Jong en talentvol, speelt in eerste divisie bij jong AZ.
Al 13 goals gemaakt dit seizoen, Ferdy Druijf...
Of Jinty gratis gaan halen bij Excelsior, die moeten ze toch niet meer.
Mits een (harde) begeleidende hand zijn carriere terug omhoog helpen.
Weet niet of Gert zo een harde hand heeft.
Motivatie en dan slaan(bij wijze van spreken) als de goesting en het resultaat er niet is.
Volgens mij kan De Sutter wel tegen een bal stampen. Dit in tegenstelling tot onze andere spitsen! (Scoren blijft toch een reuzegroot probleem!)
Waarom niet eens polsen bij Aa Gent voor Coosemans? Zit daar toch maar op de bank te verkommeren! Dutoit en Ondoa weg en Coosemans en Ovono in de plaats. (Ovono zou hem zeker willen neerleggen bij een plaats als 2de doelman en supergemotiveerd blijven!)
In de verdediging volgens mij schakelen naar een zuivere 4-mans! Met Faes en Lombaerts centraal: in de matchen dat hij meespeelde bewees Lombaerts duidelijk zijn meerwaarde (in tegenstelling tot Milovic die daar gewoon maar wat loopt lelijk te doen!) Capon en Tomasevic (of De Bock op de backposities)
Zo kun je Vanlerberghe als zuivere verdedigende middenvelder gebruiken, een rol die hem wel moet liggen. Kan Coopman zich uitleven als een echte aanvallende middenvelder (type Berrier) en zet je er Vandendriessche, Nkaka, Banda, ... naast afhankelijk van de tegenstander.
Op deze manier creëer je de mogelijkheid om met 3 spitsen te spelen. Zo kan Canesin weer op z'n geliefde flankpositie spelen, haal je Rajsel terug voor de andere flank (of posteer je daar Bjelica?). Met De Sutter (op voorwaarde dat hij terug in vorm) als diepe spits zullen de doelpunten wel volgen.
Ik hoop dat dit van De Sutter niet klopt, wat moeten we aanvangen met een bijna bejaarde spits die voor Lokeren niet goed genoeg is, de afgelopen 3 seizoenen gemiddeld 2 doelpunten per seizoen scoorde.
Daarnaast is hij zo traag als een slak terwijl we het toch vooral moeten hebben van de counter.
(12-09-2018, 10:57 AM)oostendenaar Wrote: Ik hoop dat dit van De Sutter niet klopt, wat moeten we aanvangen met een bijna bejaarde spits die voor Lokeren niet goed genoeg is, de afgelopen 3 seizoenen gemiddeld 2 doelpunten per seizoen scoorde.
Daarnaast is hij zo traag als een slak terwijl we het toch vooral moeten hebben van de counter.
Inderdaad , snelheid is heel belangrijk bij countervoetbal , daardoor en daarvoor hebben we toch Zivkovic , Sakala en Guri .
Toch jammer dat we 3 zwakke spitsen hebben. Bij de eerste komt het er niet uit ofwel past die niet in het systeem, de tweede is totaal niet geschikt voor de Jupiler League en de derde is oliedom.