Zou me verbazen dat ze spelers van Roeselare gaan halen ?? ....
Waarom?
Los van zijn kwaliteiten (die ik eerlijk gezegd ook niet ken) toch een interessant profiel: jong, Belgisch, streekspeler, beloftevol.
Het moeten niet altijd 'namen' zijn (waar je soms dan ook nog (te) veel geld voor moet neertellen).
Schmisser, Depoitre, De Schutter, ... haalden we uit derde klasse en groeiden mee met de ploeg. Ook spelers als Emond en Meunier werden uit tweede nationale geplukt.
Idd ze kunnen het soms veel beter doen dan onze dik betaalde "vedetten "
Ik denk dan aan tijdperk devuyst , renty , pison enz.... En idd stellemans kwam zelfs van 4de dacht ik in de tijd en was zelfs topschutter bij ons ... Schouterden kwam vorig jaar van Eupen dacht ik en zie nu edmond kwam van virton ....
er zit idd wel kwaliteit in 2 de en ben ook voorstander van spelers die nog alles moeten bewijzen ...dan bij sommige die denken dat ze al alles bewezen hebben ( en heb het niet over Carl !! )
Keun Wrote:we moeten eerst wat laten vertrekken voor dat de nieuwe jongens eraan komen mss ruilen ...
Denk dat er wel een aantal zullen vertrekken ...
Betreft die Olivier Myny doet me plezier dat ze zulke gasten scouten. Lijkt me getuigen van een goede visie: jonge (bij voorkeur Belgische) talenten aangevuld met enkele (buitenlandse) meerwaarden.
NEEEEN geen Vossen noch een andere naam die denkt niets meer te bewijzen hebben ... trouwens, Vossen heeft de kans gehad en vond KVO te min dus, laat maar voor de moeite.
Van mij ook !! + nog een spits die kracht heeft en vooral kopbal sterk is !!!
Ik las ...dat hij nog 4milj moet kosten , dat lijkt me echt veel te hoog !! Koop er dan 2 van 2 milj , veel minder risico....pollet koste nog geen 1,5 milj dacht ik ...