Na de zware en verdiende nederlaag op het veld van Club Brugge wordt het hoog tijd dat ons ploegsje terug punten begint te pakken.
Scheidrechters:
° Kevin Van Damme
° Jeroen Walschap
° Tom VAn Poucke
° Jonathan Lardot
Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?
Kan KVO zich herpakken?
Komen er veel aanpassingen in de ploeg?
Hier mogen jullie even trainer spelen.... laat jullie maar eens gaan....
Als je tegen heel zwak lokeren en een heel zwak beveren de wedstrijd tegen oostende gezien geen 3 pt. kan nemen .
Kan ik me niet voorstellen tegen wie dat wel nog zal kunnen .
(10-31-2018, 10:00 AM)jantje Wrote: ik denk dat er héél veel plaats zal zijn in de tribunes
en voor volgend seizoen nog méér
Het is door dat de mensen in Oostende zo denken dat Kvo nooit een gevestigde waarde in eerste klas zal worden en het is waarschijnlijk ook de reden dat MC zijn geld ergens anders is gaan beleggen.
(10-31-2018, 10:13 AM)Koene Wrote: We zouden beter allemaal eens in ons kot blijven vrijdag. Signaaltje geven.
Maar dat mag niet want dan lopen we niet in t gareel he...
Welk signaal wil je daar mee geven?
Dat we de ploeg enkel steunen als het goed gaat?
Dat we alleen supporteren als we winnen en dat we zelfs niet meer komen als het niveau niet is wat we gewenst hadden?
Dat we eigenlijk geen deftige eersteklasseploeg verdienen in Oostende ?
Mensen hebben altijd de mond vol over "durven zeggen" wat er mis gaat...
...bij een ander.
Ik had gehoopt dat met het vertrek van Coucke het realisme en de vechtlust bij de echte supporters terug zou keren.
Dat we het signaal zouden geven dat we geloven dat er in Oostende plaats is voor een degelijke eersteklasser (met bescheiden ambities).
Maar wellicht ben ik een naïve kloot.
(10-31-2018, 10:13 AM)Koene Wrote: We zouden beter allemaal eens in ons kot blijven vrijdag. Signaaltje geven.
Maar dat mag niet want dan lopen we niet in t gareel he...
Welk signaal wil je daar mee geven?
Dat we de ploeg enkel steunen als het goed gaat?
Dat we alleen supporteren als we winnen en dat we zelfs niet meer komen als het niveau niet is wat we gewenst hadden?
Dat we eigenlijk geen deftige eersteklasseploeg verdienen in Oostende ?
Mensen hebben altijd de mond vol over "durven zeggen" wat er mis gaat...
...bij een ander.
Ik had gehoopt dat met het vertrek van Coucke het realisme en de vechtlust bij de echte supporters terug zou keren.
Dat we het signaal zouden geven dat we geloven dat er in Oostende plaats is voor een degelijke eersteklasser (met bescheiden ambities).
Maar wellicht ben ik een naïve kloot.
Dus bij deze heb ik gelijk in mijn post en moeten we alles maar weer laten gebeuren he. Bij andere ploegen was het kot al lang te klein. Mocht de voorzitter het al eens komen uitleggen, mocht de trainer of kapitein al eens komen praten na de match met de supporters omdat ze kwaad zijn.
Dat we geen topper meer zijn of ooit gaan worden, geen probleem
Dat we niet alle matchen winnen, zeker geen probleem
Dat we een lager budget hebben en de kleinere spelers moeten halen, ook niet hoor
Maar dat ze GDV hun kop er niet voor leggen, niet doen wat de trainer vraagt of dat ze niet kunnen wat hij eist, dat ze geen greintje spirit zitten hebben momenteel... dat signaal. Ik ga niet blijven mijn stem schor roepen voor een bende die niet eens de moeite doet om een bal die een meter naast hen passeert op te halen, die hun voet wegtrekken, die gewoon geen zin hebben. Zo zie ik het !
Ik had gedacht dat ik daar wel een punt had, maar misschien ben ik een naïeve kloot...
Wat verwacht je dan van deze groep? Elke speler die wat meer kon is vertrokken, nu zitten we met een ploeg waterdragers zonder noemenswaardige aanvallers, dan kan je met de huidige resultaten niet klagen. Er wordt altijd geklaagd over de werkkracht als het minder gaat, maar vaak is dat niet terecht.
Je afreageren op de spelers, het bestuur of de staf, is toch gewoon marginaal m.i.. En ook zowat het tegendeel van wat supporteren inhoudt.
Zoals die keer dat Vergeylen (?) moest weet ik waar kruipen omdat een deel supporters hem lastig viel. Dat haalt niks uit en vergroot een crisis enkel maar.
We staan er nog altijd beter voor dan voor Marc Coucke kwam, dus trek je daar aan op.
Ik sluit me volledig aan bij Oostendenaar.
Bij andere ploegen was het kot al lang te klein ; so what?
Wat is daar ooit ten goede mee veranderd?
Koene schreeuwt zich misschien schor. Hopelijk met aanmoedigingen. Maar als geheel vind ik niet dat het Oostends publiek mag klagen over inzet op het veld.
Daarvoor geven we te weinig het goede voorbeeld.
Positieve support, geduld en vertrouwen doen veel meer goed dan eender welke actie.
Maar makkelijk is dat zeker niet altijd.
Zal me niet uitspreken over het voetbal, maar de uitrusting dacht dat het FCB - Hermes Oostende was.
Volgende uitmatch in de kleuren van Voorwaarts of Zandvoorde. Nog lelijker dan dat roze van die Brusselaars.