03-05-2019, 11:43 PM (This post was last modified: 03-05-2019, 11:45 PM by oostendenaar.)
(03-04-2019, 05:38 PM)Ward Wrote:
(03-04-2019, 09:44 AM)jantje Wrote: ik denk dat het volgend seizoen iets moeilijker zal worden om goede spelers te overtuigen naar KVO te komen.
iedereen spreekt altijd over de negatieve erfenis van Coucke ,
doch zou het ook niet door Coucke komen dat sommigen naar KVO wilden komen ,
nu dat blijkt dat we een degradatieploeg zullen worden
gaat het wellicht niet zo aantrekkelijk werken
Verheyen wil nu 4 / 5 echte versterkingen
hij had een sterke ( Bjelica) maar kon er niet mee omgaan
Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren
Jantje,
Je bent in hetzelfde bedje ziek als Keun.
Wat tomeloos stoort is jullie inuendo.
Is het de omroeper niet, dan is het de trainer.
Bjelica mag dan een talentvolle speler zijn, maar het is een nogal moeilijk karakter. Bij zowat elke ploeg waar hij ooit speelde was er herrie. Zo ook bij KV Mechelen, waar hij laatst speelde voor hij naar KVO kwam. Maar voordien ook al in Nederland...
Daaruit besluit jij dan maar dat "Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren".
Gewoon beneden alle peil!
Helemaal akkoord. Bjelica had bij elke ploeg wel problemen dus dan ligt het idd niet aan de ploeg, maar aan de speler.
Al bij al valt het seizoen m.i. wel mee. Halve finale beker en de redding. Met echt wel de zwakste kern sinds we zijn gepromoveerd. In de aanval en op het middenveld was het een combinatie van gebrek aan technisch vernuft, creativiteit en niemand met scorend vermogen.
Ben eens benieuwd wat het tussenseizoen zal brengen. Hopelijk kunnen ze mits saneren toch enkele meerwaardes halen.
(03-03-2019, 07:44 AM)Keun Wrote:
(03-02-2019, 09:05 PM)MARCO Wrote: Er is in mijn opinie geen twijfel dat Verheyen en Broos dit jaar een dikke onvoldoende behaald hebben resp. als trainer en als sportief directeur .
Het was voor beiden wel hun eerste jaar (in een moeilijke job)en daarom moeten we ze wel in alle eerlijkheid wat krediet geven maar beiden hebben volgend jaar duidelijk iets recht te zetten.
Als je volgend seizoen verder gaat met Samson en Gert vrees ik dat er nog weinig naar ons stadion zullen afzakken om z'n voetbal te zien... Dat is mij mening
Respectloos. Maar dat zijn we natuurlijk al gewoon.
Voor het seizoen op de virtuele tafel staan springen dat Broos en Verheyen dé mannen op de juiste plaats waren en amper 8 maand later ze belachelijk proberen maken. Het is toch comfortabel om aan de zijlijn 'supporter' te zijn en je mening te laten draaien met de wind. Daar bovenop nog genot erin scheppen om doemscenario's te voorspellen. Ik hoop voor jullie dat je baas op het werk ook niet met de wind draait als hij jullie werk moet beoordelen en jullie iets meer vertrouwen geeft. Soms is een beetje nuance op zijn plaats.
(03-06-2019, 08:04 AM)kavéé Wrote: Voor het seizoen op de virtuele tafel staan springen dat Broos en Verheyen dé mannen op de juiste plaats waren en amper 8 maand later ze belachelijk proberen maken. Het is toch comfortabel om aan de zijlijn 'supporter' te zijn en je mening te laten draaien met de wind. Daar bovenop nog genot erin scheppen om doemscenario's te voorspellen. Ik hoop voor jullie dat je baas op het werk ook niet met de wind draait als hij jullie werk moet beoordelen en jullie iets meer vertrouwen geeft. Soms is een beetje nuance op zijn plaats.
We zullen zien .... De supporter heeft altijd gelijk.... Dat is zoals klant is koning
Als de abo verkoop opeens sterk achteruit gaat het weer de schuld van de supporter zijn dat geen echte zijn of dat ze geen geld willen uitgeven aan abo enz....
Dat er geen supporters uit zee komen en al die zever
We gaan zien wie weer ga zitten kriften als er massaal veel zitjes over blijven in de c bij de verkoop van abo's
Ik wil ook niet liever dan vol stadion maar pak dan de problemen aan waarom de supporters weg blijven
Je kan altijd alles verbloemen en mooi kleurtje geven maar zo werkt het niet
Zeg jij mij dat eens aan wie het ligt..... Aan de supporter of aan het beleid?
Ik weet nog in de tijd dat er met veeeeeel minder geld mooier voetbal zagen
(bv. Met onze 2 Polen)
Nee broos schrijf ik zeker niet af, maar had meer verwacht van ze transfers ... Een transfer van debock ging erbij mij totaal niet in al was hij bijna gratis
Wat Gert en vanderelst betreft hebben ze samen dikke buis ... Het is niet dat je goeie analist bent dat je ook goed met goeie en slechte karakters over weg kan he
Een goeie trainer maakt spelers beter
Wat mij meest ergere en denk van vele is ze speelstijl, op counter scoren en alles achteruit dat noem ik geen voetbal en zeker thuis niet
We weten toch nu al wie er "weer ga zitten kriften"...
Een roze konijn met een smile tot achter zijn oren, met batterijen die jammer genoeg nooit leeg geraken.
Ik ben ook nie rouwig dat Verheyen is opgestapt, want ook ik kan de goeie matchen van dit jaar op één hand tellen, terwijl ik dacht dat we qua spelers toch minimum middenmoot moesten aankunnen. Maar voetbal is geen exacte wetenschap want Verheyen heeft er geen team van kunnen maken die boven zichzelf uitstak.
Qua beleid kunnen we over dit jaar veel zeggen, maar vooral dat ze een serieuze rugzak zullen moeten meedragen, dus veel hoger dan waar we nu zullen eindigen, zal het vermoedelijk de volgende jaren ook niet zijn. Want sinterklaas bestaat niet en er zijn maar weinig zotten met een zakje geld die het boven het Albertpark zullen willen uitstrooien, wees realistisch.
En ja, het is de schuld van 'de supporter' als ze na één mager jaar al opgeven en hun kat sturen. Het wil inderdaad zeggen dat het géén echte zijn. Bewijst nog maar eens dat we met moeite een 1 klasse waardige ploeg zijn qua achterban.
(03-06-2019, 08:04 AM)kavéé Wrote: Voor het seizoen op de virtuele tafel staan springen dat Broos en Verheyen dé mannen op de juiste plaats waren en amper 8 maand later ze belachelijk proberen maken. Het is toch comfortabel om aan de zijlijn 'supporter' te zijn en je mening te laten draaien met de wind. Daar bovenop nog genot erin scheppen om doemscenario's te voorspellen. Ik hoop voor jullie dat je baas op het werk ook niet met de wind draait als hij jullie werk moet beoordelen en jullie iets meer vertrouwen geeft. Soms is een beetje nuance op zijn plaats.
Blij dat er nog anderen mijn mening zijn toegedaan. Thx mate!
Blij dat er nog anderen mijn mening zijn toegedaan. Thx mate!
100 % gelijk bij het begin van het seizoen ophemelen en nu maar afbreken, iedereen wist dat dit jaar in 1 A blijven goed zou zijn
wel we blijven er en volgend jaar beter. Al zullen er sommigen weer schreeuwen om Piwie sorry get a life girls en boys.
Ik laat het in het midden wie er allemaal fout treft.
Dit is een persoonlijke analyse :
1) dat het moeilijk zou worden na het vertrek van MC was toch ingecalculeerd.
2) slecht uitgebalanceerde kern.
3) aanvallend talent ontbreekt als je ziet dat De Sutter de beste aanvaller is na zo lange inactiviteit.
4) het ontbreken van een spelbepalende middenvelder.
5) wekelijks gaat er een speler in de fout wat ons veel puntenverlies heeft gekost. Hetzij door individuele fouten, onnodige strafschopfouten of rode kaarten. Tel ze maar eens op hierdoor missen we zelfs de bekerfinale en eventuele eeuwige roem.
De supporters zijn rare mensen akkoord dat iedereen zijn eigen visie heeft Gert kon maar roeien met de riemen dat hij had het zelfde verleden jaar Berrier werd met de grond gelijkgemaakt hadden we maar zo een speler in de ploeg dit jaar .Er zal ieder jaar kritiek aanwezig zijn zelfs in Anderlecht en Brugge
Los van een minder (doch ingecalculeerd) seizoen vind ik het heeeeel bizar dat Verheyen er nu al zelf de brui aan geeft.
Je bent zeker van behoud en kan (met ongeacht welke uitslagen) je volledig en zonder druk naar volgend seizoen toeleven. Lijkt me persoonlijk de leukste momenten voor een trainer: dingen proberen, kern doorlichten, aangeven en zoeken naar nieuwe spelers.
Maar er nu de brui aan geven en toch aangeven volgend seizoen opnieuw trainer te willen zijn... volgens mij weten we niet alles.