04-14-2019, 07:11 AM (This post was last modified: 04-15-2019, 04:47 PM by André Van Nieuwenhuysen.)
We mogen opnieuw nog eens langsgaan in het Kuipke van Westerlo.
Klein, mooi en super gezellig stadion.
Na STVV opnieuw een uitwedstrijd tijdens deze PO2.
04-20-2019, 08:11 PM (This post was last modified: 04-20-2019, 08:12 PM by tim2pin.)
(04-20-2019, 07:51 PM)carlo Wrote: Tegen een 1b ploeg moeten wij nog blij zijn met een 0-0 ... Moet ik daarvoor 400 euro abonnement betalen???
Vooral ook de manier waarop, Westerlo speelde met een open vizier naar voor en wij zetten daar niets maar dan ook niets tegenover ... Ik heb ondanks het matige spel de laatste weken, toch elke match iets positief proberen te zien maar vandaag kan ik op niets komen ... tenzij misschien Dutoit en Ondoa als enigste ‘lichtpuntjes’ ... man man man
Als er 1 iemand wel een degelijke match speelde was het wel Milovic zeker ? Best dat die nog in defensie stond, wat die allemaal weghaalde. Die jongen speelt een degelijk seizoen. Net als Faes en Vandendriessche. En dan zijn we er bijna.
(04-20-2019, 11:13 PM)Turbof Wrote: Als er 1 iemand wel een degelijke match speelde was het wel Milovic zeker ? Best dat die nog in defensie stond, wat die allemaal weghaalde. Die jongen speelt een degelijk seizoen. Net als Faes en Vandendriessche. En dan zijn we er bijna.
Milovic is inderdaad een door velen ondergewaardeerde speler!