Flater van Dutoit , man , man , ........................
Sakkala die zich 4 keer vastloopt tegen 3 spelers van Gent : dat blijft maar duren.
Guri die niet juist kopt en de gelijkmaker laat liggen
Middenveld zo zacht als boter
Bij achterstand geen of weinig druk naar voor: pasje naar achter, pasje opzij , ......
Wel mooi doelpunt van Nastic
Volgende trainer zal werk hebben.
(03-10-2019, 11:21 PM)pinanti Wrote: Flater van Dutoit , man , man , ........................
Flater OK ben ik mee eens maar het begint allemaal bij dom balverlies in de 16 van Gent door Sakala en dan mag die Gent-speler 60 meter lopen met de bal aan zijn voet zonder dat er een KVO-speler het hem lastig maakt. www.rtbf.be/auvio/detail_la-gantoise-ostende-le-resume?id=2469831
Alle schuld op William steken is dan wel wat veel.
Als een keeper een flater doet.... ja dat valt natuurlijk iets meer op hé
(03-11-2019, 08:42 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote:
(03-10-2019, 11:21 PM)pinanti Wrote: Flater van Dutoit , man , man , ........................
Flater OK ben ik mee eens maar het begint allemaal bij dom balverlies in de 16 van Gent door Sakala en dan mag die Gent-speler 60 meter lopen met de bal aan zijn voet zonder dat er een KVO-speler het hem lastig maakt. www.rtbf.be/auvio/detail_la-gantoise-ostende-le-resume?id=2469831
Alle schuld op William steken is dan wel wat veel.
Als een keeper een flater doet.... ja dat valt natuurlijk iets meer op hé
Akkoord dat er ook een en ander fout loopt met het opvangen van Sorloth, maar Dutoit duwt die bal gewoon knullig weg.
Dat is een telkens terugkerend zwak punt van hem. Hij duwt en slaat ballen voor zich uit als een schooljongen, in plaats van ze onschadelijk te maken door ze te klemmen of naar de zijkant te duwen.
Onze ganse as moet versterkt worden volgend seizoen en daar hoort zeker ook een goede keeper bij.
Volgend jaar geen Panini-album van KVO alleen een extra dik album : Het blunderboek van KVO.
Wees eens trainer van KVO ??? Je mag het hebben. Iedere wedstrijd maar nu eens iedere match gaat er één in de fout.
Indien jullie nog eens een speler aantrekt, gelieve hem eerst een intelligentietest te laten afleggen aub.
03-11-2019, 03:47 PM (This post was last modified: 03-11-2019, 03:48 PM by kavéé.)
Zoals verwacht is de motivatie bij zowel spelers als supporters verdwenen voor dit seizoen. We hadden nog geluk dat het vizier van Gent niet goed stond afgesteld, anders was het makkelijk 4 of 5-1.
Wel jammer van die niet te missen kans op het einde.
Conclusie: we kwamen op alle vlakken een niveautje tekort tegen een matig Gent.
Ik vond het heus zo slecht niet. Wel weer duidelijk tekort gekomen op het middenveld. Twee sterke middenvelders en 1 goede spits zijn prioriteiten voor volgend seizoen. En een puntenpakker in doel.
(03-11-2019, 09:20 PM)Turbof Wrote: Ik vond het heus zo slecht niet. Wel weer duidelijk tekort gekomen op het middenveld. Twee sterke middenvelders en 1 goede spits zijn prioriteiten voor volgend seizoen. En een puntenpakker in doel.
Zoals Verheyen al zei 4 à 5 versterkingen
Het is eigenlijk een mysterie dat je met een verdediging Debock/Tomasevic/Lombaerts/Faes/Milovic/Capon (Ndenbe/Nastic/Nouri) en daarvoor Vanlerberghe/Vandendriessche/Nkaka maar 2 keer de nul houdt dit seizoen.
(03-11-2019, 09:20 PM)Turbof Wrote: Ik vond het heus zo slecht niet. Wel weer duidelijk tekort gekomen op het middenveld. Twee sterke middenvelders en 1 goede spits zijn prioriteiten voor volgend seizoen. En een puntenpakker in doel.
Zoals Verheyen al zei 4 à 5 versterkingen
Het is eigenlijk een mysterie dat je met een verdediging Debock/Tomasevic/Lombaerts/Faes/Milovic/Capon (Ndenbe/Nastic/Nouri) en daarvoor Vanlerberghe/Vandendriessche/Nkaka maar 2 keer de nul houdt dit seizoen.
een bal vaste middenvelder , een spelvedeler, die een deftige pas kan geven en die kopduels wint , dat hebben ze nodig