De dag van de Oostendenaar, laat mij lachen...
Voor de derde match op rij ben ik in de vip tribune omsingeld geweest door honderden bezoekers die zich respectloos gedroegen tegenover hun gastheer.
Voor de derde keer op rij gedroegen de bezoekers zich alsof ze thuis waren.
Voor de derde keer op rij keken de steward in de andere richting.
Voor de derde keer op rij voelde ik mij niet meer thuis bij Kvo.
Ik heb 6 abonnementen in de vip die mij 9000€/jaar + btw kosten. Hoelang is dit allemaal mij zoveel geld waard, dat weet ik niet.
Ik nodig soms ook zakenrelaties uit die supporters van de tegenstanders zijn. Deze mensen gedragen zich altijd voorbeeldig. De bezoekers die de laatste wedstrijden in de vip tribune waren en die zich respectloos gedroegen hebben niets te maken met business activiteiten. Kvo heeft gewoon rechtstreeks tickets (meestal met maaltijd) aan die mensen verkocht.
De dag van de Oostendenaar, laat mij lachen.....
02-03-2019, 09:19 AM (This post was last modified: 02-03-2019, 09:22 AM by jantje.)
(02-03-2019, 09:12 AM)Socrates Wrote: De dag van de Oostendenaar, laat mij lachen...
Voor de derde match op rij ben ik in de vip tribune omsingeld geweest door honderden bezoekers die zich respectloos gedroegen tegenover hun gastheer.
Voor de derde keer op rij gedroegen de bezoekers zich alsof ze thuis waren.
Voor de derde keer op rij keken de steward in de andere richting.
Voor de derde keer op rij voelde ik mij niet meer thuis bij Kvo.
Ik heb 6 abonnementen in de vip die mij 9000€/jaar + btw kosten. Hoelang is dit allemaal mij zoveel geld waard, dat weet ik niet.
Ik nodig soms ook zakenrelaties uit die supporters van de tegenstanders zijn. Deze mensen gedragen zich altijd voorbeeldig. De bezoekers die de laatste wedstrijden in de vip tribune waren en die zich respectloos gedroegen hebben niets te maken met business activiteiten. Kvo heeft gewoon rechtstreeks tickets (meestal met maaltijd) aan die mensen verkocht.
De dag van de Oostendenaar, laat mij lachen.....
Dank zij U en véélen zoals U, hebben we toch eerste klasse voetbal in Oostende
Er moet iemand geld investeren ,
want met die 1000 supporters die maar 199€ spenderen gaan we het niet doen
Als de Oostendenaar het laat afweten (omdat hij zich liever associeert met club), dan krijg je tribunes vol bezoekers. Zeker als de tegenstander een grote aanhang heeft, die zich graag manifesteert als een bezetter. Dat gebrek aan respect voor de gastheer is de laatste jaren helemaal in zwang.
Voor een halfleeg stadionnetje spelen is ook geen optie.
Misschien moeten we afstappen van de waan dat wij het stadion voor meer dan de helft kunnen vullen met eigen supporters. Misschien moeten we een realistischer inschatting maken van welke vakken thuisvakken zijn en welke vakken open zijn voor de occasionele bezoeker (en dus een paar keer vollopen met onbeschofte supporters van de tegenstander).
We zitten gewoon waar de klappen vallen. We missen ook dat tikkeltje geluk (2 x op de deklat).
Milovic niet scherp genoeg in duel bij eerste goal en dan die Guri man man wat een ramp, die zou nog niet in de basis staan bij Winkel Sport, met alle respect.
De E-side is op verzoek van de KVO supporters enkele jaren geleden voor de helft voorbehouden voor eigen supporters. Een groot succes kan je het niet noemen: zit meestal voor de helft leeg . Misschien zou het een oplossing zijn indien we de E weer helemaal voor de bezoekers zouden voorbehouden.
Guri is toch echt wel een totale miscast. Snap niet dat ongeveer de ganse club hem is gaan scouten en ze er allemaal positief over waren. Kent de technische staf er dan zo weinig over of scheelt er mentaal of fysiek iets met Guri?
ik denk ook dat het beter is om het uitvak terug groter te maken. Zal voor iedereen aangenamer zijn als al die uitsupporters wat samen zitten.
Er zijn hoop en al een 4000 KVO-fans, waarvan dan nog 3000 successo’s (waar waren die immers tijdens o.a. de Pisterjaren). De afgelopen seizoenen zat er dan nog heel wat extra businessvolk omwille van Coucke.
Nu het succes en Coucke zijn weggevallen, merk je dat we toch nog altijd een kleine club zijn. Het zal de komende seizoenen zeer moeilijk worden vrees ik. Zeker als Broos nog een transferperiode zo sukkelt.
KVO IS WEL NIET GELIEFD BIJ DE SCHEIDSRECHTERS EEN GEWOON FOUTJE VAN DE SPELERS VAN ONS WORDT ONMIDDELLIJK BESTRAFT MET GEEL TERWIJL ER ZWAARDER FOUTEN VAN ANTWERPEN ( STAMPEN OP DE VOETEN EN VOOR MIJ EEN STRAFSCHOP VANDAMME EEN SCHOP IN HET GEZICHT VAN EEN SPELER) EN ZO GAAT DAT AL HEEL HET JAAR DOOR . TEGEN ONS WERDEN DE FOUTEN VAN ANTWERPEN BESTRAFT MET EEN WOORDJE UITLEG VAN DE REF
(02-03-2019, 06:27 AM)flodder41 Wrote: Guri is nog slechter dan onze Ehouman destijds. En da zegt al veel he
Volgens Broos deed Guri hem denken aan Mario Stanic , ..........ahum.
En Ehouman was inderdaad beter dan Guri , die maakte zelfs goals met het hoofd zonder dat hij het besefte , puur uit instinct !!
toch kleine opmerking over het openstellen van de E voor de bezoekers en zo de volledige lengte aan de bezoekers te geven .
a) dit gaat de het thuisgevoel niet echt verbeteren
b) dit gaat maar voor een klein beetje vermijden dat de bezoekende supporters in KVO vakken zitten, omdat het in vele gevallen toch uitnodigingen zijn voor mensen die in de hoofdtribune gaan zitten en niet noodzakelijk in de E.
De andere reden is dat bezoekers niet in het uitvak gaan zitten is dat er COMBI is en die mannen gaan dan gelijk hoe in onze KVO vakken gaan zitten zelf al hebben we bezoekersvak groter gemaakt.
Inderdaad, Marco.
Volgens mij zijn wij ook niet de enige die hier mee worstelt. Dat moet in de liga aangekaart worden bij die clubs met de arrogante aanhang. Zij moeten mee de verantwoordelijkheid nemen om hun mensen in toom te houden.