Of we Vanderhaeghe terug zien binnen twee weken valt serieus te betwijfelen, maar da's ons probleem niet. We moeten winnen tegen Gent.
Zou me verbazen als Guri ooit zal voldoen. Ik zie er weinig kwaliteit in. Is niet snel, fysiek en technisch niets speciaal,.. en torinstinct tot nu toe ook onbestaande. Tactisch is er ook nog veel werk aan.
Is ook geen echt jonge gast meer (voor een voetballer). Ik hoop dat hij nog van nut kan zijn, maar vrees er voor.