Het is toch niet de schuld van de trainer dat praktisch in iedere match een speler serieus in de fout gaat. Individuele blunders hebben ons al veel punten gekost dit seizoen.
Laat ons eerlijk zijn wat hebben de club huurlingen ons al bijgebracht:
Vanlerberghe, goeie match voor de beker in Gent en doelpunt tegen club
De Bock doelpunt voor de beker in gent
Coopman ?
Negatief iets te weinig plaats hier.
02-10-2019, 07:35 AM (This post was last modified: 02-10-2019, 07:37 AM by jantje.)
(02-10-2019, 07:08 AM)geertjekvo Wrote: Laat ons eerlijk zijn wat hebben de club huurlingen ons al bijgebracht:
Vanlerberghe, goeie match voor de beker in Gent en doelpunt tegen club
De Bock doelpunt voor de beker in gent
Coopman ?
Negatief iets te weinig plaats hier.
nog even geduld...... de jongens zijn aan het groeien
sommige zijn al 1.80m anderen 1.90 of meer
nee serieus , geef ze nog even de tijd
binnen 1 - 2 of drie jaar zullen ze er staan
de ene bij Roeselare, de andere bij Knokke
en de héle goeie misschien bij Beveren , Cerkel , Waregem...... Eupen ??
en waarom niet bij Genk, kijk naar onze Gano
Geertje , ik denk niet dat Coopman gehuurd is (contract van 4 jaar) . Al was hij achteraf gezien wel misschien beter een gehuurde speler geweest … komt er echt niet uit hé.
(02-10-2019, 10:09 AM)ratatouille Wrote: Geertje , ik denk niet dat Coopman gehuurd is (contract van 4 jaar) . Al was hij achteraf gezien wel misschien beter een gehuurde speler geweest … komt er echt niet uit hé.
individueel als speler misschien wel de grootste ontgoocheling van dit seizoen. Onbekenden zoals Guri en Sakala zijn altijd halve gokken, maar eind augustus was iedereen toch unaniem enthousiast dat we Coopman konden afsnoepen voor de neus van Charleroi. De voorbije jaren kon hij toch zijn stempel drukken in de JPL, maar dit jaar kon hij amper iets forceren, terwijl hij voor mij dé opvolger van een Berrier zou kunnen worden. Heel bizar dat het er niet uitkomt.
Zivkovic zal niet echt een gemis zijn m.i. En gezien hij nog een Couckesalaris heeft is het misschien maar best dat hij weg is.
(Maar ik hou ook m’n hart vast voor volgend seizoen)
02-13-2019, 08:20 PM (This post was last modified: 02-13-2019, 08:21 PM by pinanti.
Edit Reason: spelling
)
(02-13-2019, 07:05 PM)oostendenaar Wrote: Zivkovic zal niet echt een gemis zijn m.i. En gezien hij nog een Couckesalaris heeft is het misschien maar best dat hij weg is.
(Maar ik hou ook m’n hart vast voor volgend seizoen)
Zivkovic is natuurlijk geen gemis , financieel te zwaar en sportief te licht.
Volgend seizoen zie ik ook somber in.